Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anjou2 profilbild

Anjou2

Kvinna ·

03 jan, 2017

Vi som opereras i februari 2017

Bröstförstoring

Tänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)

821

Sortera efter

xxenia

Kvinna ·

05 feb, 2017

Fritjof skrev:

xxenia skrev:
Fritjof skrev:

Det har inte ens gått en vecka och jag är redan jättenöjd med hur mina bröst ser ut.
Är dock galet nyfiken på slutresultat och BH-stl.
Ni som nyligen har gjort op, vad har ni för bröstmått och mått under brösten?

Spännande att se ditt slutresultat! :) är oxå spänd på att få se slutresultat och veta bh-storlek osv.. just nu är jag lite besviken över hur små mina blev så hoppas verkligen på förändring :D

Nu har jag lagt in några bilder på min nya boobisar :)

Åhhh vad fina dina är!! Redan så runda och fina :) blir spännande att se utvecklingen, följa varandra liksom! :D
Gilla

Missanna

Kvinna ·

05 feb, 2017

Imorgon skall jag äntligen på min konsultation för bröst op på Clinic Strömstad och hoppas på en op tid nu i februari :D
Gilla

IdaLiine

Kvinna ·

05 feb, 2017

xxenia skrev:

IdaLiine skrev:

Tack ni som svarat ang rakningen under armarna :)

Två dagar kvar!!! Känns lite overkligt. Har kollat mycket på mina bröst senaste tiden.. säger hejdå till dem och vill komma ihåg hur dem såg ut haha :)

Ni som har opererats. Har ni fått någon info om ni behöver byta tejp osv hemma? Tänkte om det behöver inhandlas innan?

Jag fick med mig info efter operationen om sånt samt en tejprulle så du kan ju hoppas att du också får det :)
Tack:) Då väntar jag och ser. Ev får jag helt enkelt ordna det i efterhand!
Gilla

Emmis 88

Kvinna ·

05 feb, 2017

Fritjof skrev:

xxenia skrev:
Fritjof skrev:

Det har inte ens gått en vecka och jag är redan jättenöjd med hur mina bröst ser ut.

Spännande att se ditt slutresultat! :) är oxå spänd på att få se slutresultat och veta bh-storlek osv.. just nu är jag lite besviken över hur små mina blev så hoppas verkligen på förändring :D

Wow vad snygga dina blev
Gilla

IdaLiine

Kvinna ·

05 feb, 2017

Sharky - Hos Johan på bellakliniken. Ska vara där kl 10. Mycket blandade känslor, ja! :) Städat och tvättat massor idag så allt är i ordning hemma! Jenny80 - Du kan säkert gå upp i cc. Det skiljer ju inte så mycket på 50cc. Prova en extra gång när du är där? :)
Gilla

Fritjof

Kvinna ·

05 feb, 2017

Emmis 88 skrev:

Fritjof skrev:
xxenia skrev:
Fritjof skrev:

Wow vad snygga dina blev

Tack!! Det betyder så mycket sk du veta <3
Gilla

Sharky

Kvinna ·

05 feb, 2017

Då var vi nästan samma inställelsetid. Ska vara på plats 9.00 och opereras på citadellkliniken av Tuve. Bor du i närheten? Åker redan imorgon på grund av den långa resetiden.
Gilla

Jenny80

Kvinna ·

05 feb, 2017

IdaLiine.. Tror du man kan bestämma sej så sent som operationsdagen? Undra om alla olika storlekar i implantat finns där?
Gilla

Kentaura

Kvinna ·

05 feb, 2017

Emmis 88 skrev:

Nu är det bara fyra dagar kvar tills min op, längtar så jag nästan spricker. Och man längtar ännu mer när man läser om er som redan gjort den.

Alltså inte förrän jag läste ditt inlägg inser jag att det faktiskt bara är 4 dagar kvar för mig med!! :-O
Gilla

Pillanpro

Kvinna ·

05 feb, 2017

Så roligt för er alla :D jag är så glad att jag gått med i detta forum då jag börjar känna mig väldigt trygg i å göra bröstförstoring nu !
Gilla

Emmis 88

Kvinna ·

05 feb, 2017

Kentaura skrev:

Emmis 88 skrev:

Nu är det bara fyra dagar kvar tills min op, längtar så jag nästan spricker. Och man längtar ännu mer när man läser om er som redan gjort den.

Alltså inte förrän jag läste ditt inlägg inser jag att det faktiskt bara är 4 dagar kvar för mig med!! :-O

Haha nej tiden går jättefort nu, ska bli så spännande. Jag är livrädd att jag ska bli sjuk, så försöker att inte ställa in mig för hårt ifall nått händer haha.
Gilla

Pillanpro

Kvinna ·

05 feb, 2017

Så roligt för er alla :D jag är så glad att jag gått med i detta forum då jag börjar känna mig väldigt trygg i å göra bröstförstoring nu !
Gilla

Karran

Kvinna ·

05 feb, 2017

Jag har en vecka kvar till op nu och är också livrädd att bli sjuk så man måste skjuta på allt. Försöker inte träna för hårt, äta bra mm.
Gilla

Karran

Kvinna ·

05 feb, 2017

Japp, det är Mentors implantat.
Gilla

34an

Kvinna ·

05 feb, 2017

Är sket förkyld nu men op om 11 dagar så bör vara ok . Åh så mer öst alltså !
Gilla

nybörjaren

Kvinna ·

06 feb, 2017

18 dagar kvar, jisses alltså! Hjälp! Men oj vad jag längtar! Nu är allt löst med barnvakt under operationsdagen också så att maken kan hämta mig, så skönt!
Gilla

Kentaura

Kvinna ·

06 feb, 2017

Båda mina pojkar har varit hemma från skolan, hostar, snörvlar, feber...Idag har jag fått ont i halsen, hur typiskt är inte det med 3 dagar kvar till op?!? Måtte jag inte få feber bara....
Gilla

1maskros

Kvinna ·

06 feb, 2017

Kentaura skrev:

Båda mina pojkar har varit hemma från skolan, hostar, snörvlar, feber...Idag har jag fått ont i halsen, hur typiskt är inte det med 3 dagar kvar till op?!? Måtte jag inte få feber bara....

Usch känner likadant, båda barnen varit hemma sedan i torsdags och jag trodde jag klarat mig, men vaknade med halsont imorse och 2 dagar kvar till operation :O Det är så typiskt.. undrar om det ändå går!
Gilla

Emmis 88

Kvinna ·

06 feb, 2017

Kentaura skrev:

Usch min mellan tjej vaknade med 39 graders feber idag. Känner också så typiskt när man är så nära operation. Håller tummarna att vi klarar oss nu så vi kan få opereras på torsdag!
Gilla

OliviaA

Kvinna ·

06 feb, 2017

Nu är det fyra dagar kvar till min op. Har fortfarande inte bestämt strl men kirurgen ska ringa ikväll. Börjar bli nervös nu.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem