BlueAnemone
Kvinna ·
11 maj, 2014
Vi som opererar oss i juli 2014
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀
Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀
Sortera efter
Fröken fräken
Kvinna ·
11 jun, 2014
Me_2_
Kvinna ·
11 jun, 2014
BlueAnemone
Kvinna ·
11 jun, 2014
WifeyS
Kvinna ·
11 jun, 2014
Fröken fräken
Kvinna ·
11 jun, 2014
Me_2_
Kvinna ·
11 jun, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
12 jun, 2014
Jag har berättat för dem på jobbet, ena chefen blev överraskad att Jag var så "fåfäng". Medans den andre inte reagerade alls. Båda tog det bra. Jag har även berättat för kollegor (bara tjejer), känns dumt att inte säga det kommer för mig synas ialla fall. Jag gör min op oxå första semester veckan, ska bli så skönt att få det gjort. Kommer sakna att inte få styrke träna på ett tag. Hoppas kunna köra ben och vissa överkropps övningar ganska snart efter. Måste komma ihåg att fråga hur snart man får träna igen.
Topp_90
Kvinna ·
13 jun, 2014
Ungmamma23
Kvinna ·
13 jun, 2014
Jag har prel bokat 29 juli på Proforma Clinic! Konsultation den 17:e juni. Jag missade dock helt vilken kirurg jag fick men tror det var Dr Gribbe. Lät dock som att receptionisten sa någon helt annan?? Väntar på bekräftelsen! Haha.. Snurrigt!
WifeyS
Kvinna ·
13 jun, 2014
Me_2_
Kvinna ·
15 jun, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
15 jun, 2014
Njut av semester WifeS👍
HannahT det gör du rätt i, alla måste följa sin intuition om vad som är rätt för sig.🙂 Jag har inte berättat för min egen yttre familj eller min sambos yttre familj, det känner jag mer stress kring.
Me_2_ jag har fram och tillbaka oxå kännt tvivel men det väger över ändå att få tillbaka brösten för mig. Jag känner mig så obekväm har alltid vadderad bh och känner att jag verkligen vill detta, men räds för att tappa känseln. Det är nog ett av de stora orosmomenten. Förutom pengar man väljer lägga på sig själv. Du har ju rätt att boka av operation 10 dagar innan va? Tror det var så det stod. Så 11 dagar innan kan du boka av till så vänta känn av och fundera i lugn och ro. Känns det ändå fel, boka av. Du kan ju alltid göra det om ett år, då har du hunnit kännt igenom mer så du verkligen fattar rätt beslut för dig och din kropp, inget som säger att du måste göra det nu om ens någonsin.
Ingrida
Kvinna ·
15 jun, 2014
WifeyS
Kvinna ·
16 jun, 2014
Ungmamma23
Kvinna ·
16 jun, 2014
Fröken fräken
Kvinna ·
16 jun, 2014
Och som om jag inte tyckte tiden till opredan går otroligt sakta.. har nu fått flytta fram op-tiden en vecka pga av att jag missförstod när min mans semester började.
Dock är jag väldigt tacksam att Strandkliniken hade en lucka vecka efter, annars vet jag inte vad jag hade gjort. så nu är det 4 veckor kvar istället för tidigare 3
nyfiken tös
Kvinna ·
17 jun, 2014
Jág ska operera mig den 31 juli av Patrik Höijer! :) Längtar jättemycket! Hade först en tid den 10/7 men ändrade den idag då det passade bättre med jobbet att vänta ut tills efter semestertiderna :)
miss silikon
Kvinna ·
17 jun, 2014
Mammatilltre
Kvinna ·
17 jun, 2014
Topp_90
Kvinna ·
18 jun, 2014
Har dubblakänslor inför att längta efter min OP. Vill att tiden dit ska gå snabbt, menoxå sakta eftersom det betyder oxå att jag efter min Op endast har 4 veckor kvar av semestern.. ;)