Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Isadora profilbild

Isadora

Kvinna ·

18 feb, 2011

Vi som opereras i April 2011

Bröstförstoring

Både februaritjejerna och marstjejerna verkar ha haft så trevligt med att se fram emot sina operationer tillsammans. Nu är jag nyfiken på vilka som tillsammans med mig, längtar till april. Själv ska jag ska opereras den 6 april :-) kram på er! 

152

Sortera efter

Kaka

Kvinna ·

20 apr, 2011

Grattis :) Bit ihop bara, dagarna gå så fort, snart känns det mycket bättre. Imorrn blir det en vecka sedan jag opades och det känns som bara några dagar :)

Gilla

Anonym användare

22 apr, 2011

På tisdag är det dax. På måndag jobbar jag mitt sista pass med små tuttar. Detta är min sista helg med små tuttar. Det känns overkligt, men fan helt fantastiskt :D

Gilla

Annette33

Kvinna ·

23 apr, 2011

Onsdag är det min tur, är nervös nu...

Gilla

Kaka

Kvinna ·

23 apr, 2011

Det kommer att gå galant. Det är bara onödigt att vara nervös ;) men att vara lite nervös är ju alltid bra :)

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2011

Lycka till på Onsdag anette33. skriv sedan så fort du orkar, jag kommer vänta med spänning på dit inlägg. Det är bra att vara lite nervös, hjärnan har liksom kommit ikapp med verkligheten shit det är nu det gäller😛

Gilla

SofieT

Kvinna ·

24 apr, 2011

På tisdag är det dags,börjar bli ordentlig nervös nu!
Gilla

Annette33

Kvinna ·

25 apr, 2011

Rosknopp81: TACK!!! Ska skriva så fort jag orkar efteråt, äntligen snart dags!

Gilla

Anonym användare

26 apr, 2011

Idag är det min tur :D 12.30 ska jag vara på citadellkliniken :D Inte ett dugg nervös (än) men så jävla förväntansfull :D

Gilla

MizzShiny78

Kvinna ·

26 apr, 2011

Vad spännande! Hoppas allt går bra och att du riktigt nöjd :D Mina bröst är idag 7 dagar o jag är verkligen överlycklig :D
Gilla

Annette33

Kvinna ·

26 apr, 2011

Duschat med Descutan nu, imorgon är det äntligen dags!

Gilla

Annette33

Kvinna ·

27 apr, 2011

...och nu var det gjort, känns nästan overkligt, men smärtan påminner om att det är alldeles sant!!!!

Sista veckan för oss apriltjejer nu, lycka till alla som har sitt kvar, det kommer gå jättebra!

Gilla

emelie123

Kvinna ·

29 apr, 2011

det kommer gå superbra tjejer! Jag blev opad för 3 dagar sen :D kolla gärna nya tråden. Där ser ni resultat ;)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem