Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ximena profilbild

Ximena

Kvinna ·

22 maj, 2015

Vi som opererar oss i Juli 2015

Bröstförstoring

Hej, jag tänkte kolla om det är några fler som opererar sig i Juli 2015. Det vore kul med en tråd, där vi kan bolla lite vad som helst innan operationen. Känner själv att jag, likt många andra POFare, är både lite nervös och velig beträffande storlek =)

381

Sortera efter

Mintur

Kvinna ·

24 jun, 2015

Tre duschar står på schemat för mig enligt kliniken kommer se ut som en svintoboll efter detta... Får man använda hprtork o plattång eller e d uteslutet? Nån som vet?
Gilla

Rosako

Kvinna ·

25 jun, 2015

Nu har jag betalt in 3 fjärdedelat av priset. Vad verkligt det blev nu!!! 7 dagar kvar om man räknar opdagen. Så egentligen 6!!!
Gilla

Vinna

Kvinna ·

25 jun, 2015

Rosako skrev:
Nu har jag betalt in 3 fjärdedelat av priset. Vad verkligt det blev nu!!! 7 dagar kvar om man räknar opdagen. Så egentligen 6!!!
Ja om precis en vecka så har vi nog vaknat upp efter op vid denna tiden :) Spännande värre!! Kram
Gilla

Rosako

Kvinna ·

25 jun, 2015

Vinna skrev:
Rosako skrev:
Ja om precis en vecka så har vi nog vaknat upp efter op vid denna tiden :) Spännande värre!! Kram

:O Ja!!! Vill bara få det gjort nu! Tror du man har extremt ont när man vaknar upp igen?

Gilla

Rosako

Kvinna ·

25 jun, 2015

Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hos Jan B. Wieslander och han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =) 

Gilla

TK87

Kvinna ·

26 jun, 2015

Jag ska operera mig den 2juli också :) På Proforma Clinic hos dr Örjan Gribbe. Känner mig sååå nervös o samtidigt lycklig, äntligen ska jag få mina stora boobs :) 

Gilla

Didi33

Kvinna ·

26 jun, 2015

Ska op:a mig den 9 juli :DD Hos patrik höijer ... Längtar såååå
Gilla

Vinna

Kvinna ·

26 jun, 2015

Rosako skrev:

Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hos Jan B. Wieslander och han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =) 

I bröstvecket! Patrick gör alla snitt, men rekommenderade bröstvecket då han anser att han har bäst kontroll där och det är mindre risk för komplikationer. Jag ska ha Mentor, men börjar fundera på Motiva nu... Vi får se!
Gilla

Rosako

Kvinna ·

27 jun, 2015

Vinna skrev:
Rosako skrev:

Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hosJan B. Wieslanderoch han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =)

I bröstvecket! Patrick gör alla snitt, men rekommenderade bröstvecket då han anser att han har bäst kontroll där och det är mindre risk för komplikationer. Jag ska ha Mentor, men börjar fundera på Motiva nu... Vi får se!
'

'undra om det gör ondare i armhålan eller i bröstvecket.

Gilla

Vinna

Kvinna ·

27 jun, 2015

Rosako skrev:

Vinna skrev:
Rosako skrev:

Så,, Var ska ni ha snittet? Gör mitt hosJan B. Wieslanderoch han gör nog bara i armhålan! Tycker det är bra =)

'

Ingen aning! Misstänker att bröstvecket gör ondare? Men bökigare på ett sätt med armhålan då man inte får ha deo eller raka sig på ett tag efteråt. Det är nog hugget som stucket! Oavsett så kommer vi fixa det! Oj så nära nu! Jag är så taggad!
Gilla

Vinna

Kvinna ·

27 jun, 2015

Rosako skrev:

Vinna skrev:
Rosako skrev:

:O Ja!!! Vill bara få det gjort nu! Tror du man har extremt ont när man vaknar upp igen?

