Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
1maskros
Kvinna ·
21 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
21 feb, 2017
Entjejistan
Kvinna ·
21 feb, 2017
Alltså HJÄLP! 3 dagar kvar, plötsligt går dagarna nästan för fort! Vad ska jag ha med mig? Vad ska jag fixa innan? Tankarna bara snurrar! Har tvättat en massa hemma iallafall, det känns skönt. Och medicinerna kommer ikväll med hemleverans från Apotea. Descutan står i badrumsskåpet, godis och smoothies är förberett.
Entjejistan
Kvinna ·
21 feb, 2017
MAGEN! Åh jösses!
Jag kan inte slappna av för att magen är så uppblåst, känns som men stenhård ballong! Igår fick jag ta massa mjukgörande medel för invärtes bruk för att bli av med förstoppningen men min mage ser fortfarande ut som att jag är höggravid. Någon mer med samma problem?Kul, betala för stora tuttar och få en stor mage på köpet.. :(
Min mage blev normal igår typ, var tvungen att ta både laxoberaldroppar och laktulos, tog ändå 4 dagar innan något hände.. Min sambo var säker på att jag var gravid haha.. Men det går över, jobbig period..
Karran
Kvinna ·
21 feb, 2017
Entjejistan
Kvinna ·
21 feb, 2017
MAGEN! Åh jösses!
Jag kan inte slappna av för att magen är så uppblåst, känns som men stenhård ballong! Igår fick jag ta massa mjukgörande medel för invärtes bruk för att bli av med förstoppningen men min mage ser fortfarande ut som att jag är höggravid. Någon mer med samma problem?Kul, betala för stora tuttar och få en stor mage på köpet.. :(
Min mage var uppblåst i 9 dagar sen kunde jag ha mina jeans igen. Det blir bättre, narkosen gör magen uppsvälld och även smärtstillande gör att magen är uppblåst.
Perny
Kvinna ·
21 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
21 feb, 2017
Alltså HJÄLP! 3 dagar kvar, plötsligt går dagarna nästan för fort! Vad ska jag ha med mig? Vad ska jag fixa innan? Tankarna bara snurrar! Har tvättat en massa hemma iallafall, det känns skönt. Och medicinerna kommer ikväll med hemleverans från Apotea. Descutan står i badrumsskåpet, godis och smoothies är förberett.
Jag preppade kylskåpet med Proviva och yoghurt. Ställde fram glas och sugrör samt medicinen på bänken så jag skulle kunna nå det lätt. Ställde även fram toapapper på en pall framför toan för att slippa sträcka på armarna i onödan.
Jag åkte hem samma dag, så jag hade bara med min min handväska med mobil och laddare samt plånbok. Åkte hem i samma kläder jag åkte dit med. Var inte sugen på nåt sött eller alls förrän efter flera dagar. Man överplanerar lätt, det enda du behöver är typ dig själv.
nybörjaren
Kvinna ·
21 feb, 2017
Imorgon är det min tur att opereras! Är både exalterad och supernervös! Fått upp de värsta scenariorna i huvudet idag.. Självklart kom mensen igår em, har ni alla sluppit den eller hur har ni gjort isf?
Emmis 88
Kvinna ·
21 feb, 2017
Imorgon är det min tur att opereras! Är både exalterad och supernervös! Fått upp de värsta scenariorna i huvudet idag.. Självklart kom mensen igår em, har ni alla sluppit den eller hur har ni gjort isf?
Perny
Kvinna ·
21 feb, 2017
Sussi
Kvinna ·
21 feb, 2017
MAGEN! Åh jösses!
Jag kan inte slappna av för att magen är så uppblåst, känns som men stenhård ballong! Igår fick jag ta massa mjukgörande medel för invärtes bruk för att bli av med förstoppningen men min mage ser fortfarande ut som att jag är höggravid. Någon mer med samma problem?
Kul, betala för stora tuttar och få en stor mage på köpet.. :(
34an
Kvinna ·
21 feb, 2017
Perny
Kvinna ·
22 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
22 feb, 2017
Om en halvtimme ungefär rullar vi mot Göteborg! Kl.7 ska jag vara på plats, är nervös fast ändå inte. Fattar det nog inte riktigt :P
Lycka till ni andra som opas idag med! :D
nybörjaren
Kvinna ·
22 feb, 2017
Om en halvtimme ungefär rullar vi mot Göteborg! Kl.7 ska jag vara på plats, är nervös fast ändå inte. Fattar det nog inte riktigt :P
Lycka till ni andra som opas idag med! :D
Perny
Kvinna ·
22 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
22 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
22 feb, 2017
Nu har jag vart på uppvaket i över 1,5 timme tror jag, fått kaffe pch frukost. Allt har gått bra och det känns just nu som en fet träningsvärk, lite jobbigt att röra sig men än så länge, helt klart hanterbart! Hoppas det håller sig såhär :D
nattinat
Kvinna ·
22 feb, 2017
Men jisses Maskros, blev du bara sjukskriven i drygt 2 veckor när du är usk?! Jag är också usk och blev sjukskriven i 4 veckor och det är inte pga att jag även gjorde liten bukplastik utan just för att jag inte ska lyfta med armarna. Och då har jag ändå satt implantaten framför bröstmuskeln! Hade jag satt dom bakom så hade det blivit 6 veckors sjukskrivning sa min läkare.
Stå på dig om det inte känns bra att gå och jobba så du inte riskerar någonting!