Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
BlueAnemone profilbild

BlueAnemone

Kvinna ·

11 maj, 2014

Vi som opererar oss i juli 2014

Bröstförstoring

Tänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀

Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀

475

Sortera efter

Me_2_

Kvinna ·

07 jul, 2014

Lycka till Happy_sun ! Jag är också nervös redan, hade tom svårt att somna igår, undra hur det kommer bli på torsdag kväll ?!
Gilla

skrutten2

Kvinna ·

07 jul, 2014

Hej, 

Är ny här... Men otroligt nervös inför morgondagen... 

Ska också opereras i morgon av Karl i Göteborg 🙂

Så vi verkar iaf. vara två imorgon 

😀

Gilla

Bärry85

Kvinna ·

07 jul, 2014

Stort lycka till happy_sun!!
Gilla

Bärry85

Kvinna ·

07 jul, 2014

Hur är det med värme nu dagarna efter op?? Det är ju fint väder nu och jag får lite ångest av att sitta inne och muttra så jag vill gärna vara ute i solen en stund. Självklart ligger jag inte och flashar brösten, har bh, bröstband och linne på så med tanke på ärren är det ju lugnt men jag tänker på värmen för varmt blir det ju oavsett:) Finns det risk för infektioner eller är det av annan anledning dumt att vara ute nu när det är varmt? Jag opades i onsdags.
Gilla

Happy_sun

Kvinna ·

07 jul, 2014

Då har mab precis kommit hem!:) allt har gått jätte bra och har inte super ont än! Hoppas det inte blir värre imorgon!:) är så extremt lycklig just nu:):)
Gilla

zoolander

Kvinna ·

07 jul, 2014

Ååh va roligt skrutten2 skönt att höra att någon mer ska opereras av Karl :). Här inne verkar det inte vara så många. När ska du vara på kliniken?
Gilla

skrutten2

Kvinna ·

07 jul, 2014

zoolander skrev:
Ååh va roligt skrutten2 skönt att höra att någon mer ska opereras av Karl :). Här inne verkar det inte vara så många. När ska du vara på kliniken?
Klockan 8 imorgon. Ska just ta och duscha nu och tvätta mig med hibiscrub... Så nervös... När ska du vara där?
Gilla

zoolander

Kvinna ·

07 jul, 2014

Då är du efter mig. Jag ska vara där vid 07:00 så ligger kanske och förhoppningsvis på uppvaket då. Jag är också grymt nervös... Sambon sa att det nästan ser ut som om jag vibrerar.... Haha
Gilla

skrutten2

Kvinna ·

07 jul, 2014

Usch ja... Jag hade först en tid i Jkpg den 17/5 som jag bangade... När det var dags att betala in resterande pengarna hoppade jag av. Kände mig så osäker pga. Storleken... Men nu ska det bli av!!! Har inte berättat för någon, så känns skönt att skriva lite här!!! Kanske syns vi ju då när vi båda vaknat till :-)
Gilla

kisserika

Kvinna ·

07 jul, 2014

Min mage kom igång av sig själv igår, så skönt!

Idag har jag inte ont, första dagen. Har varit på stan och det har gått bra, det spänner ju men är inte så farligt. Äter ipren och alvedon fortfarande dock.

Ni som redan opererat er, hur är det med er känsel? Jag har fortfarande ingen känsel alls. Det är lite läskigt, men det har ju bara gått några dagar så jag antar att det kommer... Jag hoppas det i alla fall.

Lycka till ni som opererar er imorgon!!

Gilla

miss silikon

Kvinna ·

08 jul, 2014

Hej tjejer! Om 1,5 timme ska jag vara på kliniken. Börjar bli nervöööös nu!
Gilla

skrutten2

Kvinna ·

08 jul, 2014

Lycka till!!! 2 timmar kvar för mig... Har inte sovit så bra - legat vaken och tänkt samt lyssnat på åskan...
Gilla

Ninni

Kvinna ·

08 jul, 2014

Lycka till miss silikon, det kommer gå superbra! :) Min op är om 3 veckor och jag är redan lite nervös.
Gilla

London2014

Kvinna ·

08 jul, 2014

Lycka till tjejer :)
Gilla

Bärry85

Kvinna ·

08 jul, 2014

Lycka till ni som opar er idag!!! Kisserika- jag har heller ingen känsel i brösten, ovanför bröstvårtan har jag lite känsel men på nedre delen av brösten har jag ingen känsel men det stör mig inte så mycket:) det kommer ju tillbaka:)
Gilla

WifeyS

Kvinna ·

08 jul, 2014

Lycka till tjejer!
Gilla

miss silikon

Kvinna ·

08 jul, 2014

Har fått ett rum nu. Bytt om till morgonrock och tofflor. Väntar ivrigt på att Örjan ska komma och rita på mig. Snart snart snart har jag bröst!!
Gilla

zoolander

Kvinna ·

08 jul, 2014

Mår så jävla bra. Känner att det verket lite som en träningverk men har precis vaknat ordentligt känner mig så nöjd. Kramar på er som snart ska göra eran och som har gjort! Bästa som har hänt mig!
Gilla

Bärry85

Kvinna ·

08 jul, 2014

Zoolander- vad skönt att du mår bra och att du är nöjd och glad!! Jag är inne på dag 6 och känner mig mer nöjd för varje dag och då var jag supernöjd redan direkt efter op:) Stort grattis!!
Gilla

BlueAnemone

Kvinna ·

08 jul, 2014

Det är så kul att läsa om hur det går för alla här :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem