BlueAnemone
Kvinna ·
11 maj, 2014
Vi som opererar oss i juli 2014
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opererar oss i Juli 2014! Så kan vi följas åt 😀
Jag ska opereras 11 juli hos Patrik Höijer 😀
Sortera efter
London2014
Kvinna ·
23 jun, 2014
Topp_90
Kvinna ·
23 jun, 2014
Me_2_
Kvinna ·
23 jun, 2014
cosmetic
Kvinna ·
23 jun, 2014
-Me_2_ ja eller hur visst blir man lite stressad av att helt plötsligt är verkligheten så nära!
Jag ville göra det här för lite mer än 2 år sedan, men sedan bestämde jag mig för att vänta tills vi fått våra två barn.
Har varit totalt "upptagen" de senaste månaderna att hitta rätt kirurg, kolla före-efter bilder, letat dröm-bilder;)
Sedan skrattade jag mkt i igenkännande i ett annat inlägg här, "vuxna jag har inte ens velat/vågat berätta för övriga familjen, bara min sambo som vet". Jag tror det går över när vi har våra nya fina boobies som kanske gör att vi stolt sträcker lite extra på oss!
Själv har jag alltid varit smal och småbystad, men nu efter två små barn är det absolut iiiinget kvar! Ska bli super det här!
London2014
Kvinna ·
23 jun, 2014
Jág ska operera mig den 31 juli av Patrik Höijer! :) Längtar jättemycket! Hade först en tid den 10/7 men ändrade den idag då det passade bättre med jobbet att vänta ut tills efter semestertiderna :)
jäntsnyta
Kvinna ·
23 jun, 2014
Nu har jag gjort inbetalningen, satte in det idag op 11juli behöver jag inte tänka på det mer. Känns som tiden går såå fort samtidigt så långsam. Håller med er det är pirrigt och nervöst. Har mailat och frågat om hurvida Dr tycker jag bör ha släta eller texturerade.. Hur resonerar ni tjejer?
Me_2_
Kvinna ·
23 jun, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
23 jun, 2014
Jag har tid kl 13 :-) Så du Me_2_ kanske har vaknat till och vilar i uppvak när det är min tur. Jag betalade in så jag fortfarande kan välja mellan de två, har ännu inte beslutat. Har tittat på Presley och 9april och hur de resonerat. Jag är liite orolig att Perthese ska tappa "formen" efter 7-8mån men jag hinner definitivt ångra mig flera ggr innan det är dags.
Me_2_
Kvinna ·
23 jun, 2014
Mammatilltre
Kvinna ·
23 jun, 2014
Emhaha
Kvinna ·
24 jun, 2014
miss silikon
Kvinna ·
24 jun, 2014
Mammatilltre
Kvinna ·
24 jun, 2014
roxy_
Kvinna ·
24 jun, 2014
Den 3 Juli lägger jag in 650 i ena och 700cc i andra! De är så JÄVLA snart, kanske ska berätta för mina föräldrar att jag behöver bo hos de första veckan. haha heja mig! Betalningen fixade jag igår, och idag fick jag mail om tid! Jävlar vad jag längtar! Jag är inte rädd alls, jag har ju gjort detta innan. Förra gången grät jag redan när jag bytte om till sjukhuskläder, de frågade mig kanske 20 gånger om jag verkligen ville detta. SJÄLVKLART var bara så jävla rädd och fick för mig att jag skulle aldrig vakna upp! LETS DO IT AGAIN and bigger =) haha! HEJA!
Mammatilltre
Kvinna ·
24 jun, 2014
Bärry85
Kvinna ·
24 jun, 2014
jäntsnyta
Kvinna ·
24 jun, 2014
Jag berättade för mina, samtliga över 9, att jag beslutat mig för detta och att det var för att fylla ut huden efter amning. De frågade lite grann men det var inte så stor grej. Dottern har råkat gå in i rummet medan en vännina visade mig hennes opererade bröst för några år sedan. Så vi tog första dusten av frågor då, därefter var väl vägen banad. Det blev inte lika jobbigt nu när jag berättade som jag upplevde det iaf, men jag hör med dem lite nu och då när vi samtalet "djupt" om de undrar över något. Har en taight relation med dem, de brukar ta upp och fråga när det är något de undrar över. Jag har också sagt de kan prata med min lillasyster, som de är väldigt nära om de inte vill prata med mig av någon anledning. Jag gruvar mig dock för berätta för några av mina syskon, mor samt sambons släkt.
Me_2_
Kvinna ·
24 jun, 2014
nyfiken tös
Kvinna ·
24 jun, 2014
Åh vad roligt! 11.45 är min op tid, när har du tid?? :)
Ingrida
Kvinna ·
24 jun, 2014