Anjou2
Kvinna ·
03 jan, 2017
Vi som opereras i februari 2017
BröstförstoringTänkte starta en tråd för oss som opereras i februari! (Tror inte det redan finns någon i alla fall) Jag ska i alla fall göra ett bröstlyft och förstoring den 24/2 på L&E :) som det ser ut just nu ska jag lägga in 450cc bakom muskeln, hög profil. Vela dock lite eftersom jag är rädd att det blir för stort.. Patrik (som ska operera mig) sa dock att jag behöver stora implantat för att jag har en bred bröstkorg och har inte mycket bröst sen innan. Just nu är jag ägare till ett par hängande påsar så jag ser verkligen fram emot att få ett par nya bröst! Så om du ska opereras i februari lan du ju gärna få skriva ett inlägg här, så kan vi peppa varandra! :)
Sortera efter
beltimdes
Kvinna ·
24 jan, 2017
34an
Kvinna ·
24 jan, 2017
Kentaura
Kvinna ·
24 jan, 2017
lojsaaan1
Kvinna ·
25 jan, 2017
Är det bara jag som ska lägga in "mindre " ? Blir lite nojig nu även att jag bet att det känns bra . Har bara 100 i egen vävnad och min kirurg tyckte 300 cc var mer än tillräckligt och alldeles lagom för ett snyggt resultat ! Motiva ergonomix
Fler som inte lägger in så stort?
OliviaA
Kvinna ·
26 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
26 jan, 2017
xxenia
Kvinna ·
26 jan, 2017
Fritjof
Kvinna ·
26 jan, 2017
xxenia
Kvinna ·
26 jan, 2017
Samma här! Jag ska också opas på onsdag.
Men på Proforma.
Jag är egentligen mest uppspelt men även rädd för smärtan efteråt :0
Emmis 88
Kvinna ·
26 jan, 2017
Kentaura
Kvinna ·
26 jan, 2017
Idag är det exakt två veckor kvar, så spännande
Emmis 88
Kvinna ·
26 jan, 2017
Exakt två veckor ja!!! Emmis 88, ska du också opereras tidigt på morgonen den 9:e?
Jag är egentligen mer nervös för min bukplastik att den inte ska bli bra denna gången heller, än för tuttarna! ^^ Men har även drömt att boobsen får ett jättemellanrum och ser helt psyco ut. Ganska normalt att nojja tror jag. ^^
Emmis 88
Kvinna ·
26 jan, 2017
Exakt två veckor ja!!! Emmis 88, ska du också opereras tidigt på morgonen den 9:e?
Jag är egentligen mer nervös för min bukplastik att den inte ska bli bra denna gången heller, än för tuttarna! ^^ Men har även drömt att boobsen får ett jättemellanrum och ser helt psyco ut. Ganska normalt att nojja tror jag. ^^
Kentaura
Kvinna ·
26 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
26 jan, 2017
lojsaaan1
Kvinna ·
26 jan, 2017
3troll
Kvinna ·
26 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
26 jan, 2017
Jag har oxå en vecka kvar. tiden går såå långsamt men ändå för fort..
memyselfandi
Kvinna ·
26 jan, 2017
Emmis 88
Kvinna ·
26 jan, 2017
Jag opereras den 8e. Alltså mindre än två veckor kvar... Jag är så sjukt nervös då jag inte valt varken form eller storlek än.
Lider av världens beslutångest!! Har inte varit på någon konsultation och kommer inte vara det heller förrän dagen innan då jag inte gör det i sverige.
Mina nerver är inte att leka med just nu :(
Nån som har tips på lugna nerver inför en operation, alltså nu dagarna innan?
Sist jag opererades "förträngde" jag det hela tiden och när det väl var dags kom det som en käftsmäll och jag höll på att svimma.
(Opererade inte brösten då)