Alleirbag
Kvinna ·
25 jul, 2015
Vi som opererar oss i September 2015
Andra bröstoperationerJag vill ha en grupp för oss som opererar oss i September också, blev så avundsjuk på de andra grupperna :D Vilka mer opar sig under månad nio? Har bara 6 veckor kvar till min, vill att tiden ska gå fortare!
Sortera efter
FrokenM
Kvinna ·
09 sep, 2015
Alleirbag
Kvinna ·
09 sep, 2015
Jag jobbar som vikarie inom Stöd och Service, jag kommer vara borta i ett gäng veckor då jag har många tunga lyft i arbetsuppgifterna..
Jag opades i måndags så mina är bara två dagar gamla, men om jag hade ett lugnt jobb hade jag kunnat vara tillbaka inom en vecka. Har redan sen dag ett kunnat röra mig rätt mycket, klä på/av mig, sätta upp håret osv. Köra bil har jag dock inte vågat mig på än, ska vänta någon dag till iallafall :)
FrokenM
Kvinna ·
09 sep, 2015
Jag jobbar som vikarie inom Stöd och Service, jag kommer vara borta i ett gäng veckor då jag har många tunga lyft i arbetsuppgifterna..
Jag opades i måndags så mina är bara två dagar gamla, men om jag hade ett lugnt jobb hade jag kunnat vara tillbaka inom en vecka. Har redan sen dag ett kunnat röra mig rätt mycket, klä på/av mig, sätta upp håret osv. Köra bil har jag dock inte vågat mig på än, ska vänta någon dag till iallafall :)
LindaStockholm
Kvinna ·
09 sep, 2015
Det är 8 dagar sedan min operation och jag hade också kunnat jobba om jag inte haft lyft mitt arbete. Har tagit ledigt 3 veckor vilket är på tok för länge känner jag nu då jag är hos min mamma på landet med världens lappsjuka och tristess till max. Hade kunnat jobba fr.o.m. i måndags om jag jobbade på kontor! Köra bil hade jag dock inte kunnat då jag är för öm om bröna vid rörelse ;)
FrokenM
Kvinna ·
09 sep, 2015
pinkpanther
Kvinna ·
09 sep, 2015
Jag gick tillbaka till skolan idag, 7 dagar efter operationen. Men skulle ha kunnat vara tillbaka tidigare än så om jag hade haft lektioner i tex måndags. Jag har verkligen mått jättebra och igår dag 6 körde jag bil för första gången, det var inga alls problem, det enda som va lite svårt var att lägga i ettan, men om du kör en bil med automat så går det lättare, såklart beroende på hur din kropp hanterar operationen! Tänk bara på att inte ha ätit de starka smärtstillande om du ska köra bil👍
Issa
Kvinna ·
09 sep, 2015
Åhhh imorgon är det min tur :) Så nervös nu!
Bennybob
Kvinna ·
09 sep, 2015
FrokenM
Kvinna ·
09 sep, 2015
Nejixa
Kvinna ·
09 sep, 2015
Ska operera mig på Proforma den 28/9 av Said. Blir 400 eller 420 bakom om allt blir som planerat :)
Lily89
Kvinna ·
09 sep, 2015
83kvinna
Kvinna ·
09 sep, 2015
83kvinna
Kvinna ·
09 sep, 2015
Bennybob
Kvinna ·
10 sep, 2015
83kvinna
Kvinna ·
10 sep, 2015
Bennybob
Kvinna ·
10 sep, 2015
83kvinna
Kvinna ·
10 sep, 2015
äntligenboobs
Kvinna ·
10 sep, 2015
Men hej LindaStockholm!! Va kul att "höra" ifrån dig!! Vi var väldigt många som blev så oroliga för dig, efter du skrev om det onda osv... Hoppas du mår bra och att allt läker som det ska nu efter din nya operation!! Kram
LindaStockholm
Kvinna ·
11 sep, 2015
Men hej LindaStockholm!! Va kul att "höra" ifrån dig!! Vi var väldigt många som blev så oroliga för dig, efter du skrev om det onda osv... Hoppas du mår bra och att allt läker som det ska nu efter din nya operation!! Kram
Heeej :) Dig minns jag väl från min senaste runda ;) Tack så mycket för stödet :) Den här gången känns allt helt annorlunda! Allt måste gått snett redan från början sist! Ska på återbesök 18:nde september, då får vi veta om det ser bra ut under tejpen också men det känns bra hittills! Massa kramar, hoppas allt är bra med dig?
NewBs15
Kvinna ·
12 sep, 2015
Opererades för tre dagar sen. Ungefär lika ont idag som när jag kom hem dagen efter!