POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bukplastik maj 2013
BukplastikTråd för er som gör bukplastik maj 2013
Se operationskalendern i vänstra spalten.
Sortera efter
Noob
Kvinna ·
16 maj, 2013
Ja det är våran alldeles egna Tuve ;) ska tillbaka på åb på torsdag tror ni man fixar att köra ner själv då? Har då gått ca 11 dagar efter op, hittar ingen som kan åka med mig!
Gilla
blomman78
Kvinna ·
16 maj, 2013
Jo jag har oxå två.. Fyyy vilken pärs det va å duscha!!! Jag är liksom svullen ner mot venusberget.. Någon annan som är eller varit? Ligger nu å luftar efter en dusch... Fy vill inte duscha igen, min rygg höll på att brytas...
Gilla
Xtra
Kvinna ·
16 maj, 2013
Noob skrev:
Ja det är våran alldeles egna Tuve ;) ska tillbaka på åb på torsdag tror ni man fixar att köra ner själv då? Har då gått ca 11 dagar efter op, hittar ingen som kan åka med mig!Gilla
Xtra
Kvinna ·
16 maj, 2013
blomman78 skrev:
Jo jag har oxå två.. Fyyy vilken pärs det va å duscha!!! Jag är liksom svullen ner mot venusberget.. Någon annan som är eller varit? Ligger nu å luftar efter en dusch... Fy vill inte duscha igen, min rygg höll på att brytas...Gilla
blomman78
Kvinna ·
16 maj, 2013
Xtra... Åååå va skönt det lät att sova på sidan :) jag längtar!!! Ok skönt å höra att det är fler som har å vet att det blir bättre för var dag... När opa du dig sa du?? Vågade inte stå så länge utan gördel, va har dem sagt till er. Allt dem sa på kliniken e som bort blåst...
Gilla
Anonym användare
16 maj, 2013
Julia3, tack, jo jag är nöjd men har blandande känslor eftersom jag sväller upp om vartannat. Läkarhuset är privat. Igår såg jag smal ut och hadf en fin midja samt kom i jeans jag köpt innan o satt lösare än innan. Men idag svullen runt om så känslor pendlar. Jag lyfter tyngre än vad jag borde ibland men det är reaktion som utlöser mina lyft när min yngsta ramlar, det känns jättedumt att lyfta men ännu dummare att låta henne ligga gråtandes under cykeln. Jag är såklart orolig att det ska orsaka att dygn går upp men jag lyfter fortf mest med ryggen och har inte rätat mig upp ordentl. Nu blev det lite mer info än begärt:)
Gilla
Kandela
Kvinna ·
16 maj, 2013
blomman78 skrev:
Jo jag har oxå två.. Fyyy vilken pärs det va å duscha!!! Jag är liksom svullen ner mot venusberget.. Någon annan som är eller varit? Ligger nu å luftar efter en dusch... Fy vill inte duscha igen, min rygg höll på att brytas...Gilla
blomman78
Kvinna ·
16 maj, 2013
Ja fy man känner sig xtra tung på nå sätt.. Längtar oxå till man kan räta på sig å börja gå lite normalt... Hur mycket tvättar ni naveln? Man får ont i svanskotan av allt stilla sittande/liggande :(
Gilla
Kandela
Kvinna ·
16 maj, 2013
Magdalena skrev:
Julia3, tack, jo jag är nöjd men har blandande känslor eftersom jag sväller upp om vartannat. Läkarhuset är privat. Igår såg jag smal ut och hadf en fin midja samt kom i jeans jag köpt innan o satt lösare än innan. Men idag svullen runt om så känslor pendlar. Jag lyfter tyngre än vad jag borde ibland men det är reaktion som utlöser mina lyft när min yngsta ramlar, det känns jättedumt att lyfta men ännu dummare att låta henne ligga gråtandes under cykeln. Jag är såklart orolig att det ska orsaka att dygn går upp men jag lyfter fortf mest med ryggen och har inte rätat mig upp ordentl. Nu blev det lite mer info än begärt:)Gilla
Noob
Kvinna ·
16 maj, 2013
Jag är både svullen och gul lila där nere var en mindre rolig syn ;) är svullen precis under ärret mest känns det som!
Gilla
blomman78
Kvinna ·
16 maj, 2013
Noob är samma för mig, inte så gul lila men svullen strax under snittet... Inte svullen på magen utan mer neråt. Duschen va hemsk men skön! Men inte något jag vill göra varje morgon direkt... Svullnaden gick ner lite när jag låg å lufta. Hur mycket tvättar ni med naveln? Tycker det e lite små äckligt å va å pilla där i naveln...
Gilla
Xtra
Kvinna ·
16 maj, 2013
blomman78 skrev:
Noob är samma för mig, inte så gul lila men svullen strax under snittet... Inte svullen på magen utan mer neråt. Duschen va hemsk men skön! Men inte något jag vill göra varje morgon direkt... Svullnaden gick ner lite när jag låg å lufta. Hur mycket tvättar ni med naveln? Tycker det e lite små äckligt å va å pilla där i naveln...Gilla
Xtra
Kvinna ·
16 maj, 2013
blomman78 skrev:
Xtra... Åååå va skönt det lät att sova på sidan :) jag längtar!!! Ok skönt å höra att det är fler som har å vet att det blir bättre för var dag... När opa du dig sa du?? Vågade inte stå så länge utan gördel, va har dem sagt till er. Allt dem sa på kliniken e som bort blåst...Gilla
Kandela
Kvinna ·
17 maj, 2013
Jag skulle behöva den där extra gördeln som ni har!, något tips på vad jag kan göra eller köpa? Det sägs ju att man behöver lite tajtare gördel om man vill få ner svullnaden!?
Gilla
blomman78
Kvinna ·
17 maj, 2013
Julia3... Vilken gördel har du nu? Byxgördel? Den lilla gördeln vi har över heter Design Veronique #350-9 kolla annars med kliniken du va på... Den e hård men jag känner mig säkrare när jag har den på mig oxå, den ger mer stöd... Sen på natten behöver jag bara byxan... Hoppas di hittar den...
Mvh Linda
Gilla
Noob
Kvinna ·
17 maj, 2013
Ja jag vet inte om jag hade vågat resa mig utan den andra gördeln faktiskt! Inser nu hatkärleken till de hör plaggen och även tortyrbhn och bröstbandet som hänger med mig dygnet runt :) ha ha
Gilla
blomman78
Kvinna ·
17 maj, 2013
Blir tokig på all osäkerhet... Naveln.. Det blir ju sånt torkat blod å så... Låter ni den va eller tvättar nu den så den öppnas lite liksom???
Gilla
Kandela
Kvinna ·
17 maj, 2013
blomman78 skrev:
Julia3... Vilken gördel har du nu? Byxgördel? Den lilla gördeln vi har över heter Design Veronique #350-9 kolla annars med kliniken du va på... Den e hård men jag känner mig säkrare när jag har den på mig oxå, den ger mer stöd... Sen på natten behöver jag bara byxan... Hoppas di hittar den...
Mvh LindaGilla
Kandela
Kvinna ·
17 maj, 2013
blomman78 skrev:
Blir tokig på all osäkerhet... Naveln.. Det blir ju sånt torkat blod å så... Låter ni den va eller tvättar nu den så den öppnas lite liksom???Gilla
Kandela
Kvinna ·
17 maj, 2013
http://www.hojmed.com/DV/Pages/350-9.html är det den här gördeln ni har?
Gilla