BlueAnemone
Kvinna ·
Vi som opererar oss i juli 2014
Tänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀
Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀
Sortera efter

Topp_90
Kvinna ·
Jag har inte heller så mycket känsel. Har bara på vissa ställen och ena bröstvårtan! Vill ha tillbaka den andra också, men det kommer väl :) jag upplever att de sjunker och blir liiite mjukare för var dag som går. Dock så väntar jag på att bröstvårtorna blir "piggare". Framifrån ser de grymt snygga ut men från sidan så stor de rakt ut och bröstvårtorna har en liten tendens att titta något neråt. Men det är ju bara 4 dagar sedan op så de hinner nog ändra sig några gånger ;) jag har vart ute varje dag sedan operationen och inte haft särskilt ont! Stel som ett kylskåp, men det kan jag leva med!
Gilla

Little
Kvinna ·
Happy_sun skrev:
Då har mab precis kommit hem!:) allt har gått jätte bra och har inte super ont än! Hoppas det inte blir värre imorgon!:) är så extremt lycklig just nu:):)Gilla

skrutten2
Kvinna ·
Ligger på uppvaket nu.
Känner mig mörbultat och trött, men så lycklig!!!
Men operationen har gått bra!!! Och det jag kan se i liggande ställning ser jättefint ut!!!
Just ätit den godaste smörgåsen i mitt liv!!!
Gilla

zoolander
Kvinna ·
Heej skrutten2! Va härligt att läsa. Hur mår du? Har du ont?
Fick du vänta länge på din operation?
Kramar
Gilla

miss silikon
Kvinna ·
Nu har det gått 5 timmar efter operation. Man mår väl sisådär.
Gilla

skrutten2
Kvinna ·
Jag har precis nu tagit mig till hotellet där jag ska bo i natt. Allt har gått bra!!!
De var så gulliga på Art Clinic - kan verkligen rekommendera dem!!!
Jag kom nog in till operationssalen strax efter 9 - precis efter dig zoolander.
Känner mig lite stel, men vilken härlig känsla det är att trots allt ha kommit så här långt :-)
Känner mig så glad :-)
Gilla

skrutten2
Kvinna ·
Zoolander lade du bakom eller framför muskeln?
Gilla

Happy_sun
Kvinna ·
Little skrev:
Happy_sun skrev:
Då har mab precis kommit hem!:) allt har gått jätte bra och har inte super ont än! Hoppas det inte blir värre imorgon!:) är så extremt lycklig just nu:):)Gilla

miss silikon
Kvinna ·
Nu fick jag ta en liten snabb blick på brösten och dom är ju bara så snygga! Så värt alla pengar och kommer vara väl värt all smärta!
Personalen här på killen är urgulliga allihop! Blir utskriven klockan åtta i morgon bitti.
Önskar er all lycka till er vars tur snart är inne.
Gilla

zoolander
Kvinna ·
Jasså. Tog min operation så lång tid :O hehe.
Jag la delvis bakom. Är juh så hundans liten i kroppen och Karl sa att han rekommenderade delvis bakom annars hade man sett kanterna.
Va roligt att du också fick en bra upplevelse på kliniken. Kände mig nästan men bara nästa som hemma :P
Gilla

Little
Kvinna ·
Happy_sun skrev:
Little skrev:
Happy_sun skrev:

Happy_sun
Kvinna ·
Little skrev:
Happy_sun skrev:
Little skrev:
Happy_sun skrev:

Little
Kvinna ·
Happy_sun skrev:
Little skrev:
Happy_sun skrev:
Little skrev:
Happy_sun skrev:

annis733
Kvinna ·
Är det någon som ska operera sig på Proforma den 22:e ?? Jag ska va där kl 9, och jag är såååå nervös :-/
Gilla

Me_2_
Kvinna ·
Bilder, bilder vi vill se bilder ;-)
Jag är riktigt nervös nu och hade jag inte betalat hade jag nog avbokat.
Gilla

BlueAnemone
Kvinna ·
Me_2_ skrev:
Bilder, bilder vi vill se bilder ;-)
Jag är riktigt nervös nu och hade jag inte betalat hade jag nog avbokat.Gilla

Me_2_
Kvinna ·
Näe precis ! Vi har varit på stranden två dagar i rad nu och har varit sjukt nojig att någon bekant skulle dyka upp och sen komma ihåg hur jag ser ut nu och se direkt att jag är opererad efter... Som att någon skulle bry sig om mig....men vill verkligen inte att någon ska veta.
Gilla

skrutten2
Kvinna ·
Haha...Känner igen det där med stranden, var likadant för mig...
Gilla

Happy_sun
Kvinna ·
Little skrev:
Happy_sun skrev:
Little skrev:
Happy_sun skrev:
Little skrev:
Happy_sun skrev:

skrutten2
Kvinna ·
Just lagt upp en bild. Syns iaf. På min sida...
Inte så lätt att ta kort...
Gilla
Visar 281 till 300 av total 475 objekt