Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ximena profilbild

Ximena

Kvinna ·

22 maj, 2015

Vi som opererar oss i Juli 2015

Bröstförstoring

Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)

381

Sortera efter

Blondabelles

Kvinna ·

09 jul, 2015

Jag har äntligen duschat idag, helt underbart!! Har faktiskt klarat mig utan värktabletter idag, magen är svullen som en ballong så hoppas den "lägger sig" nu när man inte tar så mycket piller :p
Gilla

Viris

Kvinna ·

09 jul, 2015

Blondabelles skrev:
Jag har äntligen duschat idag, helt underbart!! Har faktiskt klarat mig utan värktabletter idag, magen är svullen som en ballong så hoppas den "lägger sig" nu när man inte tar så mycket piller :p
Äntligen en riktig dusch här med! :) Kändes väldigt underligt dock att tvätta så stora bröst! :P Blev av med tejp och trådsnutten idag och allt såg jättebra ut, så det kändes skönt! Tänkte lägga upp en efterbild nu, hoppas att den inte blir uppochner som min första bild ;)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

09 jul, 2015

Viris skrev:
Blondabelles skrev:
Äntligen en riktig dusch här med! :) Kändes väldigt underligt dock att tvätta så stora bröst! :P Blev av med tejp och trådsnutten idag och allt såg jättebra ut, så det kändes skönt! Tänkte lägga upp en efterbild nu, hoppas att den inte blir uppochner som min första bild ;)
Härligt att allt såg bra ut, jag ska låta min tejp sitta några dagar till. Ja det kändes supermärkligt, jag tyckte att det var obehagligt att vara utan läk-bhn de 10 minuterna som jag duschade för de är så jäkla hårda alltså, sen känns det jättekonstigt på undersidan och jag tänker hela tiden "gud tänk om implantaten ramlar ut nu...." xD Jag har liksom noll känsel från bröstvårtorna och ner så det känns väldigt underligt där tejpen sitter (där känseln börjar igen). Ja du måste lägga upp en bild! :D
Gilla

Rosako

Kvinna ·

09 jul, 2015

Viris skrev:
Blondabelles skrev:
OH ja gud va skönt de va. Får dock vänta ännu en vecka med o raka mig under armarna........ köpte bh idag.. 75E blev det :) har med laddat upp nya:)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

09 jul, 2015

Rosako: ser ju redan kanonbra ut!! :D Kommer bli superfint det där ju :)
Gilla

Vinna

Kvinna ·

10 jul, 2015

Rosako skrev:
Viris skrev:
Blondabelles skrev:
OH ja gud va skönt de va. Får dock vänta ännu en vecka med o raka mig under armarna........ köpte bh idag.. 75E blev det :) har med laddat upp nya:)
Fin rund form Rosako! Håller tummarna att det fortsätter så här bra för oss! Kram
Gilla

Mittilivet

Kvinna ·

10 jul, 2015

Tjihoo nu är op över:) in kl 12 och på väg hem nu :) så glad och dem ser Lagomt stora ut :) allt gick bra under op och jag var pigg som bara den när jag vaknade :)
Gilla

Ximena

Kvinna ·

10 jul, 2015

Härligt! Grattis
Gilla

Mittilivet

Kvinna ·

10 jul, 2015

Ximena skrev:
Härligt! Grattis
Tack :) hemma nu och sitter å surfar lite,,, tagit smärtstillande fast jag inte hade värst ont, men bra för kroppen att få läka utan smärta :)
Gilla

Vinna

Kvinna ·

10 jul, 2015

Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! Grattis
Tack :) hemma nu och sitter å surfar lite,,, tagit smärtstillande fast jag inte hade värst ont, men bra för kroppen att få läka utan smärta :)
Låter bra det! Skönt att ha det avklarat! Nu är det bara att vila och ladda med is i magen :) Kram!
Gilla

madelenew

Kvinna ·

11 jul, 2015

Nu är det dag tre och jag har jätte ont & är jätte spänd i brösten? Men det Väl inge konstigt med det? :-)
Gilla

Vinna

Kvinna ·

11 jul, 2015

madelenew skrev:
Nu är det dag tre och jag har jätte ont & är jätte spänd i brösten? Men det Väl inge konstigt med det? :-)
Nej då! Det hör till! Se till att ta smärtlindringen som du ska! Det blir bättre dag för dag! Kram :)
Gilla

madelenew

Kvinna ·

11 jul, 2015

Blir så snurrig av tramadolen så tänkte försöka hålla mig till alvedon under dagen? Någon som vet förresten om man verkligen måste ha Bröstband heeeela tiden? :)
Gilla

Mittilivet

Kvinna ·

11 jul, 2015

Vinna skrev:
Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! Grattis
Låter bra det! Skönt att ha det avklarat! Nu är det bara att vila och ladda med is i magen :) Kram!
Jag har lika lite ont i dag också ...:) ..... Det är helt otroligt, men jag har ju utanpå muskeln ... Glad för det ... Ska titta sen när jag tar bort stora tejpen runt magen och bröst
Gilla

Mittilivet

Kvinna ·

11 jul, 2015

madelenew skrev:
Blir så snurrig av tramadolen så tänkte försöka hålla mig till alvedon under dagen? Någon som vet förresten om man verkligen måste ha Bröstband heeeela tiden? :)
Jag har tur, tramadolen tar bort det spända och lite att det drar i såret, men jag blir inte trött och inte snurrig ....
Gilla

Hilda01

Kvinna ·

11 jul, 2015

Mittilivet skrev:
Vinna skrev:
Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! Grattis
Jag har lika lite ont i dag också ...:) ..... Det är helt otroligt, men jag har ju utanpå muskeln ... Glad för det ... Ska titta sen när jag tar bort stora tejpen runt magen och bröst
Ja kan det vara för att vi har ovan muskel vi verkar komma så "lindrigt" undan hittills?! ;) har du mycket känsel i brösten? Kanske kollar sen när du tar bort kompresserna... Mitt högra är mer ont och känner i såret pga att vänstra fortfarande är väldigt bedövat, får se sen när det släpper mer men idag har jag ännu inte tagit ens Alvedon! Får se hur det fortlöper under dagen :)
Gilla

Ximena

Kvinna ·

11 jul, 2015

Jag har under muskeln, men har nästan ingen smärta alls! Liknar mest träningsvärk, jag är väldigt förvånad hur lite smärta jag upplevt B-)
Gilla

madelenew

Kvinna ·

11 jul, 2015

Jag är jätte svullen mellan brösten, någon annan som är?
Gilla

Mittilivet

Kvinna ·

11 jul, 2015

Hilda01 skrev:
Mittilivet skrev:
Vinna skrev:
Mittilivet skrev:
Ximena skrev:
Härligt! Grattis
Ja kan det vara för att vi har ovan muskel vi verkar komma så "lindrigt" undan hittills?! ;) har du mycket känsel i brösten? Kanske kollar sen när du tar bort kompresserna... Mitt högra är mer ont och känner i såret pga att vänstra fortfarande är väldigt bedövat, får se sen när det släpper mer men idag har jag ännu inte tagit ens Alvedon! Får se hur det fortlöper under dagen :)
Ja det måste vara det,,, jag sitter ute med linne på i solen , det är inte för varmt idag :) Jag har känsel överallt förutom under bröstvårtan över såret... Jätte förvånad...!!! Jag kunde inte sova knappt i natt, var både glad och spänd ..ska bli spännande å kolla sen när kompresserna försvinner :)
Gilla

Hilda01

Kvinna ·

11 jul, 2015

madelenew skrev:
Jag är jätte svullen mellan brösten, någon annan som är?
Jag är!!! Inte kollat idag hur det ser ut men. Tråkigt med tramadolen den funkade super för mig! Blev dock väldigt trött men det var mest bara skönt att sova bort lite tid :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem