Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
Anonym användare
09 feb, 2011
optimus
Kvinna ·
09 feb, 2011
madeleineee_ och lillajag: vad fina ni är!! längtar tills jag får se mina!!
Majkan
Kvinna ·
10 feb, 2011
Mina tuttar är nu snart 2 dagar gamla. Kan säga att jag är riktigt trött och har ont efter operationen, men det är kanske för jag är själv hemma.
Lycka till tjejer alla som ska opereras. Det är inte narkosen och sövningen som är det jobbiga utan smärtan efteråt, enligt vad jag tycker. Förbered hemma mycket innan. Ha gärna snacks eller något liknande till hands. T.ex. risi frutti och äpplen som är lätta att äta.
Kramar till er alla!
Faxxie
Kvinna ·
10 feb, 2011
Jag har inte fått min tid än men han trodde vid 8.15:)
Fick ny tid nu, ska va där 7,45! haha :)
edpoli
Kvinna ·
10 feb, 2011
Jag har inte fått min tid än men han trodde vid 8.15:)
Fick ny tid nu, ska va där 7,45! ha
[/quote
vad kul :) vi kanske möts i dörren :)
Anonym användare
10 feb, 2011
madeleineee_ och lillajag: vad fina ni är!! längtar tills jag får se mina!!
tack gumman ja det blev en enorm skillnad jag hade ju ingenting förut och nu känner jag mig så kvinnlig och lycklig..nä får du titta på dina?(är också nyfiken så klart 👍 ) tog du lyft också eller bara i lägg vilken storlek??? kram
Anonym användare
10 feb, 2011
Mina tuttar är nu snart 2 dagar gamla. Kan säga att jag är riktigt trött och har ont efter operationen, men det är kanske för jag är själv hemma.
Lycka till tjejer alla som ska opereras. Det är inte narkosen och sövningen som är det jobbiga utan smärtan efteråt, enligt vad jag tycker. Förbered hemma mycket innan. Ha gärna snacks eller något liknande till hands. T.ex. risi frutti och äpplen som är lätta att äta.
Kramar till er alla!
jag är också jätte trött efter min op och ont som 17 på morgonen innan man kommit upp ur sängen men sen kollar man på dom och bara wow det är värt det :-) har du inge bilder du vill sätta ut? är lite nyfiken ju ;-) kram
edpoli
Kvinna ·
10 feb, 2011
Kramar till er alla!
Grattis till tuttarna:) kan vi inte få se lite bilder sen;) har du hp? jag väljer själv mellan 400 mp eller 450 hp:/
optimus
Kvinna ·
10 feb, 2011
Anonym användare
10 feb, 2011
oj får du inte se dom förrens en vecka ..dom tjejer som var på min klinik som hade gjort lyft, ilägg och ankarlyft fick ta bort bandaget efter en dag fast det är kanske olika?.. deras bröst blev jättefina så det är jag säker på att dina också kommer att bli ska bli kul att se bilder sen om du vill lägga ut är nyf av mig ;-) kram
MissyE
Kvinna ·
10 feb, 2011
Shit vilket tempo ni har i den här tråden tjejer! 20 nya meddelanden varje gång jag loggar in! ;) hihi, känns som alla e lika nervösa!
Grattis till er som fått era bröst! Måste kännas härligt! Jag vill bara få det gjort! Är det ingen annan här som ska opereras på torsdag? 17:e?!!
Anonym användare
10 feb, 2011
Shit vilket tempo ni har i den här tråden tjejer! 20 nya meddelanden varje gång jag loggar in! ;) hihi, känns som alla e lika nervösa!
Grattis till er som fått era bröst! Måste kännas härligt! Jag vill bara få det gjort! Är det ingen annan här som ska opereras på torsdag? 17:e?!!
snart är det din tur gumman det kommer bara svicha till så är det din tur börjar du bli nervös?
optimus
Kvinna ·
10 feb, 2011
jaaa, snart är det din tur MissyE, det kommer bara gå undan nu... :) jag lovar!!
lillajag: min kirurg tejpar alltid runt bröstkorgen vid bröstoperationer och så får man inte se förrän återbesöket efter en vecka, är dock lite mer tejpad då jag ju lyft dem oxå, hoppas de är döheta, känns som det ;)
edpoli
Kvinna ·
10 feb, 2011
jaaa, snart är det din tur MissyE, det kommer bara gå undan nu... :) jag lovar!!
lillajag: min kirurg tejpar alltid runt bröstkorgen vid bröstoperationer och så får man inte se förrän återbesöket efter en vecka, är dock lite mer tejpad då jag ju lyft dem oxå, hoppas de är döheta, känns som det ;)
Den som väntar på något gått..........:D
MissyE
Kvinna ·
10 feb, 2011
haha jaaa jag e skitnervös! Mest nervös blir jag när jag är här inne o läser om allt. Fast jag är ju mest pirrig-nervös, inte rädd-nervös ;)
åå va spännande att få se sina bröst sen. Tänk att du går runt med dina färdiga bröst fast inte ens får se dom! ;) hihi sjukt!
Majkan
Kvinna ·
10 feb, 2011
Edpoli: Jag hade nästan exakt likadana bröst som dig innan och har ammat ett barn innan. Jag velade precis som du mellan 400 cc mp och 450 hp. Min kirurg föreslog först 400 mp men jag tyckte det såg så stort ut för min smala överkropp så jag valde 450 hp för att det såg lite nättare ut på mig. Det beror på vad du vill ha för reslutat. Hade jag valt 400 cc hade mina bröst varit snyggare utan bh och sett mer naturliga ut. Men då kanske jag hade fått lyfta om några år (som det såg ut på mig) och jag var så dödstrött på att mina bröst såg trötta ut efter ammning så jag valde 450 hp. Det är stort, det ser ut som en D-kupa och de är väldigt strutiga men jag gillar formen på dem ändå. Jag har gått ner mycket i vikt och vill hellre att mina bröst ser pigga ut och kanske lite mer plastiga ut än naturliga och ser ut som min egen vävnad då jag har en stor underkropp och man lätt kan få illusionen av att jag ser tjock ut då. Mina ligger bakom muskeln förresten.
Hoppas mitt svar var till någon hjälp. Hör med din kirurg vad han/hon säger om de olika profilerna och vad som skulle se bäst ut på dig och vad som ser bäst ut i längden. Jag väntar med att lägga ut bilder tills den värsta svullnaden lagt sig. Idag är det tyvärr "hello dolly parton" ;D hahaha
Lycka till och kram till dig! :)
edpoli
Kvinna ·
10 feb, 2011
Edpoli: Jag hade nästan exakt likadana bröst som dig innan och har ammat ett barn innan. Jag velade precis som du mellan 400 cc mp och 450 hp. Min kirurg föreslog först 400 mp men jag tyckte det såg så stort ut för min smala överkropp så jag valde 450 hp för att det såg lite nättare ut på mig. Det beror på vad du vill ha för reslutat. Hade jag valt 400 cc hade mina bröst varit snyggare utan bh och sett mer naturliga ut. Men då kanske jag hade fått lyfta om några år (som det såg ut på mig) och jag var så dödstrött på att mina bröst såg trötta ut efter ammning så jag valde 450 hp. Det är stort, det ser ut som en D-kupa och de är väldigt strutiga men jag gillar formen på dem ändå. Jag har gått ner mycket i vikt och vill hellre att mina bröst ser pigga ut och kanske lite mer plastiga ut än naturliga och ser ut som min egen vävnad då jag har en stor underkropp och man lätt kan få illusionen av att jag ser tjock ut då. Mina ligger bakom muskeln förresten.
Hoppas mitt svar var till någon hjälp. Hör med din kirurg vad han/hon säger om de olika profilerna och vad som skulle se bäst ut på dig och vad som ser bäst ut i längden. Jag väntar med att lägga ut bilder tills den värsta svullnaden lagt sig. Idag är det tyvärr "hello dolly parton" ;D hahaha
Lycka till och kram till dig! :)
Ja man är ju less på trötta bröst:/ jag ska prova implantaten igen innan op och bestäma mig samma dag. kirurgen tycker 450hp annars kan de bli risk för lyft i framtiden. tack för ditt svar:)
Kram
edpoli
Kvinna ·
10 feb, 2011
Nu är operationen betald👍 känns konstigt att ha betalt 35000 för något man inte har och inte har sett😀
Snacka om att köpa grisen i säcken🙂
Anonym användare
10 feb, 2011
Nu är operationen betald👍 känns konstigt att ha betalt 35000 för något man inte har och inte har sett😀
Snacka om att köpa grisen i säcken🙂
men det kommer bli så fint👍
Boobez
Kvinna ·
11 feb, 2011
Heeeeeeeeeeeeej och tack alla för allt stöd underbara underbara KVINNOR!
Ska be sambon ta kort, har bara vågat knäppa upp sportbhn liiite..
SNART får NI se!!! Om ni kommenterar var ärliga då snälla...
men ser att alla andra tagit kort på boobsen en daag gammal så då ska väl inte mina heller ramla av ^^
375 cc high profile framför blev det ^^
Örjan förespråka bakom då jag är smal och sa att jag även kunde bära upp 400 cc hp
men han sa att jag ahde en del egen vävnad... dock vet ja inte hur mycket "endel" är, glömde fråga.
Han sa att det kan bli tal om lyft framöver, jag hoppas innerligt INTE.
(valet var mitt han ville inte påverka, bara informera så jag hade fått all info med innan jag bestämde)
men jag valde och nu får jag (vi) hålla tummarna att jag valde rätt är ni snälla...
Visar 501 till 520 av total 651 objekt
nu har jag lagt in efter bilderna på min sida ni som vill se, 12h sen operationen! :)
jätte fin gumman