Alleirbag
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som opererar oss i September 2015
Andra bröstoperationerJag vill ha en grupp för oss som opererar oss i September också, blev så avundsjuk på de andra grupperna :D Vilka mer opar sig under månad nio? Har bara 6 veckor kvar till min, vill att tiden ska gå fortare!
Sortera efter
FrokenM
Kvinna ·
09 sep, 2015
Alleirbag
Kvinna ·
09 sep, 2015
Jag jobbar som vikarie inom Stöd och Service, jag kommer vara borta i ett gäng veckor då jag har många tunga lyft i arbetsuppgifterna..
Jag opades i måndags så mina är bara två dagar gamla, men om jag hade ett lugnt jobb hade jag kunnat vara tillbaka inom en vecka. Har redan sen dag ett kunnat röra mig rätt mycket, klä på/av mig, sätta upp håret osv. Köra bil har jag dock inte vågat mig på än, ska vänta någon dag till iallafall :)
FrokenM
Kvinna ·
09 sep, 2015
Jag jobbar som vikarie inom Stöd och Service, jag kommer vara borta i ett gäng veckor då jag har många tunga lyft i arbetsuppgifterna..
Jag opades i måndags så mina är bara två dagar gamla, men om jag hade ett lugnt jobb hade jag kunnat vara tillbaka inom en vecka. Har redan sen dag ett kunnat röra mig rätt mycket, klä på/av mig, sätta upp håret osv. Köra bil har jag dock inte vågat mig på än, ska vänta någon dag till iallafall :)
LindaStockholm
Kvinna ·
09 sep, 2015
Det är 8 dagar sedan min operation och jag hade också kunnat jobba om jag inte haft lyft mitt arbete. Har tagit ledigt 3 veckor vilket är på tok för länge känner jag nu då jag är hos min mamma på landet med världens lappsjuka och tristess till max. Hade kunnat jobba fr.o.m. i måndags om jag jobbade på kontor! Köra bil hade jag dock inte kunnat då jag är för öm om bröna vid rörelse ;)
FrokenM
Kvinna ·
09 sep, 2015
pinkpanther
Kvinna ·
09 sep, 2015