Anonym användare
19 okt, 2010
Vi som opas i december 2010!
BröstförstoringHej hej alla! Tänkte det kunde vara lite kul att ha koll på er som oxå opas i december! Kanske följas åt tills alla fått sina nya vänner!?
Själv opas jag den 6 december o längtas så himla mycket!
Sortera efter
Nilsson87
Kvinna ·
18 dec, 2010
Anonym användare
18 dec, 2010
Nilsson87:
Okej okej, jag måste ha sport bh på mig dag och natt i 4 veckor, sen bara på dagen i 4 veckor (eller tre? minns inte).
Nej jag sov inte över där, men jag var väldigt väldigt pigg och mådde jättebra nä rjag vaknade, men det ändrades när jag kom hem och på kvällen.
Men jag hade inte velat sova där ändå, då det var mycket skönare att blil omhändertagen om mamma som också är sjuksköterska :) Få ligga i sin egna säng och se på tv och bli ompysslad.
Sov du över där?
Nilsson87
Kvinna ·
18 dec, 2010
Anonym användare
19 dec, 2010
Hi hi
Vill bara sige lycka til på tisdag. Jag skall på OP bordet imorgon 😛
Norrsken
Man ·
19 dec, 2010
Vad spännande att läsa om era operationer och se att ni är så nöjda, jag har just börjat fundera på bröstförstoring så jag läser all fakta jag kan hitta =) Tycker det verkar svårt att hitta en bra kirurg, vilket implantat och vilken storlek, hur gjorde ni?
Hur mycket kostade era operationer? Har ni tagit hjälp med finansieringen, jag vet att vissa kliniker har sånt.
Anonym användare
20 dec, 2010
Jag opade mig ju på polarkliniken i umeå... 37.000 kostade det... Hade tur o har en make som betalade trots att han inte ville att jag skulle göra det... =)
Anonym användare
20 dec, 2010
Jag opereade mig på Carlanderska hos Fredrik Gewalli :)
För 5 år sedan fick jag genomgå en operation av en äggstock som vridit sig, och då fått fel behandling massvis med gånger och blivit blodförgiftad då läkarna gjort flera misstag. Så jag fick skadestånd, och blev av med en äggstock.
Tyckte det var ett ypperligt tillfälle att lägga pengarna på att lägga tillbaka något i min kropp, då min äggstock faktiskt var tvungen att avlägsnas :)
Operationen kostade 39 000 :)
Anonym användare
06 dec, 2011
loonette
Kvinna ·
07 dec, 2011
Jag opades i måndags! Har bröst uppe vid nyckelbenen nu, typ, men mår rätt bra. Så klart att det gör ont, framför allt vissa rörelser, men det blir bättre och bättre hela tiden. Jag skulle börja massera redan på en gång, det är absolut inte skönt men känns bra efteråt, som att musklerna kan slappna av lite bättre. Just nu både känns det och ser ut som när jag hade mjölkstockning, men den här gången sprutar det inte mjölk så fort jag rör mig :D
Jag är så glad!👍
loonette
Kvinna ·
07 dec, 2011