Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hemligönskan profilbild

hemligönskan

Kvinna ·

11 aug, 2013

Vi som opererar oss i September 2013

Bröstförstoring
Hej tjejer,  här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen.                  Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
215

Sortera efter

Tessis

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag har operation inbokad 19/9 hos Patrik Höijer på Laser och estetik. Velar lite över storleken, men lutar åt allergan 375cc mp.
Gilla

sockerdricka

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag ska (förmodligen) operera mig 26/9 på Citadellkliniken Cosmo, Tuve Mårtensson som kirurg :) Längtar så sjukt mycket!
Tråkigt att höra att du haft komplikationer och stackare som behövt gå med bara ett bröst, den lösningen har jag aldrig hört innan :/ Intressant att du ska gå från framför till bakom, "trenden" verkar ju vara att göra tvärt om. Men hoppas att bakflyttningen löser dina problem! :)
Gilla

hemligönskan

Kvinna ·

11 aug, 2013

Sockerdricka; Jag har haft bakom, jag hade bakom först sen korrigerade jag till framför och nu lägger jag tbx bakom :)
Gilla

Jenka

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag hänger på här! Opererar mig den 13/9 på LoE Patrik Höijer. Har haft koksalt i 14 år och har efter mycket viktuppgång och nedgång, amning och mycket träning fått problem och ska byta implantat. De har blivit hängiga och höger bröst har förflyttat sig till höger efter mycket styrketräning. Implantatet har veckat sig på höger sida ( typ rippling). Såå det blir 540cc eller 630 cc delvis bakom muskeln . Strl bestäms under op.
Gilla

Amian

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag har tid för OP 24/9 på Proforma. Känns overkligt att något jag velat i sp många år är så nära. Då mina bröst har blivit olika stora efter amning lägger jag in runda 400/450 alt 375/400 MP+.
Gilla

Berraburra

Kvinna ·

11 aug, 2013

Åhhh jag ska opereras på proforma 5/9, längtar såååå mycket!:D snart är det dags!
Gilla

miamosara

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag har bokad tid 19/9 på Laser och Estetik, Mattias Elmér men har inte varit på konsultation ännu så är nervös att det inte ska kännas bra så jag måste plannera om. Sätter inga inplantat, tar fettet från magen till brösten i samband med bukplastik. trolig ökning på ca 200ml får se vad Mattias tror på konsultationen. 
Gilla

Philadelphia

Kvinna ·

11 aug, 2013

20 sept hos Mattias Elmér på Laser&estetik. Velar om storlek, typ och placering.
Gilla

Marabou

Kvinna ·

11 aug, 2013

Har op den 9 september.
Blir anatomiska 370 cc MX framför muskeln.

När jag precis hade bokat op:en kändes det som att den skulle bli av jättesnart.
Men nu känns det som det är väldigt långt kvar och tiden går så himla långsamt! Haha!

Längtar efter att äntligen få bröst som fyller ut en BH! :D
Gilla

boobies93

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag opererar mig 12/9 av Anders Nilsson på polarlliniken i umeå. Ska lägga in släta 350/375 cc men osäker på placering. Troligtvis delvis bakom men bestämmer det på opdagen tillsammans med Anders. Längtar sjukt mycket men börjar oroa mig för att jag ska ångra mig och inte bli nöjd med resultatet!
Gilla

Twiggy19

Kvinna ·

11 aug, 2013

Jag opererar mig den 26/9 på kosmetisk kirurgi i Jönköping (ska opereras av ivan letterfors). Det blir delvis bakom muskeln och eventuellt minilyft på mitt högra bröst.
Dock har jag ingen aning om vilken storlek jag ska ha än! :S (velar mellan allt från 300 cc till 450 cc) men nu på onsdag ska jag på en konsultation med självaste Ivan så förhoppningsvis kommer vi fram till något då.
Sen kan jag också tillägga att jag är så grymt nervös över operationen att jag inte vet vart jag ska ta vägen ! :(

kram på er alla!
Gilla

Anonym användare

11 aug, 2013

Hej tjejer! Jag ska opereras av Jörg på citadellkliniken 3/9 Full bukis + bröstlyft + förstoring. nervöst!! :)
Gilla

Eveliten

Kvinna ·

11 aug, 2013

Hoppar in här :) efter att mina bröst slutade växa kring 16års ålder så har jag funderat på en bröstoperation. Nu såhär efter barnafödande så blev det ännu tunnare än vad de va så nu känner jag inte att det är nått att fundera på längre:) den 4/9 ska jag operera mig på reformedica i Örebro och ska läggs in 275 i vardera. Runda Mentor high profile. Ska lägga bakom! Är otroligt taggad å längtar efter resultatet. Äntligen! Om bara tiden kunde gå lite snabbare!
Gilla

MCEK

Kvinna ·

13 aug, 2013

Hoppar också in här. Jag ska opereras den 5 september på Proforma av Örjan. Jag längtar!!!! Det känns som ganska snart men tiden går så sakta...
Gilla

tutte

Kvinna ·

13 aug, 2013

åh jag opererar mig också den 5:e sep på proforma. bestämde mig för 275 cc på konsultationen, men har börjat fundera över om jag inte ska lägga in 300 cc istället. det är ju i och för sig ett tag kvar, så hinner fundera lite till! längtar som bara den!! 
Gilla

hemligönskan

Kvinna ·

13 aug, 2013

Åh alla opererar sig 5 september på Proforma :( INGEN opererar sig samma dag som jag ju :P
Gilla

Berraburra

Kvinna ·

14 aug, 2013

Åh Gud va kul att det är fler här som ska opereras den 5e på proforma!:D Hemligönskan: såg att du ska operera dig dagen innan, va synd:/ alltid skönt att veta att det är fler här som ska samma dag :)
Gilla

lillegris

Kvinna ·

16 aug, 2013

ska opas 18e på citadell hos Göran.E LÄNGTAR!!!!
Gilla

Anonym användare

16 aug, 2013

Spännande! Längtar också :) på tisdag är det 2 veckor kvar.. Aaah :)
Gilla

Sofias1

Kvinna ·

16 aug, 2013

Jag ska byta ut mina 350 mp till 450-500 cc hp. Mina bröst är super fina men vill ha större. Op dag 19/9 på proforma. Hoppas jag blir nöjd då.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem