Ximena
Kvinna ·
Vi som opererar oss i Juli 2015
Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)
Sortera efter

Blondabelles
Kvinna ·
Jag har äntligen duschat idag, helt underbart!! Har faktiskt klarat mig utan värktabletter idag, magen är svullen som en ballong så hoppas den "lägger sig" nu när man inte tar så mycket piller :p
Gilla

Viris
Kvinna ·
Blondabelles skrev:
Jag har äntligen duschat idag, helt underbart!! Har faktiskt klarat mig utan värktabletter idag, magen är svullen som en ballong så hoppas den "lägger sig" nu när man inte tar så mycket piller :pGilla

Blondabelles
Kvinna ·
Viris skrev:
Blondabelles skrev:
Jag har äntligen duschat idag, helt underbart!! Har faktiskt klarat mig utan värktabletter idag, magen är svullen som en ballong så hoppas den "lägger sig" nu när man inte tar så mycket piller :pGilla

Rosako
Kvinna ·
Viris skrev:
Blondabelles skrev:

Blondabelles
Kvinna ·
Rosako: ser ju redan kanonbra ut!! :D Kommer bli superfint det där ju :)
Gilla

Vinna
Kvinna ·
Rosako skrev:
Viris skrev:
Blondabelles skrev:

Mittilivet
Kvinna ·
Tjihoo nu är op över:) in kl 12 och på väg hem nu :) så glad och dem ser Lagomt stora ut :) allt gick bra under op och jag var pigg som bara den när jag vaknade :)
Gilla

Ximena
Kvinna ·
Härligt! Grattis
Gilla

Mittilivet
Kvinna ·
Ximena skrev:
Härligt! GrattisGilla

Vinna
Kvinna ·
Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! GrattisGilla

madelenew
Kvinna ·
Nu är det dag tre och jag har jätte ont & är jätte spänd i brösten? Men det Väl inge konstigt med det? :-)
Gilla

Vinna
Kvinna ·
madelenew skrev:
Nu är det dag tre och jag har jätte ont & är jätte spänd i brösten? Men det Väl inge konstigt med det? :-)Gilla

madelenew
Kvinna ·
Blir så snurrig av tramadolen så tänkte försöka hålla mig till alvedon under dagen?
Någon som vet förresten om man verkligen måste ha Bröstband heeeela tiden? :)
Gilla

Mittilivet
Kvinna ·
Vinna skrev:
Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! GrattisGilla

Mittilivet
Kvinna ·
madelenew skrev:
Blir så snurrig av tramadolen så tänkte försöka hålla mig till alvedon under dagen?
Någon som vet förresten om man verkligen måste ha Bröstband heeeela tiden? :)Gilla

Hilda01
Kvinna ·
Mittilivet skrev:
Vinna skrev:
Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! GrattisGilla

Ximena
Kvinna ·
Jag har under muskeln, men har nästan ingen smärta alls! Liknar mest träningsvärk, jag är väldigt förvånad hur lite smärta jag upplevt B-)
Gilla

madelenew
Kvinna ·
Jag är jätte svullen mellan brösten, någon annan som är?
Gilla

Mittilivet
Kvinna ·
Hilda01 skrev:
Mittilivet skrev:
Vinna skrev:
Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! GrattisGilla

Hilda01
Kvinna ·
madelenew skrev: