Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
nosen
Kvinna ·
30 jan, 2017
nosen
Kvinna ·
30 jan, 2017
Vad spännande! Vi verkar vara i samma storlek oh jag ska opereras 6/2. Börjar känna mig mer och mer säker på storleken. Hur känner du?
xxenia
Kvinna ·
30 jan, 2017
Perny
Kvinna ·
31 jan, 2017
Kentaura
Kvinna ·
31 jan, 2017
Jag ska ta första descutan-duschen imorgon, är lite nervös för hur det kommer bli.. är så torr just nu, både på kroppen och i håret (gahhh denna vinter). Descutan torkar väl ut ännu mer? Kommer jag se ut som ett tok innan operationen nu? Haha :/ sen tänkte jag höra om någon tvättat håret med det tidigare? Hur trassligt blir det egentligen? Jag har jättelångt och tjockt hår..
xxenia
Kvinna ·
31 jan, 2017
Jag ska ta första descutan-duschen imorgon, är lite nervös för hur det kommer bli.. är så torr just nu, både på kroppen och i håret (gahhh denna vinter). Descutan torkar väl ut ännu mer? Kommer jag se ut som ett tok innan operationen nu? Haha :/ sen tänkte jag höra om någon tvättat håret med det tidigare? Hur trassligt blir det egentligen? Jag har jättelångt och tjockt hår..
Jag har midjelångt väkdigt tjockt hår som i vanliga fall kräver sin mängd balsam. Jag har tvättat håret i Descutan (typ samma som Hibiscrub) och det var INTE kul att reda ut efteråt.
Emmis 88
Kvinna ·
31 jan, 2017
Marie
Kvinna ·
31 jan, 2017
beltimdes
Kvinna ·
31 jan, 2017
Lunaa
Kvinna ·
31 jan, 2017
xxenia
Kvinna ·
01 feb, 2017
Estet
Kvinna ·
01 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
01 feb, 2017
Hej! Jag känner också stor osäkerhet angående storlek. Jag har träffat Patrik på L&E och känner mig nöjd med storleken men blir osäker när jag läser alla inlägg här på POF. Har alla utom jag fått mer än ett förslag på storlek? Kan knappt sova:)
Jenny80
Kvinna ·
01 feb, 2017
xxenia
Kvinna ·
01 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
01 feb, 2017
Åhhh jag har fått mina nya bröst nu!! Känns helt fantastiskt att ha tagit mig igenom detta och nu ska det bli spännande att se resultatet :D ska ha stödbh på tills på lördag då jag ska få ta min första dusch!
Smärtorna är hemska men det är tur det finns smärtstillande som är snabbverkande!
Jag fick fantastiskt bemötande av all personal på kliniken och kan verkligen rekommendera dr Anders Nilsson på Polarkliniken! :)
xxenia
Kvinna ·
01 feb, 2017
Åhhh jag har fått mina nya bröst nu!! Känns helt fantastiskt att ha tagit mig igenom detta och nu ska det bli spännande att se resultatet :D ska ha stödbh på tills på lördag då jag ska få ta min första dusch!
Smärtorna är hemska men det är tur det finns smärtstillande som är snabbverkande!
Jag fick fantastiskt bemötande av all personal på kliniken och kan verkligen rekommendera dr Anders Nilsson på Polarkliniken! :)
Åh vad roligt, har du sett dom än? Eller hade du på stödbh när du vaknade
Emmis 88
Kvinna ·
01 feb, 2017
Jag fick fantastiskt bemötande av all personal på kliniken och kan verkligen rekommendera dr Anders Nilsson på Polarkliniken! :)Åh vad roligt, har du sett dom än? Eller hade du på stödbh när du vaknade
Hade bhn på när jag vaknade men fick se dom på bild från operationsbordet! Såg ut som att dom skulle kunna bli riktigt bra, hoppas på det iaf :D
Kentaura
Kvinna ·
01 feb, 2017
3troll
Kvinna ·
01 feb, 2017
Vad är det som gör dig orolig över narkosen? Ja har aldrig blivit sövd, (vet inte hur man kommer reagera efteråt) men försöker bara tänka att de kommer gå bra... känner mig också trygg med Patrik, känns som om han lyssnar och förstår en bra :-)