Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
34an
Kvinna ·
04 feb, 2017
xxenia
Kvinna ·
04 feb, 2017
Hej alla! Hoppar in i tråden! Har op bokad 2/3.
Velar enormt om storlek och profil men motiva ergonomix blir det.
Har en bröstbredd på 10,5 och fyller ej ut en a-kupa. Är inne på full 335 cc men är orolig att det kanske ser för stort ut!
Är 164 cm och 52 kg
Fritjof
Kvinna ·
04 feb, 2017
AngelikaS
Kvinna ·
04 feb, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
05 feb, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
05 feb, 2017
Har fått operationstid den 27/2 på Bellakliniken i Helsingborg! Längtar!!
Nån mer som ska opereras där?
När ska man ha bestämt sej om storlek? Så svårt..
xxenia
Kvinna ·
05 feb, 2017
Tack ni som svarat ang rakningen under armarna :)
Två dagar kvar!!! Känns lite overkligt. Har kollat mycket på mina bröst senaste tiden.. säger hejdå till dem och vill komma ihåg hur dem såg ut haha :)
Ni som har opererats. Har ni fått någon info om ni behöver byta tejp osv hemma? Tänkte om det behöver inhandlas innan?
Sharky
Kvinna ·
05 feb, 2017
Linhog1901
Kvinna ·
05 feb, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
05 feb, 2017
Har en bröstbredd på 10,5 och fyller ej ut en a-kupa. Är inne på full 335 cc men är orolig att det kanske ser för stort ut!
Är 164 cm och 52 kg
Halloj! Jag gjorde min operation 1/2 och la in 450cc HP runda. Jag tycker dom känns små än så länge och jag är 163cm och väger ca 50kg... jag har däremot en bröstbredd på 12cm så lite skillnad där mellan oss. Men jag tror oavsett inte att 335cc kommer se för stort ut på dig :D
Linhog1901
Kvinna ·
05 feb, 2017
xxenia
Kvinna ·
05 feb, 2017
Är 164 cm och 52 kgHalloj! Jag gjorde min operation 1/2 och la in 450cc HP runda. Jag tycker dom känns små än så länge och jag är 163cm och väger ca 50kg... jag har däremot en bröstbredd på 12cm så lite skillnad där mellan oss. Men jag tror oavsett inte att 335cc kommer se för stort ut på dig :D
Tack för svar!!
Kommer bli ca 300cc så 30 cc hit eller dit kommer ju inte göra nån synlig skillnad. Tror jac hakar upp mig på detaljer :-)
Jag ska också opas på Polarkliniken :-D
Fritjof
Kvinna ·
05 feb, 2017
Jenny80
Kvinna ·
05 feb, 2017
Jenny80
Kvinna ·
05 feb, 2017
xxenia
Kvinna ·
05 feb, 2017
Det har inte ens gått en vecka och jag är redan jättenöjd med hur mina bröst ser ut.
Är dock galet nyfiken på slutresultat och BH-stl.
Ni som nyligen har gjort op, vad har ni för bröstmått och mått under brösten?
Emmis 88
Kvinna ·
05 feb, 2017
Fritjof
Kvinna ·
05 feb, 2017
Det har inte ens gått en vecka och jag är redan jättenöjd med hur mina bröst ser ut.
Spännande att se ditt slutresultat! :) är oxå spänd på att få se slutresultat och veta bh-storlek osv.. just nu är jag lite besviken över hur små mina blev så hoppas verkligen på förändring :D
Fritjof
Kvinna ·
05 feb, 2017
Spännande att se ditt slutresultat! :) är oxå spänd på att få se slutresultat och veta bh-storlek osv.. just nu är jag lite besviken över hur små mina blev så hoppas verkligen på förändring :D
2barnsmamma87
Kvinna ·
05 feb, 2017
Ja, längtar nu! Dagarna går sakta.
Jag provade 400cc hög profil där, men bestämde aldrig mig för rund eller ergonomisk! Nu grunnar jag på om jag kan ha lite större! Tror jag har 12 cm bröstbredd! Men vilken storlek kan jag ha då? (Är rädd för om ergonomiska ser hängiga ut med åren?)