BlueAnemone
Kvinna ·
11 maj, 2014
Vi som opererar oss i juli 2014
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀
Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀
Sortera efter
jäntsnyta
Kvinna ·
13 jul, 2014
Me_2_
Kvinna ·
13 jul, 2014
zoolander
Kvinna ·
13 jul, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
13 jul, 2014
Jag tänker som dig Me_2_ jag vågar inte köpa nån ny ännu utan vill vänta tills lite av svullnad lagt sig, men då sitter ju den jag köpte från kliniken bra. Så svårt för dig att avgöra när den inte gjorde det men kanske kan vara värt att prova annan storlek innan du köper ny? Jag har oxå mkt luft på höger sida så när jag rör mig lever det om där. skum känsla.
Zoolander verkligen svårt att veta om de kommer sjunka mer. Kanske hör med kliniken.
skrutten2
Kvinna ·
13 jul, 2014
zoolander
Kvinna ·
13 jul, 2014
zoolander
Kvinna ·
13 jul, 2014
Jag tänker som dig Me_2_ jag vågar inte köpa nån ny ännu utan vill vänta tills lite av svullnad lagt sig, men då sitter ju den jag köpte från kliniken bra. Så svårt för dig att avgöra när den inte gjorde det men kanske kan vara värt att prova annan storlek innan du köper ny? Jag har oxå mkt luft på höger sida så när jag rör mig lever det om där. skum känsla.
Zoolander verkligen svårt att veta om de kommer sjunka mer. Kanske hör med kliniken.
Bärry85
Kvinna ·
13 jul, 2014
Bärry85
Kvinna ·
13 jul, 2014
zoolander
Kvinna ·
13 jul, 2014
Bärry85
Kvinna ·
13 jul, 2014
Me_2_
Kvinna ·
14 jul, 2014
zoolander
Kvinna ·
14 jul, 2014
skrutten2
Kvinna ·
14 jul, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
14 jul, 2014
Det är en olja som man egentligen börjar smörja ärren med när de läkt så pass att de ej kan glipa eller gå upp, det ska hjälpa huden. Så man får finare ärr.. så här står det om den..
Bio-Oil
Hudvård mot bristningar och ärr!
Bio-Oil är framtagen för att minimera synligheten av brisningar, ärr och ojämnheter. Bio-Oil består av noggrant utvalda växtkomponenter och vitaminer i en välkomponerad olja. Oljan är fri från syre, vilket gör att vitaminerna och växtextrakten bevarar sin styrka.
- Innehåller PurCellin Oil™, vilket gör oljan smidig och kladdfri
- Minimerar synligheten av brisningar och ärr
- Innehåller växtextrakt och vitaminer som vårdar huden
Noggrant kvalitetstestad
Vid tillverkningen av Bio-Oil har produkten genomgått hårda kvallitetskontroller enligt EU-prlamentets bestämmelser för att säkerhetsställa att produktens innehåll är av hög kvallité. Man har genom dessa kontroller säkerhetsställt att produkten är helt säker att använda, även för gravida kvinnor.
Har aldrig provat förr men man köper det på hälsokost butik, Kicks eller apoteket, jag har smörjt hela brösten nu (utom ärren såklart då det fortfarande är tejpade och kommer vara bra länge till) coh slipper fjälla numera, det var som att huden var för sträckt på mig så jag fjällade som när man varit i solen ungefär.
Bärry85
Kvinna ·
14 jul, 2014
Me_2_
Kvinna ·
14 jul, 2014
Me_2_
Kvinna ·
16 jul, 2014
Topp_90
Kvinna ·
16 jul, 2014
BlueAnemone
Kvinna ·
16 jul, 2014
Jag tycker bh sitter bra oxå BlueAnemone, :) bara at jag vill återfukta huden som spännes ut så eftersom jag "fjällat". Jag har öppnat och smörjt igår och idag, tänker en bio-oil hjälper till att mjukgöra ordentligt. Bara att jag inte vågar ha öppet särskilt länge men det kanske bara är bra iofs men vill hjälpa huden så det inte blir bristningar. Efter jag smörjts nu är det mkt bättre.