Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Isadora profilbild

Isadora

Kvinna ·

18 feb, 2011

Vi som opereras i April 2011

Bröstförstoring

Både februaritjejerna och marstjejerna verkar ha haft så trevligt med att se fram emot sina operationer tillsammans. Nu är jag nyfiken på vilka som tillsammans med mig, längtar till april. Själv ska jag ska opereras den 6 april :-) kram på er! 

152

Sortera efter

Anonym användare

03 mar, 2011

Den 11 april är det jag som ska ligga på op:bordet, på Citadellkliniken med Tuve som kirurg :) hoppas nu inte jag velar för mycket och gör vad mitt hjärta säger :)

Gilla

Anonym användare

08 mar, 2011

Jag hänger på denna tråden! Den 27  April e det min tur på Citadell.

Gilla

Isadora

Kvinna ·

08 mar, 2011

Gud vad man längtar nu🙂

Gilla

Elinajohanna

Kvinna ·

08 mar, 2011

Nu har jag bokat 😀 Yeeey, så spännande! Den 26.e april på Proforma blir det 😀 Hur ska man orka vänta?!

Gilla

Anonym användare

13 mar, 2011

12 april är det min tur, Proforma clinic och Örjan Gribbe :) velar galet mycket fortfarande kring storlek osv, är ju så svåårt, men jag längtar som en tok!
Gilla

Anonym användare

15 mar, 2011

Jag hänger oxå på här 😀 26:e april är jag bokad hos Stefan Modin på KKAB i Falköping! Vill att tiden nu ska gå fort....

Gilla

plastsvan

Kvinna ·

24 mar, 2011

Jag fick optid den 15 april på plastikakademin, jag är asnervös! 😕

Gilla

Elinajohanna

Kvinna ·

24 mar, 2011

Bokat om min tid, så är endast 1½ vecka kvar! Wiieeee, kan inte tiden gå lite snabbare?!💋

Gilla

Anonym användare

24 mar, 2011

När har du tid nu då? jag ska också om 1 ½ vecka, den 4e!! så overkligt :D

Gilla

musslanD

Kvinna ·

24 mar, 2011

Ojoj, mindre än tre veckor kvar. Kajsan, Malinn och Johnsson; vi OP:as ju väldigt nära varandra i både tid och rum ;-). Jag har fortfarande inte enats med mig själv om storleken och vad jag ska säga till min 8-åriga dotter....
Gilla

Elinajohanna

Kvinna ·

24 mar, 2011

activefit skrev:

När har du tid nu då? jag ska också om 1 ½ vecka, den 4e!! så overkligt :D

den 5.e har jag tid :D så dagen efter dig! vart och vem ska du göra hos? :D

Gilla

emelie123

Kvinna ·

24 mar, 2011

26 april, proforma, örjan :D 550cc. GAH :D

Gilla

Annette33

Kvinna ·

25 mar, 2011

Dagen efter dig är det min tur! Reformedica i Örebro

Gilla

SofieT

Kvinna ·

25 mar, 2011

Konsultation den 12/4 och ev op tid den 29/4 hos Dr Göran Sanden

Gilla

Elinajohanna

Kvinna ·

25 mar, 2011

Hhahaha hade tydligen skrivit ner helt fel datum. Har tid den 4e och inte 5e som jag trodde. Tur att de sa det idag, tråkigt om man missat hela op;en ;D
Gilla

Anonym användare

25 mar, 2011

haha vilken tur! oh samma dag som mig då :D jag ska göra det på citadellkliniken hos Peter =) du då?

Gilla

Mimmi

Kvinna ·

25 mar, 2011

En till här! JAg opereras den 12:e april på Polarkliniken i Umeå. Var på konsultation idag och bestämde mig mer eller mindre för anatomiska 350 cc.

Gilla

Kajsan

Kvinna ·

31 mar, 2011

Vad tiden går sakta, jag ska opereras den 14:e och längtar ihjäl mig!!! Jag velar lite angående storlek, testade två olika alternativ på konsultationen och bestämde mig för den större. Nu tror jag dock att jag har ångrat mig, tänker som så att jag hellre vill få "för små" än "för stora" bröst.  Jag tror att det passar min kropp  bättre också... :) Hur är det med er, har ni storleksångest?

Gilla

Annette33

Kvinna ·

31 mar, 2011

Nej, jag har inte det, känner mig nöjd med mitt val. Jag håller med dig, man längtar såå att få det gjort! Jag har tid den 27 april, så jag får vänta ett par veckor till efter dig

Gilla

Elinajohanna

Kvinna ·

31 mar, 2011

Jag är lite rädd att jag har valt för stort, men samtidigt vet jag att så många ångrar sig att de inte tog större. Kommer lägga in så mkt  som det går på mig, vilket var strax över 400, uppemot 450 nånting. Han skulle testa på operationsdagen vad som fick plats :) Känns som att det blir en bra storlek ändå. Hoppas jag... :P

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem