Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Vera
Kvinna ·
19 feb, 2017
Perny
Kvinna ·
19 feb, 2017
Nillan
Kvinna ·
19 feb, 2017
KLUVEN! Ska opereras om 8 dagar och är osäker på storleken!! Blir dem för stora på min kropp?! Om jag ska ha mindre måste jag väl välja mellanprofil med samma bröstbredd? Men kirurgen bestämde ju hög profil på mig! Vad baserar han det på?
Jenny80
Kvinna ·
19 feb, 2017
Nillan
Kvinna ·
19 feb, 2017
34an
Kvinna ·
19 feb, 2017
Vera
Kvinna ·
19 feb, 2017
Beafiacajsa
Kvinna ·
19 feb, 2017
Inne på 3 dagen efter op och jobbig natt. Längtar ihjäl mig till att bli mjukare i kropp och byst. Jäkla bh alltså;) gode tid vad den spänner! Duschat idag iaf ! Så skönt . Brösten ser bra ut men magen lutar som i 5:e månaden av alla tabletter etc:)
När släppte det värsta för er andra?
Vågar man stretcha lite öven att det typ knakar i kropp ich bröst korg eller hur ska man bete sig?
IdaLiine
Kvinna ·
19 feb, 2017
34an
Kvinna ·
19 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
19 feb, 2017
Ny här :) op 16/2 i Luleå. Reagerar främst på hur olika direktivman verkar få beroende på var i landet och vilken klinik man opererades på. Jag ficken tajt sport/läkbh (inget band ovanpå brösten) värsta tortyren, ska bli skönt få ta av sig den under duschningen iaf. Jag fick inga order om massage eller stretchning jag sett vissa fått. De får mig att undra vilka metoder som faktiskt ger bäst resultat...
Tänkte också på det! Jag fick en väldigt skönt sportbh av kliniken som ska användas dygnet runt i två veckor och därefter dagtid i två veckor. Behövde inget bröstband och ska absolut inte massera brösten. Bygelbh får inte användas de första 3 månaderna. Och jag ska tejpa ärren helst 6 månader men kan sluta tidigare om jag vill och om ärren ser bra ut...
aleexis
Kvinna ·
19 feb, 2017
Sussi
Kvinna ·
19 feb, 2017
Ny här :) op 16/2 i Luleå. Reagerar främst på hur olika direktivman verkar få beroende på var i landet och vilken klinik man opererades på. Jag ficken tajt sport/läkbh (inget band ovanpå brösten) värsta tortyren, ska bli skönt få ta av sig den under duschningen iaf. Jag fick inga order om massage eller stretchning jag sett vissa fått. De får mig att undra vilka metoder som faktiskt ger bäst resultat...
Tänkte också på det! Jag fick en väldigt skönt sportbh av kliniken som ska användas dygnet runt i två veckor och därefter dagtid i två veckor. Behövde inget bröstband och ska absolut inte massera brösten. Bygelbh får inte användas de första 3 månaderna. Och jag ska tejpa ärren helst 6 månader men kan sluta tidigare om jag vill och om ärren ser bra ut...
Vi opererade på samma dag och samma klinik men jag ska ha behån dygnet runt i 4 veckor och sedan ytterligare 8 veckor dagtid, konstigt att även det kan variera
Marie
Kvinna ·
19 feb, 2017
Inne på 3 dagen efter op och jobbig natt. Längtar ihjäl mig till att bli mjukare i kropp och byst. Jäkla bh alltså;) gode tid vad den spänner! Duschat idag iaf ! Så skönt . Brösten ser bra ut men magen lutar som i 5:e månaden av alla tabletter etc:)
När släppte det värsta för er andra?
Vågar man stretcha lite öven att det typ knakar i kropp ich bröst korg eller hur ska man bete sig?
Marie
Kvinna ·
19 feb, 2017
Imorgon är det bara EN(!!) vecka kvar tills min operation! Gu vad jag längtar!! Jag velar fortfarande lite mellan om jag ska ta 425cc eller 450cc, vad tycker ni blir snyggast till min kropp? (Förebild och ristest för 425cc finns i mitt galleri)!
Är lite osäker på om jag kanske tycker att 425 är lite för litet med tanke på att lite förvinner när jag lägger bakom muskeln! Vill ju som ändå ha stora fina bröst nu när jag ändå ska göra det! :)
Sharky
Kvinna ·
19 feb, 2017
Imorgon är det bara EN(!!) vecka kvar tills min operation! Gu vad jag längtar!! Jag velar fortfarande lite mellan om jag ska ta 425cc eller 450cc, vad tycker ni blir snyggast till min kropp? (Förebild och ristest för 425cc finns i mitt galleri)!
Är lite osäker på om jag kanske tycker att 425 är lite för litet med tanke på att lite förvinner när jag lägger bakom muskeln! Vill ju som ändå ha stora fina bröst nu när jag ändå ska göra det! :)
Sharky
Kvinna ·
19 feb, 2017
Sharky- jag har redan opererat mig. Jag la in 500cc :) så har bara lite större :) längtar såå mycket tills mina är lika fina som dina är nu så man är lite närmare "klara"
Min make hjälper mig mycket med :) har ju ett barn på 15månader och 3 hundar. Två av hundarna är hos min mamma och valpen är hemma så kan inte vila så mycket på dagarna haha...
Jag har inte heller så ont som många verkar ha. Idag (2dagar efter op) va jag i skogen i en grillarna och åt korv. Var väldigt försiktig så gick jätte bra :) jag har mest ont när jag ska upp från liggande läge eller lägga mig ner. "Stretchingen" gör inte så ont heller längre, eller ja det gjorde ju inte ont innan heller men var mer obehagligt första dagarna :)
Hoppas det är bra med er andra med Är såååååå glad att alla härliga kvinnor/tjejer finns där ute och hjälper och stöttar varandra
34an
Kvinna ·
19 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
19 feb, 2017
Vi opererade på samma dag och samma klinik men jag ska ha behån dygnet runt i 4 veckor och sedan ytterligare 8 veckor dagtid, konstigt att även det kan variera
Men så märkligt! Kanske är olika också beroende på implantat... åh vilken tid var du inne? Undra om vi låg på post op samtidigt :)
ellenn
Kvinna ·
19 feb, 2017
Endel tycker inte alls bh-n är jobbig så det behöver inte alls betyda att du/ ni kommer känns den besvärlig . Jag har väldigt lite hull upptill så säkert därför den känns extra jobbig!
Fler som har lite olika strl på sina ny op bröst? Ena mer svullet och mindre känsel i det än de andra !
Fler?