Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
xxenia
Kvinna ·
05 feb, 2017
Missanna
Kvinna ·
05 feb, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
05 feb, 2017
Tack ni som svarat ang rakningen under armarna :)
Två dagar kvar!!! Känns lite overkligt. Har kollat mycket på mina bröst senaste tiden.. säger hejdå till dem och vill komma ihåg hur dem såg ut haha :)
Ni som har opererats. Har ni fått någon info om ni behöver byta tejp osv hemma? Tänkte om det behöver inhandlas innan?
Jag fick med mig info efter operationen om sånt samt en tejprulle så du kan ju hoppas att du också får det :)
Emmis 88
Kvinna ·
05 feb, 2017
Det har inte ens gått en vecka och jag är redan jättenöjd med hur mina bröst ser ut.
Är dock galet nyfiken på slutresultat och BH-stl.
Ni som nyligen har gjort op, vad har ni för bröstmått och mått under brösten?Spännande att se ditt slutresultat! :) är oxå spänd på att få se slutresultat och veta bh-storlek osv.. just nu är jag lite besviken över hur små mina blev så hoppas verkligen på förändring :D
Nu har jag lagt in några bilder på min nya boobisar :)
IdaLiine
Kvinna ·
05 feb, 2017
Fritjof
Kvinna ·
05 feb, 2017
Det har inte ens gått en vecka och jag är redan jättenöjd med hur mina bröst ser ut.
Är dock galet nyfiken på slutresultat och BH-stl.
Ni som nyligen har gjort op, vad har ni för bröstmått och mått under brösten?Spännande att se ditt slutresultat! :) är oxå spänd på att få se slutresultat och veta bh-storlek osv.. just nu är jag lite besviken över hur små mina blev så hoppas verkligen på förändring :D
Wow vad snygga dina blev
Sharky
Kvinna ·
05 feb, 2017
Jenny80
Kvinna ·
05 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
05 feb, 2017
Nu är det bara fyra dagar kvar tills min op, längtar så jag nästan spricker. Och man längtar ännu mer när man läser om er som redan gjort den.
Pillanpro
Kvinna ·
05 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
05 feb, 2017
Nu är det bara fyra dagar kvar tills min op, längtar så jag nästan spricker. Och man längtar ännu mer när man läser om er som redan gjort den.
Alltså inte förrän jag läste ditt inlägg inser jag att det faktiskt bara är 4 dagar kvar för mig med!! :-O
Pillanpro
Kvinna ·
05 feb, 2017
Karran
Kvinna ·
05 feb, 2017
Karran
Kvinna ·
05 feb, 2017
34an
Kvinna ·
05 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
06 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
06 feb, 2017
1maskros
Kvinna ·
06 feb, 2017
Båda mina pojkar har varit hemma från skolan, hostar, snörvlar, feber...Idag har jag fått ont i halsen, hur typiskt är inte det med 3 dagar kvar till op?!? Måtte jag inte få feber bara....
Emmis 88
Kvinna ·
06 feb, 2017
Båda mina pojkar har varit hemma från skolan, hostar, snörvlar, feber...Idag har jag fått ont i halsen, hur typiskt är inte det med 3 dagar kvar till op?!? Måtte jag inte få feber bara....
OliviaA
Kvinna ·
06 feb, 2017