Ximena
Kvinna ·
Vi som opererar oss i Juli 2015
Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)
Sortera efter

Vinna
Kvinna ·
Rosako skrev:
Tjejer. Kolla mina bilder och säg, tror ni dom kommer bli runda och fina, och åka upp lite?! Nu känns det som jag har betalat för två strutiga hängbröst :/Gilla

Rosako
Kvinna ·
Vinna skrev:
Rosako skrev:
Tjejer. Kolla mina bilder och säg, tror ni dom kommer bli runda och fina, och åka upp lite?! Nu känns det som jag har betalat för två strutiga hängbröst :/Gilla

Ximena
Kvinna ·
Rosako nu får du luta dig tillbaka och försöka slappna av lite. Som du redan vet är dina bröst långt ifrån klara, så det är ingen idé att du sitter och oroar dig redan nu. Det tjänar inget till och även om alla dina värsta farhågor skulle besannas, vad ska du göra åt det nu? Du vet själv svaret ;) Låt dem vara nu och se till att läka ihop ordentligt. Hur det än går som kommer det att lösa sig också <3
Gilla

Rosako
Kvinna ·
Ximena skrev:
Rosako nu får du luta dig tillbaka och försöka slappna av lite. Som du redan vet är dina bröst långt ifrån klara, så det är ingen idé att du sitter och oroar dig redan nu. Det tjänar inget till och även om alla dina värsta farhågor skulle besannas, vad ska du göra åt det nu? Du vet själv svaret ;) Låt dem vara nu och se till att läka ihop ordentligt. Hur det än går som kommer det att lösa sig också <3Gilla

Mittilivet
Kvinna ·
Jag fick mejlet 2 veckor före op, och har betalat in allt....!!! Nu är det inte många dagar kvar
Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Hur mår ni idag allihopa? Alltså jag mår riktigt bra :D Det gör fortfarande ont att sätta dig upp och lägga sig ner, det liksom bränner på utsidan av brösten. Sen spänner det hel tiden, typ som mjölkstockning men det kan jag ta! Har klarat av att tvätta håret idag, sen har jag lekt med dottern hela förmiddagen och fixat lite lätt hemma så det känns underbart.
Tar fortfarande oxynormen på kvällen när jag ska sova, men på dagen duger alvedon och ipren bra.
Hur tycker ni storleken känns? Jag är glad att jag lyssnade på Patrik och tog 450 och inte 500, för mina ser JÄTTEstora ut, jag hoppas de minskar något iallafall men det borde de väl göra ;) Mätte mig igår och hamnar på 65G i storlek (!!!!!). Men som sagt kan jag ju inte veta den slutgiltiga storleken ännu då de är lite svullna än även om det gått ner litegrann.. Men jag tycker redan att de är såå fina så jag kunde inte vara nöjdare :D
Gilla

Vinna
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Hur mår ni idag allihopa? Alltså jag mår riktigt bra :D Det gör fortfarande ont att sätta dig upp och lägga sig ner, det liksom bränner på utsidan av brösten. Sen spänner det hel tiden, typ som mjölkstockning men det kan jag ta! Har klarat av att tvätta håret idag, sen har jag lekt med dottern hela förmiddagen och fixat lite lätt hemma så det känns underbart.
Tar fortfarande oxynormen på kvällen när jag ska sova, men på dagen duger alvedon och ipren bra.
Hur tycker ni storleken känns? Jag är glad att jag lyssnade på Patrik och tog 450 och inte 500, för mina ser JÄTTEstora ut, jag hoppas de minskar något iallafall men det borde de väl göra ;) Mätte mig igår och hamnar på 65G i storlek (!!!!!). Men som sagt kan jag ju inte veta den slutgiltiga storleken ännu då de är lite svullna än även om det gått ner litegrann.. Men jag tycker redan att de är såå fina så jag kunde inte vara nöjdare :DGilla

Hilda01
Kvinna ·
Jaha då sitter man här med bröst nu då! :P skönt att höra att ni är på bättring! Själv ser jag fram emot att få trycka i mig min pills strax! Ouch... Men skönt att det är gjort! :)
Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Dina ser ju jättefina och runda ut redan!! :) Kommer bli superbra det där! Jag tycker change är bra, det har en uträknare här: http://change.com/se/bh-guide , enligt den kan jag ha 60 i underband vilket då ger storleken 60H (jag är 69 runt om så jag föredrar 65 = 65G). Ska knäppa bilder ikväll! :D
Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Dina ser ju jättefina och runda ut redan!! :) Kommer bli superbra det där! Jag tycker change är bra, det har en uträknare här: http://change.com/se/bh-guide , enligt den kan jag ha 60 i underband vilket då ger storleken 60H (jag är 69 runt om så jag föredrar 65 = 65G). Ska knäppa bilder ikväll! :DGilla

Blondabelles
Kvinna ·
Hilda01 skrev:
Jaha då sitter man här med bröst nu då! :P skönt att höra att ni är på bättring! Själv ser jag fram emot att få trycka i mig min pills strax! Ouch... Men skönt att det är gjort! :)Gilla

Viris
Kvinna ·
Vad menar ni med "ploppa"? :) Jag tycker att mina ser likadana ut som i torsdags, de har inte svullnat så mycket heller tror jag. Idag kanske de känns lite mjukare som ni säger.De spänner dock lite mer idag. Jag försöker ladda upp bild, men det funkar inte! :( Jag har ju mina kort i galleriet i min tele och jag kan bara ladda upp från mina filer osv, hmm.
Gilla

Hilda01
Kvinna ·
Tack! Åh så skönt det lindrade med pillren!!! Övergick i lyckorus istället över tuttarna här nu ;)
Gilla

Hilda01
Kvinna ·
(Trycker på "svara" men det tycks inte funka för mig...)
Gilla

Vinna
Kvinna ·
Hilda01 skrev:
(Trycker på "svara" men det tycks inte funka för mig...)Gilla

Vinna
Kvinna ·
Viris skrev:
Vad menar ni med "ploppa"? :) Jag tycker att mina ser likadana ut som i torsdags, de har inte svullnat så mycket heller tror jag. Idag kanske de känns lite mjukare som ni säger.De spänner dock lite mer idag. Jag försöker ladda upp bild, men det funkar inte! :( Jag har ju mina kort i galleriet i min tele och jag kan bara ladda upp från mina filer osv, hmm.Gilla

Blondabelles
Kvinna ·
Nu har jag lagt in en bild på boobsen i silvergalleriet för den som är nyfiken :)
Gilla

lwlw
Kvinna ·
Gjorde oxå min op i torsdags! Konstigt nog är ja super rörlig och har inte ont och tar inga smärtstillande!! Är dock nojjig över att jag gjorde för små. Något man drömmer om i 8'år så blir de ändå fel?! Får panik.
Gilla

Viris
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Nu har jag lagt in en bild på boobsen i silvergalleriet för den som är nyfiken :)Gilla

Hilda01
Kvinna ·
Hur länge ska ni undvika lyft?! De sa 2 veckor utan att lyfta mitt 11-kilos barn på konsultation men nu sa de 4 veckor :( tyckte ju 2 var länge...
Gilla