Nej jag tror inte att man har extremt ont, snarare ont! Är inte rädd för smärtan för den är inte farlig och det finns smärtstillande! Så länge man inte är rädd och känner att i just den situationen är det normalt med smärta känns det ok för mig! Vi får väl skriva till varandra här o sysselsätta oss med annat så man förtränger det onda! Jag tror det också har mycket med förväntningar att göra. Är så individuellt! Ungefär som att föda barn och förväntningarna inför det! Du har ju piercat bröstvårtorna om jag inte minns fel? AJ?! Kram
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

28 jun, 2015

Alltså nu är det ju så nära tjejer!! :D
Gilla

BlondaLockar

Kvinna ·

28 jun, 2015

Hej på er tjejer! Jag lovade ju att skriva när jag var klar! Och nu sitter jag här hemma med mina bowlingklot ;) Allt har gått bra men jag är bra öm :P Allt på op dagen gick fort och innan man vet ordet av så ligger man där med tuttar! Lycka till nu alla när de är er tur :D Kram
Gilla

Vinna

Kvinna ·

28 jun, 2015

BlondaLockar skrev:
Hej på er tjejer! Jag lovade ju att skriva när jag var klar! Och nu sitter jag här hemma med mina bowlingklot ;) Allt har gått bra men jag är bra öm :P Allt på op dagen gick fort och innan man vet ordet av så ligger man där med tuttar! Lycka till nu alla när de är er tur :D Kram
Jamen grattis!! Så härligt!! Längtar tills jag också ligger med klot :) Delade du rum med någon under tiden du var där?! Mvh
Gilla

Rosako

Kvinna ·

28 jun, 2015

Vinna skrev:
Rosako skrev:

Vinna skrev:
Rosako skrev:

'

Ingen aning! Misstänker att bröstvecket gör ondare? Men bökigare på ett sätt med armhålan då man inte får ha deo eller raka sig på ett tag efteråt. Det är nog hugget som stucket! Oavsett så kommer vi fixa det! Oj så nära nu! Jag är så taggad!
Klart vi gör :) Vet du hur det är med solning? Ja fy. Dagarna bara springer iväg..
Gilla

Rosako

Kvinna ·

28 jun, 2015

Vinna skrev:
Rosako skrev:

Vinna skrev:
Rosako skrev:

Nej jag tror inte att man har extremt ont, snarare ont! Är inte rädd för smärtan för den är inte farlig och det finns smärtstillande! Så länge man inte är rädd och känner att i just den situationen är det normalt med smärta känns det ok för mig! Vi får väl skriva till varandra här o sysselsätta oss med annat så man förtränger det onda! Jag tror det också har mycket med förväntningar att göra. Är så individuellt! Ungefär som att föda barn och förväntningarna inför det! Du har ju piercat bröstvårtorna om jag inte minns fel? AJ?! Kram
Ja nä. Jag är lite orolig över smärtan trotts att jag har väldigt hög smärtgräns. Men jag födde i kejsarsnitt och reste mig upp efter uppvaket för att byta första blöjan, så jag kommer nog klara detta och smärtstillande hjälper mig än en gång :) Ja precis. 2 gånger. Men det gör i te så värst ont. Är nog mest rädd över spännsten.
Gilla

Mintur

Kvinna ·

29 jun, 2015

Heelt streesad e jag mina barn har fått magsjuka :( super orolig för i bli smittat vill verkligen göra min op på torsdag... Känns såå jobbigt o inte veta lixom.. Helt deppig
Gilla

BlondaLockar

Kvinna ·

29 jun, 2015

Vinna skrev:
BlondaLockar skrev:
Jamen grattis!! Så härligt!! Längtar tills jag också ligger med klot :) Delade du rum med någon under tiden du var där?! Mvh
Jag delade med 4 tjejer. Jag var först in så jag var ensam på rummet en stund. Sedan kom de andra in eftersom :)
Gilla

Vinna

Kvinna ·

29 jun, 2015

Mintur skrev:
Heelt streesad e jag mina barn har fått magsjuka :( super orolig för i bli smittat vill verkligen göra min op på torsdag... Känns såå jobbigt o inte veta lixom.. Helt deppig
Men fyyyy! Vilken otur! Har du någon som kan hjälpa dig? OM du blir sjuk el måste stanna hemma se till att skaffa läkarintyg så du slipper böta en massa pengar på kliniken. Förr eller senare får du din op! Glöm inte det! Håller tummarna väldigt hårt för dig ❤️
Gilla

Vinna

Kvinna ·

29 jun, 2015

Tjoho! Då går vi strax in i Juli då! :D Tjoho! Det är ju "vår" månad! Jag är POF beroende o gåt säkert in 10ggr/dag Hehe!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem