H3ddan
Kvinna ·
04 jan, 2021
Vi som har/ska göra bukoperation 2021
BukplastikSuperkul med gruppen 2020 men nu är det nytt år och nya möjligheter så jag tänkte vi kan starta en ny tråd där vi kan peppa varandra och dela råd / frågor / bilder m.m. Jag ska göra min stora bukoperation samt fettsuga mager/flanker och lite rygg/sida av brösten i mitten av Mars. Skulle egentligen göra denna operation i mitten av Februari men då blev min man sjukskriven och vi vet väl egentligen inte riktigt hur länge han blir hemma. Därav försämrad ekonomi och ovissheten gjorde att jag sköt upp operationen en månad hursomhelst. Så jag håller alla tummar och tår att jag kan göra operationen nu i Mars. Såå peppad!! Operationen kommer kosta 56000 + 8000 för extra fettsugningen av rygg/sida. När ska ni göra eran op och vad blir det för någon ? Vad får ni betala ? Har ni förberett något speciellt? :)
Sortera efter
Vonkan
Kvinna ·
15 okt, 2021
eyelight
Kvinna ·
15 okt, 2021
Vonkan
Kvinna ·
15 okt, 2021
eyelight
Kvinna ·
15 okt, 2021
Mimmi72
Kvinna ·
17 okt, 2021
Mimmi72
Kvinna ·
17 okt, 2021
CB79
Kvinna ·
19 okt, 2021
Hall.Li
Kvinna ·
20 okt, 2021
123malin
Kvinna ·
20 okt, 2021
Hur sover ni andra efter op?
Nu är jag 12 dagar efter op, måste man ff ligga med något under benen och upp med överkroppen?
Eller tror ni man kan ligga på rygg på vanlig kudde men fortfarande ha benen lite böjda?
123malin
Kvinna ·
20 okt, 2021
Idag är jag hemma igen efter stor buk och bröstförstoring :)
Vonkan
Kvinna ·
20 okt, 2021
CB79
Kvinna ·
25 okt, 2021
123malin
Kvinna ·
26 okt, 2021
CB79
Kvinna ·
26 okt, 2021
Va skönt för dig CB79!
Har fortfarande inte fått börja tejpa magsnittet, bara brösten ( 5 v post op idag)
Jag provade att sova på sidan inatt men va livrädd att det skulle göra ont så det slutade med att jag sov på rygg i alla fall ?? sover ganska bra på rygg med min gravidkudde och stora hotellkuddar.
Allt flyter på bra men jag kan fortfarande inte fatta att jag är så platt!!! Att se sitt eget könshår är faan galet ? trodde inte i min vildaste fantasi att jag kunde ha en så här snygg kropp!! Och min stackars make är helt lyrisk ?
Kram på er!!
Ema82
Kvinna ·
26 okt, 2021
CB79
Kvinna ·
27 okt, 2021
Hej,
Ska på konsultation för operation (sk mammapaketet, med bukplastik och bröstlyft) den 2/2, vilket just nu känns som en hel evighet bort. Har redan bestämt mig för att jag SKA, men frågan är bara när.
Väldigt förväntansfull, och ska bli kul att få följa med er här i tråden.
123malin
Kvinna ·
27 okt, 2021
Fick kallelse med själva tiden som jag ska vara på plats för op idsg. Nu närmar det sig verkligen! 2 veckor + 1 dag kvar.
Är lite orolig för att ligga i sängen / sova efteråt då vi har tre katter som sover i sängen (även leker och hoppar) + tycker om att gos-trampa på en.
Hur lång tid efter operationen fick ni åka hem från kliniken? När kunde ni gå på promenader igen?
Belle
Kvinna ·
27 okt, 2021
Fick kallelse med själva tiden som jag ska vara på plats för op idsg. Nu närmar det sig verkligen! 2 veckor + 1 dag kvar.
Är lite orolig för att ligga i sängen / sova efteråt då vi har tre katter som sover i sängen (även leker och hoppar) + tycker om att gos-trampa på en.
Hur lång tid efter operationen fick ni åka hem från kliniken? När kunde ni gå på promenader igen?
Idifix
Kvinna ·
27 okt, 2021
Skånskan
Kvinna ·
29 okt, 2021