gorgeous_
Kvinna ·
26 mar, 2011
Vi som opereras i maj 2011
BröstförstoringSpännande! Håller ni med?
Sortera efter
Anonym användare
17 maj, 2011
natalie
Kvinna ·
17 maj, 2011
jag kommer lägga bakom
Anonym användare
18 maj, 2011
Anonym användare
18 maj, 2011
Labellavita
Kvinna ·
18 maj, 2011
Imorgon klockan 8 är det min tur :)
Anonym användare
18 maj, 2011
Imorgon klockan 8 är det min tur :)
Lycka till 👍
Om en vecka är det min tur!
Anonym användare
18 maj, 2011
Labellavita; Lycka till! Hoppas verkligen att allt kommer gå bra för dig !! =)
Anonym användare
18 maj, 2011
Oroa dig inte kommer att hålla tummarna för dig, har gjort de för alla maj-tjejerna o de verkar ju som att de har funkat rätt bra :P
Vrf blev de en om op?? Vrf e du mest nervös inför sövningen? är de att vakna upp under open el att inte vakna upp alls som skrämmer dig??
Natalie; Helt galet jaaa!! Ska bli så kul att få boobies men jisses, tänk om nått går fel el om resultatet blir hel tokigt, vet inte vad ja skulle göra då. Men vi får hoppas på de bästa!!
25-maj2011
ja verkligen ska bli så nice =) min kille tar mer på mina bröst än innan, han kommer nog sakna dem små jag har ;) men jag vill ha större så är det bara för att jag ska må bättre i mig sjä'lv... =) nej inget kommer gå fel, vill inte gå runt och tänka om, jag lever bara engång & skulle nåt hända ja då får jag ta det då ;) posetivt tänkande är det bästa tycker jag =) jag är glad över att jag iaf tog en kapselförsäkring så om det skulle hända nåt där så är jag iaf safe ;)
Kapselförsäkring ingick som tur e i min op kostnad. 40 000... Rätt mkt pengar men har längtat o drömt om detta länge.
Tror min man oxå kommer göra de, hanhar alltid sagt att han tycker att mina små bröst e otroligt vackra men han stöttar mig så klart i mitt val men ja tror att om han fick välja så skulle han nog vilja att ja har kvar mina som dom är, fast de vågar han nog inte säga eftersom han vet hur gärna jag vill göra detta.
Mer positivt tänkande! De behövs börjar bli helt sjukt nervös nu, värre än igår fast förut på mitt MMA pass så fick jag värsta lyckoruset när jag tänkte på att nästa vecka vid den här tiden så kommer ja ha ett par bröst! På riktigt, börjar verkligen att kännas verkligt nu!!
natalie
Kvinna ·
19 maj, 2011
Oroa dig inte kommer att hålla tummarna för dig, har gjort de för alla maj-tjejerna o de verkar ju som att de har funkat rätt bra :P
Vrf blev de en om op?? Vrf e du mest nervös inför sövningen? är de att vakna upp under open el att inte vakna upp alls som skrämmer dig??
Natalie; Helt galet jaaa!! Ska bli så kul att få boobies men jisses, tänk om nått går fel el om resultatet blir hel tokigt, vet inte vad ja skulle göra då. Men vi får hoppas på de bästa!!
25-maj2011
ja verkligen ska bli så nice =) min kille tar mer på mina bröst än innan, han kommer nog sakna dem små jag har ;) men jag vill ha större så är det bara för att jag ska må bättre i mig sjä'lv... =) nej inget kommer gå fel, vill inte gå runt och tänka om, jag lever bara engång & skulle nåt hända ja då får jag ta det då ;) posetivt tänkande är det bästa tycker jag =) jag är glad över att jag iaf tog en kapselförsäkring så om det skulle hända nåt där så är jag iaf safe ;)
Kapselförsäkring ingick som tur e i min op kostnad. 40 000... Rätt mkt pengar men har längtat o drömt om detta länge.
Tror min man oxå kommer göra de, hanhar alltid sagt att han tycker att mina små bröst e otroligt vackra men han stöttar mig så klart i mitt val men ja tror att om han fick välja så skulle han nog vilja att ja har kvar mina som dom är, fast de vågar han nog inte säga eftersom han vet hur gärna jag vill göra detta.
Mer positivt tänkande! De behövs börjar bli helt sjukt nervös nu, värre än igår fast förut på mitt MMA pass så fick jag värsta lyckoruset när jag tänkte på att nästa vecka vid den här tiden så kommer ja ha ett par bröst! På riktigt, börjar verkligen att kännas verkligt nu!!
hahaha visst är det har fått flera lyckorus i kroppen =)
Anonym användare
19 maj, 2011
Proforma ringde nyss, kl 7.45 ska jag vara där på onsdag!
Synd man bor så långt ifrån, så vi får köra på natten, sist sov jag inte en minut på hela natten!!
Anonym användare
19 maj, 2011
Äntligen är det min tur! Imon kl 7.15 ska jag vara där och jag är sjukt nervös just nu. Har precis duschat första duschen och känner mig renare än någonsin;) och renare ska jag bli!!
Tänkte kolla med er som redan opat er, jag fick min mens i onsdags och kommer att ha den imon med, tänkte på op om jag ska ha binda eller tampong? klara man av att ta ut en tampong själv efter en op eller bör jag ha binda?
Erika
Kvinna ·
19 maj, 2011
Äntligen är det min tur! Imon kl 7.15 ska jag vara där och jag är sjukt nervös just nu. Har precis duschat första duschen och känner mig renare än någonsin;) och renare ska jag bli!!
Tänkte kolla med er som redan opat er, jag fick min mens i onsdags och kommer att ha den imon med, tänkte på op om jag ska ha binda eller tampong? klara man av att ta ut en tampong själv efter en op eller bör jag ha binda?
Lycka till imorgon :)
Rekommenderar att du har en binda, jag hade också min mens under op och glömde ta ut tampongen innan. Det gick ganska bra efter för mig ändå, men vet att andra har haft problem att få ut en tampong efter op ;P
Anonym användare
19 maj, 2011
Ni som ska operera er den 25 maj på Proforma, hur ska ni åka dit för det verkar som alla har fått tid att vara på plats klockan 07:45, är det några som ska sova över?
Anonym användare
19 maj, 2011
1 vecka och 6 dagar kvar nu...jag börjar bli nervös! Glad och förväntansfull mest av allt såklart men också sjukt nervös :-D
Ses vi kanske där, såg att vi båda ska opas den 25 maj :D
Första jag sett här som har samma dag och klinik. Kul om vi ses :-) vilken tid ska du vara där?
Har tid kl 8.15 (hoppas på att komma i tid ska ta buss hemifrån strax innan kl sex) när ska du vara där då? Hoppas att vi ses man lär ju vilja ha någon att snacka med som precis genomgått samma sak... en miljon frågor haha
Skulle va där 8 men fick tiden flyttad så nu blir det först 9:30. Shit vad taggad man är nu 👍
natalie
Kvinna ·
19 maj, 2011
Synd man bor så långt ifrån, så vi får köra på natten, sist sov jag inte en minut på hela natten!!
omg!! vart bor du? åh jag tyckte synd om mig om 1timmes bilfärd :S, men som min vän sa du sover ju under operationen så det är ju bra hahhaha!! ah jo det är ju bra men kommer vara helt färdig ändå
Anonym användare
19 maj, 2011
omg!! vart bor du? åh jag tyckte synd om mig om 1timmes bilfärd :S, men som min vän sa du sover ju under operationen så det är ju bra hahhaha!! ah jo det är ju bra men kommer vara helt färdig ändå
Jag bor i Östersund så 56 mil har vi!
Men min sambo kör, vi åker på tisdagnatt, men kunde inte sova nått förra gången jag åkte så lär nog inte kunna det den här gången heller, trodde jag skulle sova lääänge efter op, men vakna på en gång 😎
Vilken tid har du op? Vi har ju samma dag 🙂
Anonym användare
19 maj, 2011
Nu är operationen över👍 Operarde mig igår på proforma.
Jag har ju mått bättre måste jag säga.....men äntligen, Jag har tuttar😀
Anonym användare
19 maj, 2011
Grattis till dina nya vänner 😀
Hoppas att allt gått bra och att du får det resultat du önskat!
natalie
Kvinna ·
19 maj, 2011
Jag bor i Östersund så 56 mil har vi!
Men min sambo kör, vi åker på tisdagnatt, men kunde inte sova nått förra gången jag åkte så lär nog inte kunna det den här gången heller, trodde jag skulle sova lääänge efter op, men vakna på en gång 😎
Vilken tid har du op? Vi har ju samma dag 🙂
Jag har klockan 7:45 🙂 & ja jag har vart nersövd förut & då har jag också vaknat upp tidigt, åh det tycker jag är bra 🙂
natalie
Kvinna ·
19 maj, 2011
GRATTIS!!!!! Va roligt!! 🙂