Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ximena profilbild

Ximena

Kvinna ·

22 maj, 2015

Vi som opererar oss i Juli 2015

Bröstförstoring

Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)

381

Sortera efter

Rosako

Kvinna ·

29 jun, 2015

Vinna skrev:
Tjoho! Då går vi strax in i Juli då! :D Tjoho! Det är ju "vår" månad! Jag är POF beroende o gåt säkert in 10ggr/dag Hehe!

Haha jag också! Kollar fortfarande massa bilder på hur 400-440 cc ser ut haha

Gilla

Rosako

Kvinna ·

01 jul, 2015

Tjejer. Imorgon är det den 2 juli! Nervösa? Jag är!!!!
Gilla

Rosako

Kvinna ·

01 jul, 2015

Glöm inte att ta en massa förebilder.
Gilla

Fielisa

Kvinna ·

01 jul, 2015

Rosako skrev:
Glöm inte att ta en massa förebilder.
Helt galet! Inte ens ett dygn kvar! :D Jag tog lite förebilder imorse och när jag tittade på dem så blev jag bara ännu mer taggad. Inte ett dugg nervös än, bara uppspelt. Men det kommer säkert ikväll när jag ska sova :)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

01 jul, 2015

Omg imorgon vid denna tiden har vi bröst flera av oss ;D haha galet!!
Gilla

Rosako

Kvinna ·

01 jul, 2015

Blondabelles skrev:
Omg imorgon vid denna tiden har vi bröst flera av oss ;D haha galet!!

fattar fortfarande inte det...... Är sjukt nervös... Ska man ha någon väska med saker med sig? Vad? haha. När får man duscha första gång efter op. Och jag fick mens idag?!!?!?!!!!!!!!!!!!! får man använda tampong haha?

Gilla

Vinna

Kvinna ·

01 jul, 2015

Har varit i Sthlm hela dagen och shoppat och haft det gött! Mycket blandade känslor inför imorgon,... Får nån kort sek av småpanik att shit vad är det jag ska göra imorgon, helt galet liksom! Sen lägger det sig snabbt och jag blir taggad igen, sen blir jag nollställd.. Hmm Så glad för att ha min kompis med mig, har kollat in hennes bröst idag så jag blir lite mer taggad :) haha! Hon kommer ta hand om mig bra! Mycket känslor, vill bara komma dit nu och sbälja tabletter och sen fort upp på bordet - typ! Blondabelles - vi syns på uppvaket :D Lycka till imorgon brudar!
Gilla

Rosako

Kvinna ·

02 jul, 2015

Duschad och klar! Snart rullar bilen! Hjälp.....
Gilla

Ximena

Kvinna ·

02 jul, 2015

Lycka till idag tjejer! Eller hoppas det gått bra för er som redan är klara! :-*
Gilla

Rosako

Kvinna ·

02 jul, 2015

Herregud! !!! Jag har bröst..... miiihhh:););)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

02 jul, 2015

My god, jag har också bröst!! Åh jag är så glad just nu!! :D
Gilla

Vinna

Kvinna ·

02 jul, 2015

Jag har också bröst! :D Gick bara SÅ bra!!! Skönt att ha det gjort! Det blev Motiva! Nu Netflix o godis på hotellrummet, min kompis sköter om mig som en prinsessa! Är väldigt rörlig och kan gå upp själv ut sängen osv. Får väl se när bedövningen släpper om jag är lika kaxig då! :) Kräkte precis av den där morfintabletten Oxi- nåt.. Hoppas på att ta sen så lite som möjligt. Kram på er o lycka till! Finns nog strax en bild i mitt galleri (om jag lyckas!)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

02 jul, 2015

Vinna skrev:
Jag har också bröst! :D Gick bara SÅ bra!!! Skönt att ha det gjort! Det blev Motiva! Nu Netflix o godis på hotellrummet, min kompis sköter om mig som en prinsessa! Är väldigt rörlig och kan gå upp själv ut sängen osv. Får väl se när bedövningen släpper om jag är lika kaxig då! :) Kräkte precis av den där morfintabletten Oxi- nåt.. Hoppas på att ta sen så lite som möjligt. Kram på er o lycka till! Finns nog strax en bild i mitt galleri (om jag lyckas!)
Åh vad skönt, jag har precis fått lämna kliniken (väntar på sambon), jag grinade lite när jag fick se brösten i omklädningsrummet för det blev så sjukt jäkla bra!! Jag ballade ur och tog mentor 450 coh 2, Patrik sa att det inte fanns så många fördelar för mig att byta till Motiva trots allt och jag litar på hans omdöme helt och fullt. Är sjukt pigg trots allt, lite skakig bara med lätt "träningsvärk" så nu ska jag hämta ut alla tabletter på apoteket och sen bär det iväg hemåt. Gud vad alla sköterskor var trevliga, jag är så glad att jag valde L&E
Gilla

Vinna

Kvinna ·

02 jul, 2015

Blondabelles skrev:
Vinna skrev:
Åh vad skönt, jag har precis fått lämna kliniken (väntar på sambon), jag grinade lite när jag fick se brösten i omklädningsrummet för det blev så sjukt jäkla bra!! Jag ballade ur och tog mentor 450 coh 2, Patrik sa att det inte fanns så många fördelar för mig att byta till Motiva trots allt och jag litar på hans omdöme helt och fullt. Är sjukt pigg trots allt, lite skakig bara med lätt "träningsvärk" så nu ska jag hämta ut alla tabletter på apoteket och sen bär det iväg hemåt. Gud vad alla sköterskor var trevliga, jag är så glad att jag valde L&E
Åh så härligt! Mina känns också superbra! Blev 450 och 425! Jag vågade knappt titta men det såg himla bra ut. Svullen upp till nyckelbenen dock! Ja dom var supermysiga sköterskorna! Speciellt hon som väckte dig. Hon försökte typ 5-6 ggr men du sov som en stock! Lite kul att du ville upp på en gång läsa papper osv! Samma tjej väckte mig också, minns lite dåligt just det dock :) Det var skönt att ligga och halvslumra länge, jag hade ju piggnat till riktigt ordentligt när du kom in. Kul att se dig en kortis! Hoppas vi läker bra och är snart uppe på benen igen! Hoppas hemresan går bra för dig! Kram
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

02 jul, 2015

Vinna: Vaaa det kändes som att jag vaknade på "första" försöket, jag måste verkligen ha sovit som en stock, jisses xD Alltså jag minns knappt vad jag gjorde i början, hög som ett hus ;) Men sen kvicknade jag ändå till fort när jag fått kaffe. Jätteskönt att slumra, det var längesen jag gjorde det (blir ju så med en liten bebis hemma, man är alltid på sin vakt liksom..) Jättekul att se dig med, vill jättegärna hålla kontakten med dig nu under läkningsprocessen och se hur allt utvecklar sig :D När åker du hemåt igen? Jag längtar så mycket efter att få snooza på min lilla dotter nu, bebisabstinens!
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

02 jul, 2015

(Alltså nu menar jag hem hem, från hotellet vill säga)
Gilla

HundFlickan

Kvinna ·

02 jul, 2015

Vad kul, låter som ni haft en jättebra operationsdag! Blir så taggad av att läsa det ni skrivit här, ska själv operera mig om 14tim!! Är uppspelt men ändå nervös. Har inget problem med nålar och sjuksköterskor, men de har en tendens till att alltid missa mina blodådror... Så det är jag nästan mest nervös inför haha
Gilla

Vinna

Kvinna ·

02 jul, 2015

Blondabelles skrev:
Vinna: Vaaa det kändes som att jag vaknade på "första" försöket, jag måste verkligen ha sovit som en stock, jisses xD Alltså jag minns knappt vad jag gjorde i början, hög som ett hus ;) Men sen kvicknade jag ändå till fort när jag fått kaffe. Jätteskönt att slumra, det var längesen jag gjorde det (blir ju så med en liten bebis hemma, man är alltid på sin vakt liksom..) Jättekul att se dig med, vill jättegärna hålla kontakten med dig nu under läkningsprocessen och se hur allt utvecklar sig :D När åker du hemåt igen? Jag längtar så mycket efter att få snooza på min lilla dotter nu, bebisabstinens!
Haha! Jo tack :) Det var så jag fattade att det var du, då hon sa ditt namn för att väcka dig! Hon provade nog flera ggr under 30 min kanske?! Kände likadant med lyxen att bara få ligga o slappa! Klart vi ska hålla kontakten! Vi åker tåget hem imorgon em. Kram
Gilla

Vinna

Kvinna ·

02 jul, 2015

HundFlickan skrev:
Vad kul, låter som ni haft en jättebra operationsdag! Blir så taggad av att läsa det ni skrivit här, ska själv operera mig om 14tim!! Är uppspelt men ändå nervös. Har inget problem med nålar och sjuksköterskor, men de har en tendens till att alltid missa mina blodådror... Så det är jag nästan mest nervös inför haha
Kul att du blir taggad! Kommer gå fint! Narkosläkaren satte min nål supersnabbt på första försöket. Vilken klippa han är, kände mig så trygg! Oj bara några timmar kvar, så spännande! Uppdatera oss gärna imorgon :) Stort lycka till!!
Gilla

Hilda01

Kvinna ·

02 jul, 2015

Åh vad kul att höra hur det gått för er! :D Grattis!!! Själv har jag 3dagar kvar till min!?! Fattar det inte, dagarna bara rullar på som vanligt så hinner knappt varken tänka eller känna efter!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem