Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Roxx
Kvinna ·
28 jan, 2017
mam
Kvinna ·
28 jan, 2017
nosen
Kvinna ·
28 jan, 2017
mam
Kvinna ·
28 jan, 2017
Jag opererar mig den 6/2 på laser och estetik hos Patrik höijer! Kommer lägga in 425 i vänster och 450 i höger! Motiva, runda HP!
Men funderar kanske på att gå upp till 500...
Litar fullt på Patrik med resultatet men är orolig över narkosen :(
Sharky
Kvinna ·
28 jan, 2017
Kentaura
Kvinna ·
29 jan, 2017
lojsaaan1
Kvinna ·
29 jan, 2017
34an
Kvinna ·
29 jan, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
29 jan, 2017
34an
Kvinna ·
29 jan, 2017
xxenia
Kvinna ·
29 jan, 2017
Det var någon här skrev ang sista rakningen under armarna innan OP. Jag har inte fått till mig något kring det.. får det inte vara nyrakat?
Emmis 88
Kvinna ·
29 jan, 2017
Antulainen
Kvinna ·
29 jan, 2017
ellenn
Kvinna ·
29 jan, 2017
Jag har inte fått veta något om rakning innan. Ska gå via bröstvecket, men nu blir jag orolig, hade tänkt att raka mig typ det sista jag gjorde så allt är nyrakat. Lär ju ta ett tag innan man kan raka sig efter operation tänker jag.
Emmis 88
Kvinna ·
29 jan, 2017
Jag har inte fått veta något om rakning innan. Ska gå via bröstvecket, men nu blir jag orolig, hade tänkt att raka mig typ det sista jag gjorde så allt är nyrakat. Lär ju ta ett tag innan man kan raka sig efter operation tänker jag.
Inte hört något jag heller och min plan var också att göra det precis innan.. hmm kanske bäst att maila och fråga.
xxenia
Kvinna ·
29 jan, 2017
Inte hört något jag heller och min plan var också att göra det precis innan.. hmm kanske bäst att maila och fråga.
Kentaura
Kvinna ·
29 jan, 2017
OliviaA
Kvinna ·
30 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
30 jan, 2017
ellenn
Kvinna ·
30 jan, 2017
Fick svar på mitt mail angående rakning att man bör inte raka sig för nära operation utan att man ska göra det några dagar innan.