Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Josefine profilbild

Josefine

Kvinna ·

07 dec, 2010

Vi som opereras i Februari 2011!

Bröstförstoring

Hej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D

651

Sortera efter

Faxxie

Kvinna ·

09 feb, 2011

Edpoli: va kul, då kanske vi ses där :D jag ska vara där kl 11!
Gilla

edpoli

Kvinna ·

09 feb, 2011

Faxxie skrev:
Edpoli: va kul, då kanske vi ses där :D jag ska vara där kl 11!

Jag har inte fått min tid än men han trodde vid 8.15:)

Gilla

edpoli

Kvinna ·

09 feb, 2011

lillajag skrev:

nu har jag fått mina nya vänner jag la i 350cc känns fint och jag mår kanon  op igår 8/2  bilder finns :-)

Grattis, dom var skit fina🙂

Gilla

Faxxie

Kvinna ·

09 feb, 2011

Då är det min tur strax efter dig, längtar så jag spricker :)
Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

edpoli skrev:

lillajag skrev:

nu har jag fått mina nya vänner jag la i 350cc känns fint och jag mår kanon  op igår 8/2  bilder finns :-)

tack gumman nu har du inte långt kvar börjar du nervös?

Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

Hur gick operationen för dej? Blev du nöjd? Jag är super nöjd med mina, absolut inte för stora! Inga blåmärken hitills iaf!:D har inte speciellt ont heller, bara när man ska upp från sängen men det kommer säkert imorgon!:)
Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

madeleineee_ skrev:
Hur gick operationen för dej? Blev du nöjd? Jag är super nöjd med mina, absolut inte för stora! Inga blåmärken hitills iaf!:D har inte speciellt ont heller, bara när man ska upp från sängen men det kommer säkert imorgon!:)

är det mig du frågar gumman?

för mig gick allt bara fint jag är kanon nöjd..på min konsultation sa dom att dom tyckte att jag skulle ha 450 men när jag kom till doktorn sa han 350 han kunde inte förstå varför hon hade skrivit in så mycket på mig..jag tycker dom är jättefian ännså länge..jag hade ju ingeting innan så allt är ju bättre en förr hihi. vilken storlek tog du? jag har inga blåmärken heller ännu men jag tycker det gör ont under revbenen istället ..ja att ta sig upp är svårast och att inte få sova på magen :-)

Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

Vad kul att höra!:) har du lagt bakom muskeln?:) medium eller high profil? Jag är inte det minsta trött och kan inte sova!:/ är bara inte trött, hur har du mått idag?
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

09 feb, 2011

lillajag; de ser redan jättefina ut ju! Kommer att bli kanon 🙂

Gilla

Boobez

Kvinna ·

09 feb, 2011

grattis giolden heart och lillajag!!! imorgon ska jag opereras ^^Känns mycket bättre nu när jag är här, alla är jättegulliga!! konsultation imorgon bitti :D
Gilla

optimus

Kvinna ·

09 feb, 2011

lycka till boobez, du är såå modig!
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

09 feb, 2011

Tack Boobez! Håller tummarna för dig imorgon!!

Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

nu har jag lagt in efter bilderna på min sida ni som vill se, 12h sen operationen! :)

Gilla

edpoli

Kvinna ·

09 feb, 2011

lillajag skrev:

edpoli skrev:

lillajag skrev:

tack gumman nu har du inte långt kvar börjar du nervös?

Ja nu börjar det kännas😛     jag är mer nervös nu en vad jag har varit när jag skulle föda mina barn🙂

Gilla

edpoli

Kvinna ·

09 feb, 2011

Faxxie skrev:
Då är det min tur strax efter dig, längtar så jag spricker :)

Jag längtar  med skräck fylld förtjusning:)

Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

madeleineee_ skrev:
Vad kul att höra!:) har du lagt bakom muskeln?:) medium eller high profil? Jag är inte det minsta trött och kan inte sova!:/ är bara inte trött, hur har du mått idag?
  jag har lagt bakom musklen och har en medium jag var inte heller trött igår kväll /natt jag tog nog ut mig i narkosen kommer inte ihåg att jag var på uppvaket ens vaknade bara i mitt rum ..med ett ledende på läpparna sen var vi ett så härligt gäng(ingen kändei ngen) med tjejjer som alla skulle göra förstoringar och lyft så vi var vakna och bara pratade.  Du hinner sova och ta igen dig  senare man är ju spänd och adrenalinet sitter nog kvar...

jag har mått bra fast det känns med massagen idag och så är jag allt lite trött men otroligt glad att man vågade och nu är man "kvinna" igen :-)

Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

GoldenHeart skrev:

lillajag; de ser redan jättefina ut ju! Kommer att bli kanon 🙂

tack gumman va go du är, du är jätte fin också 👍

Gilla

edpoli

Kvinna ·

09 feb, 2011

Boobez skrev:
grattis giolden heart och lillajag!!! imorgon ska jag opereras ^^Känns mycket bättre nu när jag är här, alla är jättegulliga!! konsultation imorgon bitti :D

Lycka till nu gumman!:D

Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

lillajag skrev:

nu har jag fått mina nya vänner jag la i 350cc känns fint och jag mår kanon op igår 8/2 bilder finns :-)

edpoli skrev:

Grattis, dom var skit fina

lillajag skrev:

tack gumman nu har du inte långt kvar börjar du nervös?

edpoli skrev:

Ja nu börjar det kännas😛     jag är mer nervös nu en vad jag har varit när jag skulle föda mina barn🙂

det kommer gå så fint när du får dina piller då jäkla då glömmer du allt och krypr snällt upp på op bordet, 😀

Gilla

Anonym användare

09 feb, 2011

Boobez skrev:
det kommer gå jätte bra ska tänka på dig :-)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem