Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
BlueAnemone profilbild

BlueAnemone

Kvinna ·

11 maj, 2014

Vi som opererar oss i juli 2014

Bröstförstoring

Tänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀

Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀

475

Sortera efter

Little

Kvinna ·

19 jun, 2014

Nu är operationen betald :-) snart bara 2 veckor kvar, både längtar och undrar lite smått vad man gett sig in på. Men så fort jag ser mig i spegeln vet jag att detta är vad jag vill!
Gilla

Mammatilltre

Kvinna ·

19 jun, 2014

miss silikon skrev:
Om några dagar ska min operation vara betald. 42 000kr! Man kommer känna sig ganska fattig efter den betalningen. Jag tycker annars att tiden går jätte fort. Jag funderar nästan inget på operationen och jag önskar nästan att tiden kunde gå långsammare. Innan jag hade bokat op så gick tiden långsamt och jag funderade varje dag på operation men nu är nästan alla tankar helt borta. Det är skönt att man får tänka på annat :)
Nyfiken, vad ingår i dessa 42000? :) enligt deras annons här på POF ska det ju gå på 35000, jag har iof räknat på att det går på mer, men 7000:- är ju ganska mycket...?
Gilla

Ungmamma23

Kvinna ·

21 jun, 2014

Min op kostar också 42.000kr och det är pga kapselförsäkring och för att jag ska ha allergan implantat. Allergan kostar 5000kr mer än exempelvis mentor.
Gilla

miss silikon

Kvinna ·

21 jun, 2014

Hej Mammatilltre. Det är nämligen så att Allergan implantaten är dyrare än mentor. 34000kr går operationen på med mentor implantat utan kapselförsäkring. 39000kr går operationen på med Allergan. Kapselförsökringen kostar 3000 :)
Gilla

nyfiken tös

Kvinna ·

21 jun, 2014

Sen beror det också på vilken coh man väljer. Coh 2 är exempelvis dyrare än coh 1
Gilla

Tuttlisaan

Kvinna ·

21 jun, 2014

Jag opereras den 12:e juli på Clinic Strömstad (Bo Cederqvist) är jätte peppad!! Kommer dock va jobbigt att inte kunna träna! Men det är nog värt det i slutändan ;)

Gilla

Ungmamma23

Kvinna ·

22 jun, 2014

Ja tuttlisaan det är ju inte färdigtränat för alltid bara för en liten stund. Jag personligen får en extra kick att komma i bättre form nu när det blir nya tuttar! :D
Gilla

Mammatilltre

Kvinna ·

22 jun, 2014

Jaha, då förstår jag varför det blev så mycket mer! Kapselförsäkringen visste jag om... Varför valde ni allergan implantaten istället? :)
Gilla

Topp_90

Kvinna ·

22 jun, 2014

Är det någon som börjar nojja? Nu är det mindre än två veckor kvar till min op och jag börjar tveka vissa stunder. Det är ju en sån pass stor grej ändå. Men jag vill ju! Jag bara undrar vad jag gett mig in på.. Haha
Gilla

Topp_90

Kvinna ·

22 jun, 2014

Ja! Jag får se till att betala snart så jag inte kan ångra mig ;) jag har inte bestämt storlek än.. Jag velar så mycket, haha. Ska bestämma mellan 440 och 475 cc på operationsdagen. Jag funderar också på det. Jag hoppas ju att må så bra som möjligt, det är ju trots allt på min semester. Men jag försöker förbereda mig mentalt på det värsta!
Gilla

Tuttlisaan

Kvinna ·

22 jun, 2014

Jag är oxå rätt nojjig angående storleksvalet. Man vill ju inte ha för små eller för stora, utan man vill ju trivas med storleken. Men det kommer gå as bra för oss alla. Jäklar så snygga vi kommer bli ;)

Gilla

Topp_90

Kvinna ·

22 jun, 2014

Jag ska betala så fort lönen kommit den 25e :) smart med telefontid! Jag har mailat honom och fått bra svar, men jag hittar så mycket här på POF också! Fantastisk sida! :) ja, jag ska uppdatera så fort jag kan efteråt :) tänker också skriva en berättelse tror jag !
Gilla

Marre_W

Kvinna ·

22 jun, 2014

Hänger på, har tid den 1 juli i Ockelbo, Estetisk Kirurgi. Längtar så. Har funderat på det här i över 10 år och äntligen är det dags.
Gilla

miss silikon

Kvinna ·

22 jun, 2014

Mammatilltre: Jag valde Allergan för att jag gillade de implantaten. De var uhp och fastare än mentor. Det gillade jag :)
Gilla

jäntsnyta

Kvinna ·

22 jun, 2014

Ska ni ta släta eller textuerade?? Har velat fram och tillbaka mellan Perthese och Mentor coh 1 just nu lutar det åt Mentor, hinner nog ändras men just på mentor om man ska ta släta eller textuerade..

Gilla

cosmetic

Kvinna ·

23 jun, 2014

Lite i sista laget, men hej alla!

Jag ska också göra förstoring i Juli! den 4:e hos Patrik Höijer:)

Blir glad att se så många andra med samma tankar och funderingar! Det är ju inte så lätt att bara ångra sig och byta, vill ju känna sig så säker som möjligt...

Jag har valt Silimed runda, velar mellan 360 och 440cc. Kommer placeras delvis bakom muskeln.

Ska bli så spännande, ser fram emot detta såå mkt!

Gilla

Topp_90

Kvinna ·

23 jun, 2014

Jag opereras också hos Patrik den 4:e! Så spännande :D
Gilla

Ungmamma23

Kvinna ·

23 jun, 2014

Mammatilltre:

Jag blev rekommenderad allergan av dr Saidian just för att de matchade mina önskemål bäst. Sedan kändes det som att han föredrog dem själv för att eftersom de är lite fastare än mentor så skulle chansen för rippling minska. Jag ska ha allergan soft touch :-) 
Gilla

London2014

Kvinna ·

23 jun, 2014

Jag ska opereras den 31 juli :) spännande och läskigt på samma gång.
Gilla

cosmetic

Kvinna ·

23 jun, 2014

Vad roligt, Topp_90, samma kirurg samma dag! :) Jag ska vara där tidigt, 7.30.

Jag känner verkligten stort förtroende för Patrik, tror vi kommer bli väldigt nöjda:

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem