Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hemligönskan profilbild

hemligönskan

Kvinna ·

11 aug, 2013

Vi som opererar oss i September 2013

Bröstförstoring
Hej tjejer,  här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen.                  Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
215

Sortera efter

Anonym användare

16 aug, 2013

Ok :-) vad får du betala för det?
Gilla

tutte

Kvinna ·

17 aug, 2013

två veckor innan operationen bör man sluta med de kosttilsskott man äter. någon som vet om det även gäller proteinpulver? det är ju ett kosttilsskott, men känns ju inte som att just det har så stor betydelse för operationen? 
Gilla

Jenka

Kvinna ·

17 aug, 2013

tutte skrev:
två veckor innan operationen bör man sluta med de kosttilsskott man äter. någon som vet om det även gäller proteinpulver? det är ju ett kosttilsskott, men känns ju inte som att just det har så stor betydelse för operationen? 
Nä det låter konstigt om man skulle behöva sluta med det?? Det är ju bara protein liksom?! Omega 3 vet jag att man inte får ta iallafall..
Gilla

Amian

Kvinna ·

17 aug, 2013

Jag är den som verkar ha tid sist, men tycker ändå att de börjar bli väldigt nära. Igår berättade jag för min chef och idag för min mamma. Har tom börjat drömma om de. Är sjukt nervös! Kommer ni ha nån anhörig med eller som hälsar på?
Gilla

Eveliten

Kvinna ·

17 aug, 2013

Jag kommer att åka hem samma dag och det är min sambo som kör mig :) han kommer också finnas där för mig och när jag kommer hem så kommer min mamma va hör och hjälpa mig med sonen:) så länge som det krävs. Tyckte bi att set va jobbigt att berätta för anhöriga? Vilka berättade ni för? Jag har bara berättar för min familj, sambons familj och mina närmsta vänner..
Gilla

qwei

Kvinna ·

17 aug, 2013

Jag har op bokad hos KKAB i Falköping 4 september :)) längtar sååå! Velar dock fortfarande om storleken men det löser sig nog på plats förhoppningsvis haha 🙂
Gilla

Dumlen

Kvinna ·

18 aug, 2013

Lillegris, det datumet ska jag också opereras fast hos Helena!!
Gilla

hallonsmurf

Kvinna ·

18 aug, 2013

hemligönskan skrev:
Sockerdricka; Jag har haft bakom, jag hade bakom först sen korrigerade jag till framför och nu lägger jag tbx bakom :)

Med risk för att kapa tråden, har du lust att beskriva hur du upplevde bakombrösten mot framförbröst? Förstår att du flyttar bak pga rippling men om du inte hade fått rippling hade du flyttat bak då också?

Gilla

Gulkyckling

Kvinna ·

18 aug, 2013

Hoppar in här... 12 september på Akademikliniken!! New boooobies, here I come!! :-)
Gilla

Sofias1

Kvinna ·

20 aug, 2013

JAg betalar då 29 000 men det är lätt värt det ångrar verkligen att jag inte tog större´..
Gilla

Jenka

Kvinna ·

27 aug, 2013

Jaha då har man betalat in!!! Känns mer definitivt nu!!
Gilla

Philadelphia

Kvinna ·

27 aug, 2013

Fick en avbokningstid så det blir den 6 september istället! Hurra :D
Gilla

Jenka

Kvinna ·

27 aug, 2013

Philadelphia skrev:
Fick en avbokningstid så det blir den 6 september istället! Hurra :D
Åhhh det är ju snart!!! Vad spännande!!
Gilla

Philadelphia

Kvinna ·

27 aug, 2013

Ja, det ska bli så himla skönt. Men jag är så orolig över att 370 (mellanprofil) blir för stort. Är livrädd över att känns mig som Dolly Parton och inte kunna dölja mina enorma meloner (hjärnspöken så det skriker om det) eftersom jag alltid vart platt.

Vill både fega ur och ringa kliniken och fråga om de kan ta in 200cc om jag skulle få ett nervöst sammanbrott.
Ska bli så jävla skönt att slippa de kalla fötterna och velandet och allting.

Men det är väl ganska vanligt att det känns så ju närmre OP man kommer har jag hört....

Nästa fredag :D
Gilla

Eveliten

Kvinna ·

27 aug, 2013

Jag velar flera gånger om dagen ;p blir knäpp på det här! Men jag vet att det är det här jag vill, har velat det i nio år nu
Gilla

Jenka

Kvinna ·

27 aug, 2013

Philadelphia skrev:
Ja, det ska bli så himla skönt. Men jag är så orolig över att 370 (mellanprofil) blir för stort. Är livrädd över att känns mig som Dolly Parton och inte kunna dölja mina enorma meloner (hjärnspöken så det skriker om det) eftersom jag alltid vart platt.

Vill både fega ur och ringa kliniken och fråga om de kan ta in 200cc om jag skulle få ett nervöst sammanbrott.
Ska bli så jävla skönt att slippa de kalla fötterna och velandet och allting.

Men det är väl ganska vanligt att det känns så ju närmre OP man kommer har jag hört....

Nästa fredag :D
[/quote Det beror ju lite på vad du vill ha för resultat !! Ta hellre lite mer tycker jag. Sen tror jag man ska lita på kirurgen!!
Gilla

Sofias1

Kvinna ·

27 aug, 2013

Jag ska opereras den 19 september och jag har inte ens bestämt vilka implantat jag ska ha. Börjar oxå få hjärnspöken haha
Gilla

Jenka

Kvinna ·

27 aug, 2013

Sofias1 skrev:
Jag ska opereras den 19 september och jag har inte ens bestämt vilka implantat jag ska ha. Börjar oxå få hjärnspöken haha
Smaska på bara! De skulle ju inte se naturliga ut!! Hahahaha
Gilla

Twiggy19

Kvinna ·

27 aug, 2013

Herregud tjejer snart är det September!! och då börjar vi opereras en efter en haha. känns grymt overkligt jag har fortfarande inte fattat det alltså. någon mer som känner att dom lever i en bubbla typ ,  operationen känns bara så overkligt! men längtar jättemycket <3
Gilla

tutte

Kvinna ·

27 aug, 2013

snart en vecka kvar för mig!! döööör! längtar, men är samtidigt så sjukt jäkla rädd!! haha
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem