Josefine
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vi som opereras i Februari 2011!
BröstförstoringHej allehopa :D jag har hängt här på forumet + plastikkirurgiforum.se men numera syns jag mest här! Jag är idag 17 år gammal och har alltid velat ha bröst. Alltså som syns. För i dagsläget är de lika stora (eller ska jag säga små) som när jag köpte min första BH som 12-åring. Inte så kul! Så, den 14 februari opereras jag av dr Johan Nordquist på citadell.se :D det blir 440cc (Perthese) och jag är SÅ spänd :D längtar sjukt mycket! Såg att ingen annan hade startat en sådan här tråd, så jag tog initiativet :) så, vilka är ni andra som opereras i februari? Det är trots allt bara 2 månader dit! Nån mer som ska op:as av Johan kanske? :D
Sortera efter
optimus
Kvinna ·
12 feb, 2011
optimus
Kvinna ·
12 feb, 2011
edpoli
Kvinna ·
13 feb, 2011
Japp med skräckfylldförtjusning:)
å vad spännande för dig att få se dom på fredag
optimus
Kvinna ·
13 feb, 2011
Boobez
Kvinna ·
13 feb, 2011
iiiiiii nu längtar jag !
Va kuul :D Har du bestämt storlek och så???
Kommer tänka på dig när det är din tur :D
Vilket datum?
Den 25 ska jag dit på återbesök :D
Kommer att bestäma mig på op dagen. tack gumman:D den 22 är det min tur:)
Hur mår du nu?
Okey va spännande :)
Jo jag mår bra men det gör ont att ändra läga sittande till liggande osv.
Ärren svider, har bara en tejp på varje för jag tvättar mig med handduk på överkroppen
och duschar nedre delen av kroppen.
Man kan duscha med tejpen men ja vågar inte va utan toppen för länge för
de gör skitont i brösten då.. de spänner och de får inget stöd.
så jag väntar.
Till helgen tar jag nog en riktig dusch tidigast.
Tackolov för värktabletterna. Dom behövs än.
Meeen jag har bröst *lycka*
Lycka till edolpi :D du får berätta allt sen och fråga va du vill tills de är din tur :D
OPTIMUS...ja visst är det skönt att ha fasta bröst, ja hoppas inte mina blir jätte hängiga sen.
spännande att du får se dom på fredag :D
Anonym användare
13 feb, 2011
Imorgon är det min tur!! :-) Jag är extremt nervös. Vet inte hur jag ska få denna dag att gå riktigt. Har städat en massa och tvättat undan lite. Min man kommer att vara hemma hela veckan för att ta hand om barnen och hemmet, men jag ville ändå hjälpa till så mycket jag bara kan innan jag blir handikappad ;-)
Tror jag ska ta anatomiska 330/375 (har olika stora), men jag vet inte om jag ska ha delvis bakom eller framför. Kan man ha anatomiska framför?
Boobez
Kvinna ·
13 feb, 2011
jag tror man kan ta de framför.. googla och sök info här...
Josefine
Kvinna ·
13 feb, 2011
mmumlan79 har du också imorgon? :o JAG MED!! Jag vet inte om jag vågar...... jag är så rädd :(
Anonym användare
13 feb, 2011
Josefine: jaaa. imorgon! Jag är också rädd. Fast jag var mer rädd igår tror jag :-) Nu är jag mest spänd!
Har du bestämt dig för hur du vill ha det med storlek, profil och placering? Vart opar du dig? Vilken tid? :-) Jag ska opas kl 11... :-)
Josefine
Kvinna ·
13 feb, 2011
Storleken vet jag inte, eller på konsultationen valde jag 440 cc, moderate plus profile bakom muskeln. men jag ska prova en extra gång imorgon! Fast jag kommer nog börja vela för jag är så rädd att det ska kännas bra före op, och kännas för litet sen :( jag ska opas i Landskrona på Citadellkliniken.se :) det är Johan Nordquist som är min kirurg. Jag fick tid kl 12.00, så kör från mig 2 timmar innan ungefär :) bor en bit bort. Själv då? Vart opar du dig? :)
Anonym användare
13 feb, 2011
Boobez
Kvinna ·
13 feb, 2011
Ja LYCKA TILL!!!! :D
Josefine
Kvinna ·
13 feb, 2011
Taaack! :) tror inte jag kommer kunna sova något i natt hah.. jag uppdaterar er tjejer när jag kommit hem igen! KRAM PÅ ER!
Anonym användare
13 feb, 2011
Josefine: jag ska opas av Anders på Polarkliniken i Umeå. :-)
Ska bli kul att höras om några dagar. Hoppas jag! ;-) LYCKA TILL!
GoldenHeart
Kvinna ·
13 feb, 2011
Håller tummarna hårt för er!!
Anonym användare
13 feb, 2011
Asså nu är det inte långt kvar!!!!!! På torsdag är det min tur :D :D :D Är helt lugn nu, men antar att nervositeten kommer på onsdag haha.. :S Lycka till alla som ska göra operationen snart :D Kramar!!
optimus
Kvinna ·
13 feb, 2011
Boobez: Nää jag dör om dem börjar hänga ;)
mmumlan79 & Josefine: Lycka till vänner! Klart ni vågar, när ni väl är där och träffar kirurgen kommer det kännas som att allt faller på plats och allt går så fort... Vips så sitter era nya tuttar där!!
Boobez
Kvinna ·
13 feb, 2011
Optimus, jag tror inte dina gör det, mer rädd att mina gör de du har ju gjort lyft redan :D
optimus
Kvinna ·
13 feb, 2011
Man vet aldrig, men hoppas inte det iaf :) Jag hade inte så mycket häng innan, var mest att vårtgårdarna pekade neråt så kanske inte har dem tendenserna egentligen :) Mår du bra då? :D
Marina
Kvinna ·
13 feb, 2011
ska ni åka själva eller har ni med er någon när ni sks op??
jag måste åka en dag tidigare för det är en bit att åka från där jag bor och det är så trist
och jag måste tyvärr vara själv pga mannen min måste vara hemma hos barnen och så jobbar han också..sen har jag inga vänner som kan följa med heller pga barn och jobb *sniff* jag hade önskat att någon var med mig även om man sover mycket och så bara för att ha någon som stöttar och kollar till en.
Jag passar på att slå ett slag för vår Anslagstavla!
Där kan man efterlysa nån som vill t ex byta tjänster, förslagsvis nån som inte opereras alltför nära en själv i tid...
https://plastikoperationsforum.se/forum/ovrigt/anslagstavlan
För övrigt tjejer - härlig stämning genom hela tråden!
Tummen upp för er som peppar och stöttar varandra så bra!!👍