Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
Emmis 88
Kvinna ·
22 jan, 2017
lojsaaan1
Kvinna ·
22 jan, 2017
34an
Kvinna ·
22 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
22 jan, 2017
Är det bara jag som ska lägga in "mindre " ? Blir lite nojig nu även att jag bet att det känns bra . Har bara 100 i egen vävnad och min kirurg tyckte 300 cc var mer än tillräckligt och alldeles lagom för ett snyggt resultat ! Motiva ergonomix
Fler som inte lägger in så stort?
Fritjof
Kvinna ·
22 jan, 2017
Fritjof
Kvinna ·
22 jan, 2017
Är det bara jag som ska lägga in "mindre " ? Blir lite nojig nu även att jag bet att det känns bra . Har bara 100 i egen vävnad och min kirurg tyckte 300 cc var mer än tillräckligt och alldeles lagom för ett snyggt resultat ! Motiva ergonomix
Fler som inte lägger in så stort?
34an
Kvinna ·
22 jan, 2017
Mami1113
Kvinna ·
22 jan, 2017
xxenia
Kvinna ·
22 jan, 2017
Fritjof
Kvinna ·
22 jan, 2017
Känner likadant . Hur mkt i egen vävnad? Vill inte ha för stort för fet finns ju vadderad bh men svårt att ta bort om man valt för stort känner jag
Mirsan
Kvinna ·
22 jan, 2017
Kentaura
Kvinna ·
23 jan, 2017
Entjejistan
Kvinna ·
23 jan, 2017
Måste fråga, ristestet stämmer det? Kanske bör kolla hur jag känner det hjälp av det.
nattinat
Kvinna ·
23 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
23 jan, 2017
Måste fråga, ristestet stämmer det? Kanske bör kolla hur jag känner det hjälp av det.
Jag vet inte riktigt, men jag har gjort två påsar med rätt volym i två nylonstrumpor som jag har i min gamla amningsbh. Hade det på mig ett dygn, testade att sova med stor byst, laga mat, bada barn, testade olika kläder. Ristestet kändes mest jobbigt först men efter ett tag tyckte jag att jag fick en ganska bra bild av hur det kommer att vara med brösten där (minus att rispåsarna inte är dom skönaste och trycker in befintligt bröst).
Men absolut bra grej att testa sådär länge, jag tycker att det är jobbigt att sova på rygg, men det funkade. Annars när jag ska testa så vaknar jag ändå på mage. Var svårare med rispåsarna på plats ;)
34an
Kvinna ·
23 jan, 2017
OliviaA
Kvinna ·
23 jan, 2017
Entjejistan
Kvinna ·
23 jan, 2017
Och jag som inte kan bestämma strl mellan 320 och 300 . Vad är det för fel liksom
Pralinen
Kvinna ·
23 jan, 2017
ellenn
Kvinna ·
23 jan, 2017