Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Fritjof
Kvinna ·
06 feb, 2017
ellenn
Kvinna ·
06 feb, 2017
nosen
Kvinna ·
06 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
06 feb, 2017
Hemkommen från operation nu! Var bara på kliniken 4h sammanlagt! Alllt gick smidigt :-) super och nu är man lite hög på morfin haha.
Har mer ont i vänstra bröstet, är det normalt?
IdaLiine
Kvinna ·
06 feb, 2017
Då var vi nästan samma inställelsetid. Ska vara på plats 9.00 och opereras på citadellkliniken av Tuve. Bor du i närheten? Åker redan imorgon på grund av den långa resetiden.
IdaLiine
Kvinna ·
06 feb, 2017
Hemkommen från operation nu! Var bara på kliniken 4h sammanlagt! Alllt gick smidigt :-) super och nu är man lite hög på morfin haha.
nosen
Kvinna ·
06 feb, 2017
Grattis till brösten!! Hur mår du nu?
Det kan ha varit så att de arbetat mer med det vänstra o därför har du mer ont i det.
DorisP
Kvinna ·
06 feb, 2017
Marie
Kvinna ·
06 feb, 2017
Marie
Kvinna ·
06 feb, 2017
Båda mina pojkar har varit hemma från skolan, hostar, snörvlar, feber...Idag har jag fått ont i halsen, hur typiskt är inte det med 3 dagar kvar till op?!? Måtte jag inte få feber bara....
IdaLiine
Kvinna ·
07 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
07 feb, 2017
Nosen: åh vad lyxigt! Hoppas jag kommer må som du :)
Ska vara där om 3 timmar. Såå nervös. Jobbigt att inte äta frukost men ska få ner lite kaffe :)
Tigerbebis
Kvinna ·
07 feb, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
07 feb, 2017
Entjejistan
Kvinna ·
07 feb, 2017
Jag ska också opereras i februari! den 22 i Linköping på Plastikhuset hos Per Danielsson :)
jag är så nervös!! Har aldrig gjort något liknande förut... men jag tycker att det är så svårt med storleken!
Först kom vi överens om 375cc vanliga runda... men jag ångrade mig och ville ha större så nu har vi sagt 425cc hög profil.
jag är så rädd att jag ska ångra mig efter att de känns för små... är jag knäpp??
Silly81
Kvinna ·
07 feb, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
07 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
07 feb, 2017
Då har man nya bröst!! Först nu börjar jag vakna till.. varit såå trött efteråt. Opererades vid 11 tiden..
Var så nervös men allt gick bra. Det som gör ondast är bandet man han runt om. Men annars är jag super glad och väldigt spänd över att få se del imorgonbitti. :)
Entjejistan
Kvinna ·
07 feb, 2017
Då har man nya bröst!! Först nu börjar jag vakna till.. varit såå trött efteråt. Opererades vid 11 tiden..
Var så nervös men allt gick bra. Det som gör ondast är bandet man han runt om. Men annars är jag super glad och väldigt spänd över att få se del imorgonbitti. :)
IdaLiine
Kvinna ·
07 feb, 2017
Grattis till brösten! Skönt att det gick bra..
Uppdatera gärna hur du mår dag för dag, är det jag är mest nervös för.. Dagarna efter :)
Nu är det fyra dagar kvar till min op. Har fortfarande inte bestämt strl men kirurgen ska ringa ikväll.
Börjar bli nervös nu.