hemligönskan
Kvinna ·
11 aug, 2013
Vi som opererar oss i September 2013
BröstförstoringHej tjejer, här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen. Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
Sortera efter
Anonym användare
08 okt, 2013
HEj tjejer! jag tror verkligen ni kommer att vänja er. Först tyckte jag att mina var enorma( bra stora) precis som jag ville ha :) Men efter ca en vecka hade jag vant mig och nu ser jag dom som små haha.. De är snart 4 v och jag ångrar faktiskt att jag inte tog större. Jag vet att man blir ofta storleksblind, men trodde absolut inte att jag skulle bli det så här fort haha :P
Gilla
Newmoon
Kvinna ·
08 okt, 2013
Jag opererade mig den 30/9 hos Calle på Proforma :)
Är såååå nöjd!!har fortfarande lite ont o så men det går snart över :)
Gilla
Cayotes
Kvinna ·
09 okt, 2013
Mina är 3v idag
Gilla
Cayotes
Kvinna ·
09 okt, 2013
Och är super nöjd
Med storlek o form :)
Gilla
jossogirl81
Kvinna ·
09 okt, 2013
Tack finaste Liz och Boobis88 och Siliconvalley, nu känns det lite lugnare :)
Ja man får väl ge det de här tre månaderna nu så kommer säkert kärleken till nya kroppen ;)
tack för att jag nu känner mig lite normalare.
kram och hoppas läkning med mera går bra för er med!!
Gilla
Saendra
Kvinna ·
11 okt, 2013
Mina har faktiskt blivit riktigt bra måste jag säga, det vänstra är väääldigt lite högre upp än det högra, det är också lite hårdare än vad det högra är så det ligger lite efter i utvecklingen än. Men dom är ju så pass nya så det är inget att oroa sig för tror jag :) Det går inte att se dina bilder än.
Gilla
Cayotes
Kvinna ·
11 okt, 2013
Mina är 3v nu och blir rundare
Och finare för varje dag!
Idag fick jag en huggande och mer
Stramande känsla i vänster ärr! :/
Vet ej om det är vanligt?
Kanske är ärren som drar ihop sig
Och läker??
Gilla
jossogirl81
Kvinna ·
14 okt, 2013
Fantastiskt snygga!!!! WOW!
grattis.
Mina är inte mina bästa vänner ännu men jag försöker vänja mig varje dag ;)
Gilla
emelina
Kvinna ·
19 okt, 2013
JAg tycker mina har varit ganska lika sedan början. Jag tycker allt förutom min Abecitas, som jag avnänder nattetid, skavar på ärren. Jag har dessutom mycket ömma vårtgårdar och bröstvårtor, så lite otrevligt, fast jag inte egentligen har haft värk på många dagar. Mina blev 3v i torsdags.
Gilla
malye
Kvinna ·
24 okt, 2013
Hej! Gjorde bröstförstoring 19/9 (och bukplastik) Börjar vänja mig nu och de börjar bli bättre :) Högea bröstet gör dock fort mkt ont, mer svullet och snyggare :-) Tålamod bara antar jag ;-) Har ni andra fortfarande ont? När får ni börja med vanlig BH? Shoppingsugen ^^
Gilla
Eveliten
Kvinna ·
28 okt, 2013
Köpte mina första bh-ar igår på change! Fyyyyyyy va kul! Å va snygga brösten blir!
Gilla
Saendra
Kvinna ·
28 okt, 2013
Åh vad avundsjuk jag blir.. Jag väntar väldigt otåligt på mina första BHae som är påväg från England, längre väntan har jag aldrig vart med om!! :D
Gilla
Eveliten
Kvinna ·
28 okt, 2013
Ja hade svårt å tro att en bh kunde sitta så bra på mig, är så lycklig nu :) hoppas du får samma upplevelse
Gilla
Saendra
Kvinna ·
29 okt, 2013
Det hoppas jag med! Vad sover du (och alla ni andra med för den delen) i? Just nu använder jag fortfarande toppen från kliniken, men skulle vilja ha en annan som är åtminstone lite finare. Utan byglar! En vanlig topp typ, går det? Och vad skulle ni i så fall rekommendera för något? Vill ju att den ska ge lite stöd också.
Gilla
Eveliten
Kvinna ·
29 okt, 2013
Jag ska ha en sportbh på mig dygnet runt i tre månader så jag sover i den. Fick en från kliniken.. :) klinikerna har ju olika restriktioner vad de gäller eftervården så att säga. Vissa ska inte ha nå alls, vissa ska ja sportbh, vissa ska ja bygelbh medans andra inte ska ha de :)
Gilla