Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
hemligönskan profilbild

hemligönskan

Kvinna ·

11 aug, 2013

Vi som opererar oss i September 2013

Bröstförstoring
Hej tjejer,  här är en tråd för oss tjejer opererar oss i September 2013. Min historia är rätt lång men för att göra saken kort så ; 1. Jag ska lägga in nya implantat, har haft 450 cc men ska lägga in 600 cc 2. Jag var med om en tråkig sak under en korrigering några månader sedan och var tvungena ta ut ena implantat så jag har gått utan ett bröst i 2-3 månader 3. Jag ska även lägga tillbaka till bakom muskeln istället då jag fick grov rippling av framförplaceringen.                  Så någon annan som ska operera sig i September ? Jag opererar mig den 4/9 på Proforma Clinic :D
215

Sortera efter

Twiggy19

Kvinna ·

27 sep, 2013

Boobis88: allt har gått superbra! Just nu har jag ganska ont men det är hanterbart:) det blev 325 cc i ena och 450 cc i andra :) kul att det gått så bra för dig med! :)
Gilla

Boobis88

Kvinna ·

27 sep, 2013

Vad skönt att höra :) du får be om fler piller ;) Längtar & väntar på lite bilder sen :)
Gilla

sockerdricka

Kvinna ·

27 sep, 2013

Får lägga en lite uppdatering på denna tråden med. Kul att höra att altl gått bra för er andra och att smärtan inte är allt för stor! Jag mår bra och har mindre ont än jag trodde jag skulle ha, hoppas det håller i sig så :) Det var gott med frukost och nu väntar jag bara på att Tuve ska komma in så jag äääntligen får titta på brösten! Lycka till med läkningen tjejer <3
Gilla

Eveliten

Kvinna ·

27 sep, 2013

Weho! Mina bröst är strax över tre veckor och idag är dom större än vad dom va igår;) gör inte ont alls så det är ingen ny svullnad.. Är så himla glad över att jag har gjort den här operationen för nu kan ja visa mig topless inför sambon å va stolt istället för å stå å skämmas över ett par tomma påsar! Jag älskar min kropp för första gången i mitt liv! Jag känner mig som en kvinna :')
Gilla

Anonym användare

27 sep, 2013

Åh eveliten jag känner precis som du! Visst är det härligt!! Vill bara visa upp mina fina bröst för hela världen ( fast det går ju inte) haha;) men jag är överlycklig över min nya kropp. Och detta är det bästa jag gjort , mitt självförtroende finns äntligen!!:)
Gilla

Liz

Kvinna ·

27 sep, 2013

Nu är det gjort, det gick jättebra. Var väldigt orolig över illamående efter operationen, men mår faktiskt riktigt bra. All personal på Laser och Estetik är verkligen toppen.
Gilla

sasebo

Kvinna ·

27 sep, 2013

Eveliten skrev:
Weho! Mina bröst är strax över tre veckor och idag är dom större än vad dom va igår;) gör inte ont alls så det är ingen ny svullnad.. Är så himla glad över att jag har gjort den här operationen för nu kan ja visa mig topless inför sambon å va stolt istället för å stå å skämmas över ett par tomma påsar! Jag älskar min kropp för första gången i mitt liv! Jag känner mig som en kvinna :')

Samma här, jag längtar tills sommaren då ska jag sola topless 👍
Jag känner mig mycker bättre nu, precis som du skrev, SOM EN KVINNA 😀
Gilla

Twiggy19

Kvinna ·

27 sep, 2013

Boobis88: jag har lagt upp en bild nu på hur dom ser ut, dock inte den vackraste synen men jag tycker dom är fina trots dom är så nya :D
Gilla

Boobis88

Kvinna ·

28 sep, 2013

Jag väntar ff på att bli godkänd silver! Kikar in så fort jag kan :))
Gilla

Amian

Kvinna ·

28 sep, 2013

Jag känner precis som ni. Mina bröst är iofs bara 4 dagar och fortfarande svullna. Så jag längtar tills dom sjunkit lite. Men jag är såååå nöjd redan. Äntligen har jag en proportionerlig kropp, en kvinnlig kropp. Helt underbart! Jag är fortfarande lite öm men går bara på alvedon och lyckades både tvätta och föna håret själv igår.
Gilla

