Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Mmalin
Kvinna ·
22 feb, 2017
Perny
Kvinna ·
22 feb, 2017
Perny
Kvinna ·
22 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
22 feb, 2017
Mmalin
Kvinna ·
22 feb, 2017
Tack så mycket tjejer! Känns lite ofattbart ändå att äntligen ha gjort de!
Grattis Mmalin! Känner ungefär samma sak, hoppas smärtan håller sig borta för jag mår också löjligt bra än så länge :)
somenvind
Kvinna ·
22 feb, 2017
Pralinen
Kvinna ·
22 feb, 2017
Marie
Kvinna ·
22 feb, 2017
Iiiiiihh imorgon är det äntligen min tur :D ska äntligen få korrigera och göra om operationen jag gjorde för drygt 1 år sen, ankarlyft och implantat. Inte så värst nervös utan mest en spänd förväntan, nervositeten kommer nog imorrn när jag är på väg, ska vara där kl 10.
Är det någon annan som opas imorrn?
xxenia
Kvinna ·
22 feb, 2017
Mirsan
Kvinna ·
22 feb, 2017
xxenia
Kvinna ·
22 feb, 2017
Grattis till alla med nya bröst!
Någon mer som fått känsliga bröstvårtor? Mina är superkänsliga sedan en vecka tillbaka, kan knappt ha tröja på mig.
Ett tips till alla som sover på rygg. Ha 1-2 kuddar under knäna, avlastar ryggen jätte skönt :) sovit som en prinsessa :)
somenvind
Kvinna ·
23 feb, 2017
Iiiiiihh imorgon är det äntligen min tur :D ska äntligen få korrigera och göra om operationen jag gjorde för drygt 1 år sen, ankarlyft och implantat. Inte så värst nervös utan mest en spänd förväntan, nervositeten kommer nog imorrn när jag är på väg, ska vara där kl 10.
Lycka till imorgon!!! Får jag fråga vad det var som hände egentligen vid din förra op? Sån himla otur! Men skönt att det är dagen med stort D för dig imorgon =)))). Jag har min på måndag! =)
Perny
Kvinna ·
23 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
23 feb, 2017
Mirsan
Kvinna ·
23 feb, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
23 feb, 2017
somenvind
Kvinna ·
23 feb, 2017
Kentaura
Kvinna ·
24 feb, 2017
nybörjaren
Kvinna ·
24 feb, 2017
Perny
Kvinna ·
24 feb, 2017
Snart är det dags!! Sitter på tåget och är framme om 20 min. Om 50 minuter ska jag byta om och förberedas för operation, känns så overkligt! Längtar tills allt är klart och jag vaknat igen.