Isadora
Kvinna ·
18 feb, 2011
Vi som opereras i April 2011
BröstförstoringBåde februaritjejerna och marstjejerna verkar ha haft så trevligt med att se fram emot sina operationer tillsammans. Nu är jag nyfiken på vilka som tillsammans med mig, längtar till april. Själv ska jag ska opereras den 6 april :-) kram på er!
Sortera efter
Annette33
Kvinna ·
18 feb, 2011
Anonym användare
18 feb, 2011
Jag ska också opereras av Johan Nordquist på Citadellklliniken :) 5 april är det som gäller för mig del :D
Isadora
Kvinna ·
18 feb, 2011
Då kanske vi springer på varandra Rofi;) Vad kul!
Anonym användare
18 feb, 2011
18 april proforma clinic :)
Anonym användare
18 feb, 2011
Hehe ja kanske det :D
Anonym användare
19 feb, 2011
11 April, Johan Nordqvist här med ;)
Isadora
Kvinna ·
19 feb, 2011
Vad kul!
Det skulle vara kul att veta hur det kommer sig att ni har valt Citadell och Johan?
Själv har jag kollat på opererade bröst i ca 17år och tillslut kommit fram till att jag tycker att Citadells bröst har ett utmärkande vackert utseende.
Ipomoea
Kvinna ·
19 feb, 2011
Jag me, samma dag samma klinik! vilken kirurg har du? Jag har Michael Olenius.... Ska bli så spännande!!!
Anonym användare
19 feb, 2011
Va roligt att vi har samma datum! Örjan Gribbe har jag :) Har du varit på konsultation?
Anonym användare
20 feb, 2011
Jag valde Citadellkliniken för att en bekant opererade sig där och bara pratade gott om stället :) Så jag började kolla runt på nätet och fastnade för stället. Ville ha samma kirurg som henne först, Peter Cosmo. Men det var så lång väntetid för att träffa honom, eller så tajmade det aldrig med mitt schema. Så då kollade jag upp de andra kirurgerna och valde Johan, så det var nog mest slumpen. Men än så länge är jag jättenöjd, han var precis som jag hoppades på när vi sågs på konsultationen :) Och nu skulle jag aldrig vilja byta ^^
musslanD
Kvinna ·
20 feb, 2011
Jag har OP-tid på Proforma Clinic, Örjan Gribbe. Träffar honom på konsultation i morgon, så ännu är det preliminärt, men jag hoppas jag får förtroende för honom. I sådana fall kör vi 👍.
musslanD
Kvinna ·
20 feb, 2011
Knäpp jag är! OP-datum är 13/4. Står ju visserligen i signaturen, men tanken var att skriva det i föregående kommentar, hihi
Anonym användare
20 feb, 2011
Ipomoea
Kvinna ·
22 feb, 2011
Japp! VAr på konsultation för några veckor sedan. fick lov att vänta med operation eftersom jag slutade amma min yngsta på nyår och man ska helst vänta ett halvår.
Har du varit på konsultation? Hur var Örjan? Hur mycket ska du lägga in? Framför, bakom? fick du prova ut implantat på konsultationen?
Anonym användare
02 mar, 2011
En till apriltjej här! Opereras på citadell den 4e april av Peter Cosmo :)
Annette33
Kvinna ·
02 mar, 2011
Vad roligt att det fyller på med fler som ska op i april, nästa månad är det vår tur!
Kajsan
Kvinna ·
02 mar, 2011
Hej hej!
Jag ska operera mig på Proforma (Örjan) den 14/4. Längtar!!!
Elinajohanna
Kvinna ·
02 mar, 2011
Förhoppningsvis får jag en tid i april jag också :D hur länge fick ni vänta från att ni ringde?
Är nästan helt säker på att det blir Art Clinic i Uppsala iaf, för blev så himla bra bemött där tidigare när jag var där, supermysigt och allt, Anders Liss har jag bara hört bra om och så ligger det nära.
Verkar som att de har haft rätt mycket tider på just Art Clinic här i Uppsala, så hoppas jag inte behöver vänta alltför länge :) Vill prata med min pojkvän och mamma innan, sen ringer jag också och bokar! :)
musslanD
Kvinna ·
02 mar, 2011
Kajsan; vi kanske springer på varandra. Örjan fixar mina boobs den 13/4, så vi kanske ses i dörren den 14/4 😉
Bara lite drygt en månad kvar nu och jag har fortfarande inte helt kläm på vilken storlek jag ska välja.
malinn
Kvinna ·
02 mar, 2011
Den 12 april e det min tur.....proforma clinic.......velar mellan strl precis som alla andra......NERVÖS :=)
Hej!
Jag ska göra bröstförstoring den 27 april på Reformedica i Örebro. Jag ska ha Mentor 332, 395cc bakom muskeln. Jag är väldigt tunn upptill så läkaren sa att det blir bäst på mig.