Ximena
Kvinna ·
Vi som opererar oss i Juli 2015
Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)
Sortera efter

Rosako
Kvinna ·
Hej tjejer. Hur är det med er? Har ni ont? Jag har... har sovit typ ända sen op. Haah
Gilla

Vinna
Kvinna ·
Hej Rosako! Det går bra tack, har varit väldigt pigg. Sovit bra inatt, kunde ligga lite halvt på sidan utan probs.
Det spänner, trycker och bränner lmen det är överkommligt. Kommer själv upp ur sängen o försöker röra mig litedå och då. Kan röra armarna bra upp över huvudet och runt litegrann.
Däremot kräks jag av oxinormen. Men va tusan! Är inte så snabb, går som en pensionär men det hör väl till :)
Oj vad du har sovit mycket! Bra! Jag har bara sovit inatt (utöver 1h då jag var uppe och krökte och gick runt lite)
Hur känns storleken? Hur mår du?
Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Hej Rosako :) Jag fick ganska ont på kvällen igår, så jag är noga med att ta smärtstillande så att jag har en jämn "ström" av det, utan det tror jag det skulle vara ganska illa för min del :p Har sovit halvsittande i soffan inatt, vaknade typ hela tiden av att att brände/sved i brösten. Sambon får hjälpa mig när jag ska ställa mig upp. Sen känns det som jag har världens sämsta hållning just nu, som att jag inte riktigt orkar sträcka på mig. Men det kommer vara såå värt allt det här!! Hur känns det för dig nu?
Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Vinna; Wow, du låter ju superrörlig, jag kan absolut inte sträcka några armar över huvudet ännu ;D
Gilla

Vinna
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Vinna; Wow, du låter ju superrörlig, jag kan absolut inte sträcka några armar över huvudet ännu ;DGilla

Rosako
Kvinna ·
Vinna skrev:
Hej Rosako! Det går bra tack, har varit väldigt pigg. Sovit bra inatt, kunde ligga lite halvt på sidan utan probs.
Det spänner, trycker och bränner lmen det är överkommligt. Kommer själv upp ur sängen o försöker röra mig litedå och då. Kan röra armarna bra upp över huvudet och runt litegrann.
Däremot kräks jag av oxinormen. Men va tusan! Är inte så snabb, går som en pensionär men det hör väl till :)
Oj vad du har sovit mycket! Bra! Jag har bara sovit inatt (utöver 1h då jag var uppe och krökte och gick runt lite)
Hur känns storleken? Hur mår du?Gilla

Rosako
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Hej Rosako :) Jag fick ganska ont på kvällen igår, så jag är noga med att ta smärtstillande så att jag har en jämn "ström" av det, utan det tror jag det skulle vara ganska illa för min del :p Har sovit halvsittande i soffan inatt, vaknade typ hela tiden av att att brände/sved i brösten. Sambon får hjälpa mig när jag ska ställa mig upp. Sen känns det som jag har världens sämsta hållning just nu, som att jag inte riktigt orkar sträcka på mig. Men det kommer vara såå värt allt det här!! Hur känns det för dig nu?Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Vinna skrev:
Blondabelles skrev:
Vinna; Wow, du låter ju superrörlig, jag kan absolut inte sträcka några armar över huvudet ännu ;DGilla

Vinna
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Vinna skrev:
Blondabelles skrev:

Vinna
Kvinna ·
Blondabelles! Var det någon som nämnde nåt om försäkringen till dig?
Gissar att jag får ta upp det på återbesöket. (Ska dit Mån v29)
Gilla

Nya bröst
Kvinna ·
Nu har det gått 8 timmar sen min operation, känner ingenting av oxynorm :( och den verkar påverka min astma så jag hostar massa (inte skönt). Har aldrig lyckats sova på rygg i hela mitt liv så den här natten blir spännande.. Men allt är värt det i alla fall! :) har fått order att inte röra på mig på tre dagar vilket är lite tråkigt nu när det är så fint väder!
Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Vinna skrev:
Gissar att jag får ta upp det på återbesöket. (Ska dit Mån v29)Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Nya bröst skrev:
Nu har det gått 8 timmar sen min operation, känner ingenting av oxynorm :( och den verkar påverka min astma så jag hostar massa (inte skönt). Har aldrig lyckats sova på rygg i hela mitt liv så den här natten blir spännande.. Men allt är värt det i alla fall! :) har fått order att inte röra på mig på tre dagar vilket är lite tråkigt nu när det är så fint väder!Gilla

Vinna
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Vinna skrev:
Gissar att jag får ta upp det på återbesöket. (Ska dit Mån v29)Gilla

Rosako
Kvinna ·
Är det bara jag som är ledsen över hur fula brösten är. Bröstvårtorna är gigantiska och de ser ut som två ledsna strutar... dom säger att de lägger sig men jag vill inte visa mig såhär...
Gilla

Ximena
Kvinna ·
Rosako skrev:
Är det bara jag som är ledsen över hur fula brösten är. Bröstvårtorna är gigantiska och de ser ut som två ledsna strutar... dom säger att de lägger sig men jag vill inte visa mig såhär...Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Vinna: vad bra att du skrev det där med att knäppa på innersta hakarna när svullnaden lagt sig, det missade de att säga till mig och jag har funderat en del på det. Jag har också mest ont på undersidan av brösten.
Storleken står inne i bhn på någon lapp, jag köpte nämligen med en extra hem och sköterskan skulle dubbelkolla storleken på den jag hade på mig, varpå hon säkert letade en kvart innan hon fann vart det stod :p
Vad jobbigt med kräkningar av oxynormen, inget jag känt av som tur är!
Ja helt rätt, bättre att ta det superlugnt. Förutom snigelpromenader ligger jag i soffan och slumrar, läser deckare och kollar nerflix!
Kram
Gilla

Vinna
Kvinna ·
Ångrar att jag inte köpte en till, en vit! Ska leta här efter nån begagnad likadan!
Har köpt en Swegmarks också men den blir nog för liten. Likabra att bara köra på den här ett tag nu!
(Jag har också M)
Tittade Patrick på dina bröst innan du gick hem? Det var sköterskan som kollade på mina.
Jag är uppe och rör mig, kollar Netflix och slappar!
Barnen är så gosiga och försiktiga, min man har sagt till dem att jag är sjuk!
Jag kollar Netflix och slappar! Att nysa gör SKITONT! Varning! Skratta känns också ajaj! :)
Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Vinna skrev:
Ångrar att jag inte köpte en till, en vit! Ska leta här efter nån begagnad likadan!
Har köpt en Swegmarks också men den blir nog för liten. Likabra att bara köra på den här ett tag nu!
(Jag har också M)
Tittade Patrick på dina bröst innan du gick hem? Det var sköterskan som kollade på mina.
Jag är uppe och rör mig, kollar Netflix och slappar!
Barnen är så gosiga och försiktiga, min man har sagt till dem att jag är sjuk!
Jag kollar Netflix och slappar! Att nysa gör SKITONT! Varning! Skratta känns också ajaj! :)Gilla

Rosako
Kvinna ·
Ximena skrev:
Rosako skrev:
Är det bara jag som är ledsen över hur fula brösten är. Bröstvårtorna är gigantiska och de ser ut som två ledsna strutar... dom säger att de lägger sig men jag vill inte visa mig såhär...Gilla