Boobis88

Kvinna ·

28 sep, 2013

Jag har sjukt ont i mitt vänstra bröst! hoppas det går tills imorgon :)
Gilla

arli

Kvinna ·

29 sep, 2013

Precis vaknat efter min op. Hittills ser det isf sjuuuukt bra ut. Så nöjd! Ingen smärta eller illamående över huvud taget så jag bara väntar på bakslag haha. Är iofs galet smärttålig så kanske har tur. Är bara lite trött just nu.
Gilla

pingeling

Kvinna ·

29 sep, 2013

ja kände också så ingen större smärta och mådde bra och var pigg! men ta detlugnt, de kom lite bakslag för mej nog och blev supertrött och sov i flera dagar när morfinet var ur kroppen. man trodde liteatt man var superkvinnan när de hade gått så bra! men va kul att du är nöjjd! :)
Gilla

sasebo

Kvinna ·

29 sep, 2013

nu har jag bilder i min galeri :) en "förre" och en när de är 2 veckor gamla. Ska ta en bild ikväll också. imogon fyller de 4 veckor 😀

tiden går fort 👍
Gilla

Jenka

Kvinna ·

29 sep, 2013

sasebo skrev:
nu har jag bilder i min galeri :) en "förre" och en när de är 2 veckor gamla. Ska ta en bild ikväll också. imogon fyller de 4 veckor 😀

tiden går fort 👍
Superfina!!!
Gilla

emelina

Kvinna ·

02 okt, 2013

Jag har också min operation bakom mej. Går bättre för varje dag, men ännu tar det ont i vänster bröst att sitta upp på morgonen. Sen när jag har kommit igång går det bättre. Lite problem har jag haft med stela muskler i övre delen av kroppen, de första dagarna t.o.m. tricepsen, och skulderbladen.
Gilla

Bellitolito

Kvinna ·

04 okt, 2013

Mina nya bröst fyller snart två veckor och som det känns nu är jag supernöjd med resultatet, men det är ju långt ifrån färdiga så klart och jag hoppas att jag kommer att vara nöjd även med slutresultatet. Har precis kunnat sluta ta smärtstillande eftersom smärtan nu går att leva med utan piller:-) Har lagt upp mina första före/efter-bilder.
Gilla

jossogirl81

Kvinna ·

08 okt, 2013

Hej alla septemberbröst tjejer :) 

jag opererades 27/9 och det hela gick jättebra men jag är lite oroad över att jag tycker mina är så stora. Jag har rätt stora problem med att anpassa mig till min nya figur :( 
Det är ju liksom så stora då man kikar in under toppen... känns lite läskigt stort. 
Jag satt in 335 under muskeln men hade lite bröst av mig själv från innan också. 
Hopppas man lär sig älska dem snabbt nu bara. 
kram  till er alla 
Gilla

Boobis88

Kvinna ·

08 okt, 2013

Hej jossogirl81! Skrämmande, men jag känner likadant som du :) op den 26/9. La in 380/440 & mina känns gigantiska! ;) Jag hoppas också att man anpassar sig och lär sig tycka om de nya tvillingarna :p
Gilla

Liz

Kvinna ·

08 okt, 2013

Hej! Har lite samma känsla ,brösten känns enorma, ser helt ok ut m kläder på men utan kläder , oj oj vad det känns stort. Tror nu faktiskt att vi vänjer oss ganska fort,brösten har ju bara börjat att sjunka. Själv ser jag ganka stor skillnad mellan höger och vänster bröst, höger är inte längre lika svullet och har börjat sjunka och blivit lite mjukare. Det tar ju lite tid, vi får ha lite tålamod, snart älskar vi våra nya bröst och kan säkert inte förstå varför vi tyckte de var enorma. Lycka till tjejer och hoppas ni blir nöjda, jag är iallafall super glad för mina nya kroppsdelar, även om det just nu känns stort.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem