Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ximena profilbild

Ximena

Kvinna ·

22 maj, 2015

Vi som opererar oss i Juli 2015

Bröstförstoring

Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)

381

Sortera efter

Mittilivet

Kvinna ·

08 jun, 2015

Va kul :) jag valde 445 runda ,,,framför muskeln, dels för att jag hade ett litet häng på brösten och dels för att jag tränar och vill kunna göra det ganska fort igen,,,, sen tyckte vi båda att det får ett mer naturligt utseende framför
Gilla

Vinna

Kvinna ·

09 jun, 2015

Blondabelles skrev:
Vinna skrev:
Glömde ju skriva att ditt utgångsläge ser ju fin-fint ut! Kommer nog bli kanon det där! Kram - nu närmar det sig
Tack, hoppas verkligen att det blir bra!! Ditt utgångsläge ser ju också kanon ut tycker jag :) Hahahaa ja herregud, det där med att plötsligt börja kolla på andra implantat känner jag igen kan jag säga xD alltså jag har känt mig helt 100 på att det är mentor coh 2 jag SKA ha men helt plötsligt sitter jag och kollar på andra sorters implantat och läser info på än den ena sidan än den andra. Det kanske är någon typ av "knäpp" man får såhär innan operationen, det är ju inte direkt länge kvar! Jag mejlade Patrik såhär nu på kvällskvistan ang mina funderingar om 450/500 cc. Jag kan ju för allt i världen inte minnas mitt egna bröstmått!! Alltså vem glömmer det egentligen? ;p haha nejdå det är ju så många siffror hit och dit att hålla reda på. Men jag hoppas Patrik har detta nedskriver någonstans ;) Jag vill inte direkt utmana ödet och ta alltför breda implantat med tanke på att det kanske inte funkar utifrån mitt utgångsläge. Får se vad han säger helt enkelt! Jag är väldigt smal med tunn bröstkorg och har hela tiden tänkt att 450 cc kommer bli stort och bra (som jag vill) men nu har jag läst så många inlägg här med tjejer som tycker 400-450 cc är alltför litet så då blir jag velig. Tycker det är snyggt med stora (och lite fake-look) tuttar helt enkelt och med tanke på hur mycket pengar man pungar ut vill man ju inte känna att de blev för små ;)
Om du är smal med nätt bröstkorg så blir det nog stort och bra med 450!(som du vill ha) 50cc hit eller dit! 65 på underlandet ser jag du har, kommer nog bli kanon med 450!! Jag tror storleken blir bra till mig men det är just Formen som nästan känns viktigare just nu. Känns onödigt att utmana ödet med för breda plus svårare att hitta BH som sitter bra. Jag vill ha klyfta - typ 1-2 fingrar och lite sideboob. Coh 2 är jag helt säker på! Långsiktigt bra! Bakomplac också! Jag önskar naturligt resultat med strl som är lite större än normalt. Han sa att jag kommer "uppleva dem stora så det räcker" typ! Hoppas det blir lagom, jag har inte så mycket höfter el rumpa...
Gilla

Vinna

Kvinna ·

09 jun, 2015

Kolla den här tjejen agent008. Superfina tycker jag! (Hon har också 65 i underband och har 450+nåt) Bilden är bara 3v efter op, hon är säkert ännu finare nu! Svårt att jämföra sig, men man får ett hum iaf! https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/bild-brosten-3-och-en-halv-vecka
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

09 jun, 2015

Vinna skrev:
Kolla den här tjejen agent008. Superfina tycker jag! (Hon har också 65 i underband och har 450+nåt) Bilden är bara 3v efter op, hon är säkert ännu finare nu! Svårt att jämföra sig, men man får ett hum iaf! https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/bild-brosten-3-och-en-halv-vecka
Alltså Vinna du är BÄST!!! De här brösten är preciiis så som jag tänker mig att jag vill ha (och såg på 3D-bilden hon gjort innan op. att hennes "resultat" ser ut som mitt i princip så hoppas mina bröst blir så fina). Jag satt igår i säkert en timme och kollade bröst, men fann ingen som såg ut som jag drömmer om. Hon är ju dock kortare än mig så jag är något smalare när jag såg helkroppsbilden.. Men åh tack igen!! <3
Gilla

Vinna

Kvinna ·

09 jun, 2015

Blondabelles skrev:
Vinna skrev:
Alltså Vinna du är BÄST!!! De här brösten är preciiis så som jag tänker mig att jag vill ha (och såg på 3D-bilden hon gjort innan op. att hennes "resultat" ser ut som mitt i princip så hoppas mina bröst blir så fina). Jag satt igår i säkert en timme och kollade bröst, men fann ingen som såg ut som jag drömmer om. Hon är ju dock kortare än mig så jag är något smalare när jag såg helkroppsbilden.. Men åh tack igen!! <3
Kul att du gillade det! Hade det på känn! :) Mao tror 450 blir alldeles utmärkt på dig också! Hon hade ju knappt bröst alls innan. Förvisso är hon bara 19 år och hennes hud säkert optimal! Hoppas hon är nöjd, det borde hon verkligen vara! Mina bröst såg ut som hennes ungefär när jag också var 18-19, men efter två barn och många år har det ju förändrats en del
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

09 jun, 2015

Vinna: Ja det var verkligen mitt i prick. Sparade några av hennes bilder under mina favoriter faktiskt! Jag tycker du har fina bröst "trots" två barn. De kan ju ändra sig väldigt mycket efter graviditet och amning, mina har faktiskt inte gjort det utan ser ut som innan jag blev gravid. Har nog haft tur (och bra gener) ;p Ska du lägga bakom muskeln?
Gilla

Vinna

Kvinna ·

09 jun, 2015

Efter första barnet var mina hyfsat lika (ammade 12 mån) men efter andra (ammade 6 mån) hände lite mer. Iof blev som lite hängigare o rundare än innan -på ett positivt sätt. Men dom förlorade fastheten totalt! (Gick från typ toppiga ungdomsbröst till mer häng) Japp bakom muskeln! Helt övertygad om det efter konsultationen med Patrick. Jag vill ha ett hållbart resultat! Tränar en hel del, men jag tror det kommer gå bra! De allra flesta är ju fria fr komplikationer! Tyvärr är de inte värst representerade här inne. 400+ och framför hade nog fått mina bröst att bli hängiga fortare. Hur känner du inför bakomplac?
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

09 jun, 2015

Jag ammade 6 månader och var övertygad om att brösten skulle ändra sig jättemycket för min del eftersom de var enorma när jag ammade, men icke.. Men det kommer säkert hända mer efter nästa barn. Bakom känns rätt för mig, framför har jag väl egentligen aldrig känt som ett alternativ. Jag tror att risken är att kanterna på implantatet skulle synas på mig eftersom att jag inte har så mycket egen vävnad. Så framför har egentligen aldrig känts som ett alternativ för min del.. Dock tränar jag mycket liksom du, jag kör tung styrketräning ca 4 ggr i veckan men efter op får jag skippa bröstövningarna ett tag framöver ;) Sen får man se hur det blir i framtiden. Jag är villig att offra några övningar på gymmet för större bröst ;)
Gilla

Mintur

Kvinna ·

09 jun, 2015

Här är en till som ska ha op i juli närmare bestämt den 2 juli små nervös o pirrig ..
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

09 jun, 2015

Mintur skrev:
Här är en till som ska ha op i juli närmare bestämt den 2 juli små nervös o pirrig ..
Vilken klinik blir det? :D Då har du, jag, Vinna och Rosako samma datum ;)
Gilla

lwlw

Kvinna ·

10 jun, 2015

Ska också opereras 2 juli hos Örjan!! Kommer han inte vara trött efter alla operationer?? Haha nervös!! Jag har konsultation samma dag också.. Tror ni att jag kommer kunna gå runt som vanligt på måndag därefter? Va kul att så många ska göra!
Gilla

Mintur

Kvinna ·

10 jun, 2015

Jag kommer op på carlanderska i gbg... Hoppas denna månad går fortare än fortast man hinner ju med massa tankar innan dt e dags...
Gilla

Mintur

Kvinna ·

10 jun, 2015

Har ni andra betalat in pengar än?
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

10 jun, 2015

Mintur skrev:
Ja, jag betalade in för 2 veckor sen :D
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

10 jun, 2015

lwlw skrev:
Ska också opereras 2 juli hos Örjan!! Kommer han inte vara trött efter alla operationer?? Haha nervös!! Jag har konsultation samma dag också.. Tror ni att jag kommer kunna gå runt som vanligt på måndag därefter? Va kul att så många ska göra!
Jag och Vinna opereras på Laser & Estetik i Sthlm så som tur är ska inte Örjan ha oss alla ;D Det vire nästan lite galet med så många ;) Men vad vet jag, det kanske är standard att operera så mångfa på en dg eftersom en brästförstoring inte ens tar en timme ;)
Gilla

Vinna

Kvinna ·

10 jun, 2015

Mintur skrev:
Jag tänkte få tummen ur på fredag! Blir så verkligt då helt plötsligt
Gilla

Hilda01

Kvinna ·

10 jun, 2015

Ska betalas 1 v före op där jag ska göra det. Längtar ju lite tills jag får instruktionerna inför op 2 veckor innan :) då börjar det verkligen närma sig!
Gilla

Fielisa

Kvinna ·

10 jun, 2015

Jag ska också opereras hos Patrik 2 juli! Hade en tid bokad i augusti först men bytte den idag mot denna tiden. Blev plötsligt väldigt snart!! Så glad och nervös och förväntansfull :)
Gilla

Vinna

Kvinna ·

10 jun, 2015

Fielisa skrev:
Jag ska också opereras hos Patrik 2 juli! Hade en tid bokad i augusti först men bytte den idag mot denna tiden. Blev plötsligt väldigt snart!! Så glad och nervös och förväntansfull :)
Nämen så kul!! Kanske är det du och jag och "Blondabelles" som vaknar upp mer eller mindre ihop :) Undrar om det är mer än tre på samma dag? Vilka implantat ska du ha och hur? Mvh
Gilla

Vinna

Kvinna ·

10 jun, 2015

Föresten Fielisa! Var tvungen att dubbelkolla, men det var ju du som skrev inlägget om att Opa på sommaren eller ej! Där jag gick lite "motströms" :) Kul att du valde att "tuta och köra"i stället! Man ska inte göra saker så krångligt för sig! Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem