gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Anonym användare
19 maj, 2011
Anonym användare
20 maj, 2011
Om 7 dagar ligger jag hemma med mina nygjorda vänner! :)
Anonym användare
21 maj, 2011
hje hej nu är jag opererad och klar!!! ÄNTLIGEN jag vågade!!=) hehe är det nån mer som lagt framför muskeln? och har ni också ont i op-såren? har inte så ont i övrigt men när ja sätter mig upp så gör de skit ont i op-såren känns typ som dom¨går upp lite?!! anyone els?=) nån som vet hur länge man e så här orörlig och öm? hoppas ju att ja kan återgå till jobbet snart!
kramar elin
Anonym användare
21 maj, 2011
Grattis Elin! :D Jag ska också lägga framför! :) Fast inte förrän i vinter. :)
Anonym användare
21 maj, 2011
Art clinic den 25 kl10.30
från 310cc till 450 :)
Anonym användare
21 maj, 2011
Anonym användare
22 maj, 2011
tjo
Kvinna ·
22 maj, 2011
Imorgon bitti bär det av för min del! 7.45 på Proforma.
Mamma ska komma o sova över ikväll så hon kan ta barnen till dagis på morgonen. Jag och mannen tar pendeln ca 50 min till Södra stn.
Men det är en sak som tynger mig.. Är förkyld.. Är på bättringsvägen nu, men är så trött så trött. Började bli tröttare ju närmare op jag kom, så jag tror att hälften beror på oro/spänning inför det hela. Jag har inte haft någon feber eller direkt ont i halsen, men har lite torrhosta då och då och snorig. Det gör ju oron bara värre!😕
Men jag sover så mycket jag kan, idag är mannen hemma så jag ska bara ligga i sängen och dröna hela dagen! Försöker tänka mig frisk också, och dricker mycket vatten. Försöker att inte tänka på op så mycket, blir så jäkla nervös!
Anonym användare
22 maj, 2011
Nu börjar det pirra lite i magen.... På tisdag smäller det, då åker jag och sambon ner till Citadell 😛 Det som oroar mig hur det ska gå att ta hand om 3 små barn efteråt. Dom är hos mormor fram tills på sön (förhoppningsvis) Sedan är det fullt ös här hemma igen 😉
Har ni berättat för era föräldrar att ni ska opa er?? Det har inte jag och vet inte om jag ska det heller....👎 Frågan är om det går att dölja när vi hämtar barnen, kan nog inte kramas som man brukar 💋
Anonym användare
22 maj, 2011
Yeeeeyyyy!!!
IMORGON är det äntligen dax för mig ..Polarkliniken 08.00 i Umeå...börjar bli nervöst nu Tjejer :O
Anonym användare
22 maj, 2011
Om man ska infinna sig på proforma kl 7.45, är man då en av de första som opereras? Hur bestäms turodrdningen?
Anonym användare
22 maj, 2011
natalie
Kvinna ·
22 maj, 2011
åh vad spännande!!! =) dem ser säkert jättebra ut! 🙂
Anonym användare
22 maj, 2011
1 vecka och 6 dagar kvar nu...jag börjar bli nervös! Glad och förväntansfull mest av allt såklart men också sjukt nervös :-D
Ses vi kanske där, såg att vi båda ska opas den 25 maj :D
Första jag sett här som har samma dag och klinik. Kul om vi ses :-) vilken tid ska du vara där?
Har tid kl 8.15 (hoppas på att komma i tid ska ta buss hemifrån strax innan kl sex) när ska du vara där då? Hoppas att vi ses man lär ju vilja ha någon att snacka med som precis genomgått samma sak... en miljon frågor haha
Skulle va där 8 men fick tiden flyttad så nu blir det först 9:30. Shit vad taggad man är nu 👍
Ja, verkligen taggad! :D Fast tänkte på det: du ska till Cosmo (.com) och jag ska till Elmerstig (.se) och såvida de inte har gemensamma lokaler för uppvak/övernattning så lär vi nog inte ses =(
Anonym användare
22 maj, 2011
Ja, verkligen taggad! :D Fast tänkte på det: du ska till Cosmo (.com) och jag ska till Elmerstig (.se) och såvida de inte har gemensamma lokaler för uppvak/övernattning så lär vi nog inte ses =(
De har gemensamma lokaler. Jag och Erika här på forumet träffades där senare under kvällen och jag opades på .com och hon .se :)
Anonym användare
23 maj, 2011
Hej,
Örjan ringde mig idag och bad mig komma på torsdag den 26 istället för det var många bokade den 25 och han ville inte stressa så det känns bra att man kommer veta att han är lugn på torsdan.
är det någon här som ska operera sig den 26 på Proforma?
tjo
Kvinna ·
23 maj, 2011
Anonym användare
23 maj, 2011
De har gemensamma lokaler. Jag och Erika här på forumet träffades där senare under kvällen och jag opades på .com och hon .se :)
Nä men guuuuud vad bra :) Haha jag blev så besviken när jag förstod att det kanske var uppdelat. Har ingen lust att ligga där helt ensam i ett dygn.
tinkerbell1
Kvinna ·
23 maj, 2011
Grattis till tuttarna=) vila o ta det lugnt!
Anonym användare
24 maj, 2011
ÅH GRATTIS Tjo! :D
Ok, tack! ska göra som du rekomenderar, känns ju alltid bäst att vara på den säkra sidan:)