Anonym användare
19 okt, 2010
Vi som opas i december 2010!
BröstförstoringHej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?
Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!
Sortera efter
Anonym användare
19 okt, 2010
newboobs90
Kvinna ·
19 okt, 2010
Hallå:)
Jag ska opereras på citadellkliniken den 2a december. Börjar närma sig nu:P
Anonym användare
19 okt, 2010
Hejsan!
Jag hänger oxå på! Jag ska opas den 20e dec på Reformedica i Örebro! Längtar jättemycket!
Anonym användare
19 okt, 2010
Åh, vad kul!
Ja, det här är ju lätt bästa julklappen ever! ;)
Är ni alla helt säkra på vilken storlek o så ni ska ha?
Anonym användare
19 okt, 2010
Nile
Kvinna ·
19 okt, 2010
Hej!
Jag velar med storleken! Bestämde 380 MP på båda konsultationerna men nu börjar jag vela om jag ska välja mindre. Operares av Jörg Bohn på Citadell den 8 dec.
Ja vilken julklapp det blir:-)
Anonym användare
20 okt, 2010
Nile, Jag tror inte du ska ta mindre iaf... Tror man kan ångra sig om man tar mindre än man tänkt sig från början! Om du bestämde det där så tror jag att det blir jättebra! =)
Alldelesvilsen, Jag tror alla velar fram tills att det är dags! Kommer nog jag göra iaf! =)
newboobs90
Kvinna ·
20 okt, 2010
jag är inte heller helt säker ännu, velar mellan 410 och 440cc (ska ha MP). Svårt att bli helt säker, men jag skulle få prova dom igen innan operationen som tur är!
Anonym användare
20 okt, 2010
Anonym användare
20 okt, 2010
Samma här, har inte heller träffat läkarn o gör det inte förrän det är dags... När jag var på konsultationen "bestämde" jg mig för 400 men sköterskan tyckte 495... Ju längre tiden går desto med lutar det åt 495. Har testat med 450 i ristest o det ser inte alls speciellt stort ut så... Men vi får se vad Anders säger! =)
Anonym användare
20 okt, 2010
Nile
Kvinna ·
20 okt, 2010
Ja man ska nog plussa på. När jag var på konsultation andra gången fick jag prova 345 MP (Perthese) och tyckte att det såg lagom ut. Då sa Jörg att vi skulle lägga i 380 för att det skulle se ut som 345 när det väl ligger på plats bakom.
Så jag ska nog gå på det jag bestämt mig för altså 380. ( Mitt ristest är 3,5 dl)
Risken om man vill ändra storlek på oprationsdagen är väl om inte just den storleken finns hemma? Det skulle ju inte alls vara kul:-(
Anonym användare
20 okt, 2010
Sant, man skulle nog bli rätt less om det inte fanns! Men jag håller tummarna för att det finns just eftersom hon ändå föreslog det och att jag inte träffar någon innan det är dags! Annars får jag ta det som är närmast! =)
Gud, jag längtar så otroligt mycket! Tänker på det typ en gång i timmen... ;) Men bara 6 veckor ocg 4 dagar kvar nu! Hehe...
Nile
Kvinna ·
20 okt, 2010
Samma här! Jag tänker på det heeeela tiden :-) Men med skräckblandad förtjusning måste jag erkänna....:-)
Anonym användare
21 okt, 2010
Åh, vad kul!
Ja, det här är ju lätt bästa julklappen ever! ;)
Är ni alla helt säkra på vilken storlek o så ni ska ha?
Ahh den delen är så svår! Egentligen vill jag ta större än vad kirurgen rekomenderade, samtidigt som en liten röst säger till mig att jag egentligen borde ta det minsta han rekomenderade! Så det får bli något slags mellanting!
Anonym användare
22 okt, 2010
Hmm... Svårt när man inte känner sig helt överens med kirurgen, men jag tror verkligen att de vet vad de pratar om... =)
Haha, ja... skräckblandad förtjusning är helt rätt! Vissa stunder skräckslagen över att bli sövd o att aldrig mer vakna... O andra stunden helt salig över att "få" nya bröst! =)
Anonym användare
22 okt, 2010
jag tror man får lita på att ens kirurg har tolkat ens förklaring/beskrivning över hur man vill ha de nya kompisarna rätt, det är deras yrke och de ska vara säker på sin sak :) viktigast tror jag är att man väljer lite större än det man känner känns bra, man blir nog lätt storleksblind,. och som för mig att gå från ingenting så känns allting stort i början :) hihi.. men tankarna kan ändå inte sluta vela med en, pyo :D
Anonym användare
24 okt, 2010
Anonym användare
31 okt, 2010
Så där ja! November imorrn o inte alltför länge kvar! Men för min del kunde det gärna fått vara imorrn! =)
Fast måste erkänna att jag inte alls tänker på det lika ofta som just när jag bokat tid! Hur är det med er andra? =)
Anonym användare
31 okt, 2010
stämmer bra, fast ändå när man kikar in här och ser alla nyopererade så blir man så sugen, då räknar man dagar, minuter och sekunder.. :) fast känns skönt när man väl har ett datum nu så man kan tänka på annat också för man vet att det blir av :D