Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Pralinen
Kvinna ·
18 feb, 2017
34an
Kvinna ·
18 feb, 2017
IdaLiine
Kvinna ·
18 feb, 2017
Nån som vet om man ska raka sej under armarna som vanligt innan operationen? Ska opereras på Bellakliniken!
Jenny80
Kvinna ·
18 feb, 2017
OliviaA
Kvinna ·
18 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
18 feb, 2017
Är du säker på att du behöver lyft? Beror ju på om du vill ha dom helt utan naturlig underpool med, men på 3-d bilden så har du mindre vävnad än mig och mindre häng. Jag la in samma profil som du valt och inget lyft. Bilder finns på min sida
Beafiacajsa
Kvinna ·
18 feb, 2017
Mina stygn sitter under och kan känner knappt av dem.
Jag har inte kunnat trä saker över huvudet än.
Och mitt onda har nu spridit sig. Jag inser nu att det onda jah känt är vad sköterskan varnade för på återbesöket igår. "Du kommer snart känna en brännande känsla, det är nervtrådarna som försöker hitta tillbaka". Den här smärtan är det värsta hittills, hanterbart fortfarande men jävligt.
Har fått massor finnar på brösten efter all tejp med men brösten är ju ändå gömda i "tant-bh-n". :-D
Är VÄLDIGT nöjd med brösten!
Beafiacajsa
Kvinna ·
18 feb, 2017
Är du säker på att du behöver lyft? Beror ju på om du vill ha dom helt utan naturlig underpool med, men på 3-d bilden så har du mindre vävnad än mig och mindre häng. Jag la in samma profil som du valt och inget lyft. Bilder finns på min sida
Håller med, implantaten i sig kan lyfta en hel del, kolla gärna den nya före/efter bilden i profil i mitt galleri. Förut stannade pennan kvar under bröstet när jag gjorde penntricket, men nu finns det inte en chans att den stannar kvar! :-)
Jättefin du blev Sharky!
Vad är det som ni tycker gör så ont med tortyr BHn? Jag tycker inte att den gör så värst ont och börjar noja att min kanske sitter fel/för löst.
Emmis 88
Kvinna ·
18 feb, 2017
Mina stygn sitter under och kan känner knappt av dem.
Jag har inte kunnat trä saker över huvudet än.
Och mitt onda har nu spridit sig. Jag inser nu att det onda jah känt är vad sköterskan varnade för på återbesöket igår. "Du kommer snart känna en brännande känsla, det är nervtrådarna som försöker hitta tillbaka". Den här smärtan är det värsta hittills, hanterbart fortfarande men jävligt.
Har fått massor finnar på brösten efter all tejp med men brösten är ju ändå gömda i "tant-bh-n". :-D
Är VÄLDIGT nöjd med brösten!
Är det det som känns som en blandning mellan när mjölken rinner till och mild mjölkstockning?
34an
Kvinna ·
18 feb, 2017
Entjejistan
Kvinna ·
18 feb, 2017
Igår gjorde jag min operation. Blev aldrig riktigt nervös innan. Idag känner jag mig nervös istället, kanske för att trycket över bröstet gör att det känns som att det är svårare att andas, och att det gör ont. Har såna plåsterbandage över ännu så har ingen aning om resultatet, är SÅÅÅÅ spänd att se, men när jag känner lätt med händerna över så känns det kanon.
Tog förebilder dagen innan, som jag tänkte lägga upp här i nästa vecka i samband med första efterbilderna. Är så tacksam för alal andra som lagt upp bilder och vill inte vara sämre själv.
Ni som gjort op, vad har ni sysselsatt er med dagarna efter? Jag är SÅ rastlös men för handikappad för att kunna göra nåt, sitter i sängen nu med massa kuddar bakom och ska kolla serier.. Men vette sjutton om jag kommer ur sängen själv, HAHA :)
Vad spännande! Så du kan inte tjuvkika alltså? Jag fick bara en bh som knäpps upp framtill så jag kunde tjuvkika på brösten samma dag haha..
Jag har suttit/sitter fortfarande och kollar serier och sover omvartannat :DNä jag kan inte ens tjuvkika, vilket kirurgen var noga med att påpeka att "om fyra dagar byter du till sport-bh och först då får du tjukika" Haha :) Är ju så himla nyfiken! Är du nöjd med resultatet? Såg att vi stoppat i ungefär samma storlek.
Du kanske har några bra serier att tipsa om det? Jag vill sova men jag vill ägga mig ner, tror ju då inte att jag kommer här ifrån själv dock. Haha, så miserabel jag känner mig. Smärtad men lycklig liksom.
Kan förstå det! Jag har tjuvkikat varje dag haha..
Jag är nöjd med storlek och allt, ser jättestort ut i tajt urringad tröja men syns knappt i lös tröja.. precis som jag ville :)
Jag sitter i princip dygnet runt, vågar inte lägga mig ner av den anledningen.. lika bra den första tiden haha..
Jag såg klart serien the good wife, sen har jag blrjat på grand hotel.. rekomenderar suits om du inte sett den? Så himla bra..
1maskros
Kvinna ·
18 feb, 2017
Igår gjorde jag min operation. Blev aldrig riktigt nervös innan. Idag känner jag mig nervös istället, kanske för att trycket över bröstet gör att det känns som att det är svårare att andas, och att det gör ont. Har såna plåsterbandage över ännu så har ingen aning om resultatet, är SÅÅÅÅ spänd att se, men när jag känner lätt med händerna över så känns det kanon.
Tog förebilder dagen innan, som jag tänkte lägga upp här i nästa vecka i samband med första efterbilderna. Är så tacksam för alal andra som lagt upp bilder och vill inte vara sämre själv.
Ni som gjort op, vad har ni sysselsatt er med dagarna efter? Jag är SÅ rastlös men för handikappad för att kunna göra nåt, sitter i sängen nu med massa kuddar bakom och ska kolla serier.. Men vette sjutton om jag kommer ur sängen själv, HAHA :)
Vad spännande! Så du kan inte tjuvkika alltså? Jag fick bara en bh som knäpps upp framtill så jag kunde tjuvkika på brösten samma dag haha..
Jag har suttit/sitter fortfarande och kollar serier och sover omvartannat :DNä jag kan inte ens tjuvkika, vilket kirurgen var noga med att påpeka att "om fyra dagar byter du till sport-bh och först då får du tjukika" Haha :) Är ju så himla nyfiken! Är du nöjd med resultatet? Såg att vi stoppat i ungefär samma storlek.
Du kanske har några bra serier att tipsa om det? Jag vill sova men jag vill ägga mig ner, tror ju då inte att jag kommer här ifrån själv dock. Haha, så miserabel jag känner mig. Smärtad men lycklig liksom.
Kan förstå det! Jag har tjuvkikat varje dag haha..
Jag är nöjd med storlek och allt, ser jättestort ut i tajt urringad tröja men syns knappt i lös tröja.. precis som jag ville :)
Jag sitter i princip dygnet runt, vågar inte lägga mig ner av den anledningen.. lika bra den första tiden haha..
Jag såg klart serien the good wife, sen har jag blrjat på grand hotel.. rekomenderar suits om du inte sett den? Så himla bra..
Åh, älskar Suits, vill ha Rachels snygga kläder och mina nya tuttar typ. Haha, ska hålla koll på dom andra. tack för tips!
OliviaA
Kvinna ·
18 feb, 2017
Sharky
Kvinna ·
18 feb, 2017
Sharky- kollade dina bilder nu och insåg att vi hade bröstmässigt samma utgångspunkt. Så blev så glad när jag såg hur dina ser ut nu. Sååå fina! Hur var dina första dagar? Vilka var värst?
Emmis 88
Kvinna ·
18 feb, 2017
Beafiacajsa:
Emmis 88:
Exakt så känns det! Bra beskrivning, tack! Jag håller på att bli galen. Ställde mig nyss efter att ha legat skönt och utan smärta i soffan. Det var fasen nära till gråt. Hur går det för er?
34an
Kvinna ·
18 feb, 2017
Pralinen
Kvinna ·
18 feb, 2017
Vera
Kvinna ·
19 feb, 2017
Sussi
Kvinna ·
19 feb, 2017
Ny här :) op 16/2 i Luleå. Reagerar främst på hur olika direktivman verkar få beroende på var i landet och vilken klinik man opererades på. Jag ficken tajt sport/läkbh (inget band ovanpå brösten) värsta tortyren, ska bli skönt få ta av sig den under duschningen iaf. Jag fick inga order om massage eller stretchning jag sett vissa fått. De får mig att undra vilka metoder som faktiskt ger bäst resultat...
Jenny80
Kvinna ·
19 feb, 2017