Isadora
Kvinna ·
18 feb, 2011
Vi som opereras i April 2011
BröstförstoringBåde februaritjejerna och marstjejerna verkar ha haft så trevligt med att se fram emot sina operationer tillsammans. Nu är jag nyfiken på vilka som tillsammans med mig, längtar till april. Själv ska jag ska opereras den 6 april :-) kram på er!
Sortera efter
musslanD
Kvinna ·
13 apr, 2011
Kajsan
Kvinna ·
13 apr, 2011
Kajsan
Kvinna ·
13 apr, 2011
musslanD
Kvinna ·
13 apr, 2011
Kaka
Kvinna ·
13 apr, 2011
Jag ska hoppa in och descutan duscha jag också ;) Är också rätt lugn men det komer väl imorrn, känner mig väldigt glad iaf, hoppas bara att det går bra :) Puss och hej
Ipomoea
Kvinna ·
14 apr, 2011
19 april hos Örjan Gribbe på Proforma. Lyft + förstoring.... Fick tiden 07:45.... PIRRIGT!!!! 👍
Jag ska opereras den 18 april kl. 14,00 av Örjan på Proforma! Skitnervöst!!! Vem vet, vi kanske ses, jag lär väl äta frukost ungefär när du kommer dit :)
Mimmi
Kvinna ·
14 apr, 2011
Jag är äntligen hemma, opererad och precis som någon skrev tidigare - betongtuttar! Känns lite overkligt och jag vill nu bara att de närmaste dagarna ska gå så att jag blir mer rörlig igen! Nu är mitt nästa projekt att försöka tvätta håret med hjälp av maken. Operationen gick jättebra och tydligen vart resultatet bra också. Ena bröstet är svullet uppåt och andra åt sidan :-D
Längtar efter att se resultatet på riktigt när jag får duscha ordentligt!
MizzShiny78
Kvinna ·
14 apr, 2011
Ja det lär vi ju göra :) Om du ser en som skakar och ser väldigt nervös ut så är det jag :D Kram o lycka till!
Anonym användare
14 apr, 2011
nä vad sjutton ska man säga till barnen ? 💡
Anonym användare
14 apr, 2011
nä vad sjutton ska man säga till barnen ? 💡
musslanD
Kvinna ·
14 apr, 2011
Tiiina: Jag har "varit på kurs" över natten och kom hem med en "spricka i revbenet" efter att ha ramlat under någon rolig lek/övning. Det är åtminstone ursäkten jag ska ha, men ingen av kottarna verkar ha noterat att jag har ont. Kommer få förklara när det ska läsas saga, för jag kan inte ligga på rygg. Det blir soffan för sagostunden i några dagar nu.
Kajsan
Kvinna ·
15 apr, 2011
musslanD
Kvinna ·
15 apr, 2011
Härligt att det gått bra Kajsan!! Jag förstod att du inte skulle se meddelandet, men chansade. Ja, spricka i revbenet funkar bra och det är helt ok att inte kunna kramas ordentligt och att sova halvsittandes i soffan. Ska bli kul att följas åt här och höra din utveckling (eller dina brösts haha). JAg bad sköterskan ta bild med min mobil när hon tog bort kompresserna.
MizzShiny78
Kvinna ·
15 apr, 2011
Vad roligt att höra att allt gått bra och att valet känns bra. GRATTIS!!!!
Kajsan
Kvinna ·
15 apr, 2011
pre-tty
Kvinna ·
18 apr, 2011
MizzShiny78
Kvinna ·
18 apr, 2011
Om 16 timmar sitter jag och väntar på att få komma in på operationen....
SÅÅÅ NERVÖS!!!! Usch, mår typ illa....
Lycka till Ni som gör eran op idag måndag :D
MizzShiny78
Kvinna ·
19 apr, 2011
Anonym användare
19 apr, 2011
Lycka till idag Pre-tty och MizzShiny78, ska bli kul att höra sedan hur det har gått för er :)
MizzShiny78
Kvinna ·
20 apr, 2011