Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Jenny80
Kvinna ·
02 feb, 2017
Lina123456
Kvinna ·
02 feb, 2017
Jenny80
Kvinna ·
02 feb, 2017
Marina
Kvinna ·
02 feb, 2017
https://plastikoperationsforum.se/sida/brostimplantat
beltimdes
Kvinna ·
02 feb, 2017
lojsaaan1
Kvinna ·
03 feb, 2017
Fritjof
Kvinna ·
03 feb, 2017
Nu är det bara en vecka kvar tills jag op'as och nervositeten börjar smyga sig på lite nu när jag inser hur nära jag faktiskt är haha!
Har ni några tips på saker som kan vara bra att ha med sig? något som man kanske inte tänker på i första hand liksom?
sköna kläder, laptop, något att tugga på, hygienartiklar osv är jag med på. :)
Fritjof
Kvinna ·
03 feb, 2017
Nu är det bara en vecka kvar tills jag op'as och nervositeten börjar smyga sig på lite nu när jag inser hur nära jag faktiskt är haha!
Har ni några tips på saker som kan vara bra att ha med sig? något som man kanske inte tänker på i första hand liksom?
sköna kläder, laptop, något att tugga på, hygienartiklar osv är jag med på. :)
Fritjof
Kvinna ·
03 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
03 feb, 2017
Äntligen har jag bröst :D
Ligger fortfarande på kliniken och mår oförskämt bra.. just nu känns de bara som en träningsvärk:)
Patrik har varit fantastisk och all annan personal med. Kan verkligen rekommendera laser och estetik, eller nordiska kliniken som dom nu heter :)
beltimdes
Kvinna ·
03 feb, 2017
Oj jag var lite för snabb så jag tipsade om sånt du redan visste.. Hahahaha
mam
Kvinna ·
03 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
03 feb, 2017
Hej tjejer:-) nu är ja inne på tredje dagen med mina nya bröst...opererades den 1feb hos Patrik Höijer och fick ett väldigt bra bemötande. Ja vaknade upp ganska klar i huvudet o kände hur de spände över brösten, för mig som fått barn tyckte jag värken påminde om när mjölken precis rann till innan amning, så en bekant spänd smärta men som gick att uthärda:-) känner mig nöjd men det är för tidigt att säga hur de ser ut storleksmässigt, har stödbehån på mig som ja försökt tittat ner i.. ja hade nog föreställt mig att de skulle kännas större valde 440cc Corse men de är så stela nu så när de sjunker ner lite hoppas ja att volymen tar sin rätt ;-)
2barnsmamma87
Kvinna ·
03 feb, 2017
Karran
Kvinna ·
03 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
03 feb, 2017
Antulainen
Kvinna ·
03 feb, 2017
Mirsan
Kvinna ·
03 feb, 2017
Hej alla!
Jag är inbokad för bröstförstoring på Art clinic i Jönköping 13/2. 320 cc, droppformade.
Det närmar sig med stormsteg och det börjar kännas pirrigt :-)
lojsaaan1
Kvinna ·
04 feb, 2017
Hej alla! Hoppar in i tråden! Har op bokad 2/3.
Velar enormt om storlek och profil men motiva ergonomix blir det.
Har en bröstbredd på 10,5 och fyller ej ut en a-kupa. Är inne på full 335 cc men är orolig att det kanske ser för stort ut!
Är 164 cm och 52 kg
2barnsmamma87
Kvinna ·
04 feb, 2017
Hej alla! Hoppar in i tråden! Har op bokad 2/3.
Velar enormt om storlek och profil men motiva ergonomix blir det.
Har en bröstbredd på 10,5 och fyller ej ut en a-kupa. Är inne på full 335 cc men är orolig att det kanske ser för stort ut!
Är 164 cm och 52 kg
Hej!
Jag är hade op igår och la in 335 high profile Motiva ergonomix. Velade mellan 300 demi och 355 high.
Vågade mig inte på 355 för va så rädd att de skulle bli för stort. Hade ca 125cc egen vävnad är 158 ca 50kg
Bröstbredd ca 11,25 / 11,5 (?) han sa två olika på konsultationen och op dagen :p
Min första tanke när jag vaknade och kollade ner va nej va små dom ser ut skulle tagit 355!! Så du behöver inte oroa dig att dom kommer bli för stora:) Patrik sa en väldigt bra sak eftersom att jag velade mellan 335 & 355 precis innan op, så sa han att om du tror att 335 kommer bli för litet så kommer du tycka det med 355 också.. och jag tror de är sant, man känner oftast alltid att man kunde valt lite större:)