Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
nybörjaren
Kvinna ·
10 feb, 2017
nosen
Kvinna ·
10 feb, 2017
nosen
Kvinna ·
10 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
10 feb, 2017
Mina bröst är några dagar gamla nu:-) finns bilder att se hur de ser ut nu! Tar gärna emot kommenterar på hur ni tror att dom kommer bli
Emmis 88
Kvinna ·
10 feb, 2017
Mina bröst är några dagar gamla nu:-) finns bilder att se hur de ser ut nu! Tar gärna emot kommenterar på hur ni tror att dom kommer bli
1maskros
Kvinna ·
10 feb, 2017
aleexis
Kvinna ·
10 feb, 2017
OliviaA
Kvinna ·
10 feb, 2017
Babyjane
Kvinna ·
10 feb, 2017
2barnsmamma87
Kvinna ·
10 feb, 2017
Mirsan
Kvinna ·
10 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
10 feb, 2017
Kul att läsa att det gått så bra för er som opererats senaste dagarna!
Har en fundering. Det ser ut som att jag inte kommer att ha nån anhörig med mig och måste därför åka buss i ca 4h till och från kliniken. Känner mig lite orolig! Tror ni man klarar det?
2barnsmamma87
Kvinna ·
10 feb, 2017
Har en fundering. Det ser ut som att jag inte kommer att ha nån anhörig med mig och måste därför åka buss i ca 4h till och från kliniken. Känner mig lite orolig! Tror ni man klarar det?
Jag hade inte rekommenderat det. Jag åkte 1 timme bil hem och höll på att få panik. Då mådde jag ändå bra, du har ingen möjlighet att sova över där?
Emmis 88
Kvinna ·
10 feb, 2017
Har en fundering. Det ser ut som att jag inte kommer att ha nån anhörig med mig och måste därför åka buss i ca 4h till och från kliniken. Känner mig lite orolig! Tror ni man klarar det?Jag hade inte rekommenderat det. Jag åkte 1 timme bil hem och höll på att få panik. Då mådde jag ändå bra, du har ingen möjlighet att sova över där?
Glömde skriva att jag isåfall kommer att sova över en natt :-)
Sharky
Kvinna ·
10 feb, 2017
Entjejistan
Kvinna ·
10 feb, 2017
Jag måste ha ovanligt ont, kan inte ens lyfta armarna från kroppen.. kan inte skratta utan att gråta nästan haha..
inne på 3e dagen nu, var ensam hemma med 2åringen i 2 timmar igår.. så svårt att inte lyfta eller kramas.. hon är inte direkt försiktig mitt lilla yrväder :)
Lagt upp bilder nu på sidan om någon vill titta..
1maskros
Kvinna ·
11 feb, 2017
Jag måste ha ovanligt ont, kan inte ens lyfta armarna från kroppen.. kan inte skratta utan att gråta nästan haha..
inne på 3e dagen nu, var ensam hemma med 2åringen i 2 timmar igår.. så svårt att inte lyfta eller kramas.. hon är inte direkt försiktig mitt lilla yrväder :)Lagt upp bilder nu på sidan om någon vill titta..
Jättefint resultat! Hur går det att ta sig ur säng och soffa? Gjorde du snittet i armhålan? Nu blir jag nervös när du har så ont, din stackare!Har det blivit något bättre under dagen?
Emmis 88
Kvinna ·
11 feb, 2017
inne på 3e dagen nu, var ensam hemma med 2åringen i 2 timmar igår.. så svårt att inte lyfta eller kramas.. hon är inte direkt försiktig mitt lilla yrväder :)Lagt upp bilder nu på sidan om någon vill titta..
Jättefint resultat! Hur går det att ta sig ur säng och soffa? Gjorde du snittet i armhålan? Nu blir jag nervös när du har så ont, din stackare!Har det blivit något bättre under dagen?
På dagtid när jag hunnit komma igång med smärtlindringen går det bra att resa sig osv, men nu har jag legat och gråtit en timme i sängen på morgonen medans sambon försökt hjälpa mig att sätta mig upp lite haha.. har nog riktigt otur, har fruktansvärt ont idag.. som flesta verkar kunna hantera det bättre..
Tack! Gjorde snitt under bröstet pga lättare att korrigera om något går fel..
Kentaura
Kvinna ·
11 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
11 feb, 2017
Ni vill kanske mest se bröstbilder och det har jag inga än, men jag gjorde ju även bukplastik med fettsugning (här talar vi smääääärta) och har lagt upp en före/efter bild på det. Är SÅÅ lycklig att efter 12 år fått tillbaka min mage (ja den är faktiskt plattare än den någonsin varit!! Bröstbilder kommer senare, jag är inpackad i en väldigt åtsittande helkroppsdräkt med hål i skrevet som man inte får av sig så lätt. ^^
Mina barn är 10 och 12 år så de förstår att inte kunna kramas nu. Värre är det med våra två katter som vill ligga/hoppa på magen och brösten hela tiden ^^
Usch, jag hade inte rekommenderat en 4 timmar lång bussresa efter op.