Ximena
Kvinna ·
Vi som opererar oss i Juli 2015
Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)
Sortera efter

Mintur
Kvinna ·

Rosako
Kvinna ·

Vinna
Kvinna ·

Rosako
Kvinna ·
:O Ja!!! Vill bara få det gjort nu! Tror du man har extremt ont när man vaknar upp igen?

Rosako
Kvinna ·
Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hos Jan B. Wieslander och han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =)

TK87
Kvinna ·
Jag ska operera mig den 2juli också :) På Proforma Clinic hos dr Örjan Gribbe. Känner mig sååå nervös o samtidigt lycklig, äntligen ska jag få mina stora boobs :)

Didi33
Kvinna ·

Vinna
Kvinna ·
Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hos Jan B. Wieslander och han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =)

Rosako
Kvinna ·
Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hosJan B. Wieslanderoch han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =)
'undra om det gör ondare i armhålan eller i bröstvecket.

Vinna
Kvinna ·
Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hosJan B. Wieslanderoch han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =)

Vinna
Kvinna ·
:O Ja!!! Vill bara få det gjort nu! Tror du man har extremt ont när man vaknar upp igen?

Blondabelles
Kvinna ·

BlondaLockar
Kvinna ·

Vinna
Kvinna ·

Rosako
Kvinna ·

Rosako
Kvinna ·

Mintur
Kvinna ·

BlondaLockar
Kvinna ·

Vinna
Kvinna ·

Vinna
Kvinna ·