Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gorgeous_ profilbild

gorgeous_

Kvinna ·

26 mar, 2011

Vi som opereras i maj 2011

Bröstförstoring

Spännande! Håller ni med?

395

Sortera efter

tinkerbell1

Kvinna ·

23 apr, 2011

Precis tiina   skrev det i annan tråd...är inte det sanslöst att vi är fyra härifrån till samma klinik på samma dag=)?  

En vecka nu snart...senaste oron...att dom ska komma för långt ner😕...vad har ni andra för mått innan op mellan nyckelben o bröstvårta   peter mätte på mig o sen sa han att det klarar sig...hmm..

Gilla

Tina

Kvinna ·

23 apr, 2011

tinkerbell1 skrev:

Precis tiina   skrev det i annan tråd...är inte det sanslöst att vi är fyra härifrån till samma klinik på samma dag=)?  

En vecka nu snart...senaste oron...att dom ska komma för långt ner😕...vad har ni andra för mått innan op mellan nyckelben o bröstvårta   peter mätte på mig o sen sa han att det klarar sig...hmm..

Jag var lite orolig för att jag skulle behöva lyfta men Tuve sa inget om det så jag hoppas inte dom hamnar vid naveln😕 Mina mått från nyckelben-bröstvårta är 22 och bröstbredd 13,5.

Gilla

Anonym användare

24 apr, 2011

Nu är det snart bara en vecka kvar 😀 spännande... Men först den andra konsultationen på Tisdag 🙂

Vet ngn hur det är med pollen medicin, om man kan äta det nu en vecka innan op? Jag klarar mig inte utan 👎 men man kan ju fråga på Tisdag....

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

24 apr, 2011

Tina skrev:

tinkerbell1 skrev:

Jag var lite orolig för att jag skulle behöva lyfta men Tuve sa inget om det så jag hoppas inte dom hamnar vid naveln😕 Mina mått från nyckelben-bröstvårta är 22 och bröstbredd 13,5.

Precis,vem vill ha tuttarna vid magen..haha..men jag tror inte det för dom vill väl vi ska bli nöjda,hade vi behövt lyft hade dom sagt det....tror jag hade 21.5 skljde något på brösten minimalt så hoppas Peter lägger exakt såd et blir samma höjd...vill inte ha för låg ficka heller med jätteunderpool...måste skriva ner o ta med lapp...kommer vara tom i skallen på måndag helt klart...känner mig ju som jag är på väg nu=))) o så har jag dejt idag också...ojoj=)))   underbart  en dejt med a kupa o nästa med D  hiihi  hmm😕

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

25 apr, 2011

Mindre är en vecka kvar nu....hur känner ni er?=) Skitvirrig här redan  haha=))

Gilla

Anonym användare

25 apr, 2011

Hade prel bokat op 11 maj men örjan gribbe på proforma clinic flytta mig till 3 maj istället :P nu är det absolut inte långt kvar och mer nervös blir jag för varje dag!

Gilla

Anonym användare

25 apr, 2011

Ska bli spännande =) oroar mig lite för hur jag ska må efter bara. Sist fick jag citadon efter o att ta hemma, blev jättedålig 👎 fick inte ens behålla vatten så jag ska fråga om man kan få ngt annat ist..

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

25 apr, 2011

Jag oroar mig också mest för hur jag ska må efter,samt hur jag ska tåla värkmedicin..brösten vet jag ju att jag vill ha dit=))) det är liksom tuta o kör*S*

Gilla

Tina

Kvinna ·

25 apr, 2011

tinkerbell1 skrev:

Mindre är en vecka kvar nu....hur känner ni er?=) Skitvirrig här redan  haha=))

Ja jag är riktigt virrig oxå...tänker bara på hur de ska bli...försmå, förstora,  tänk om de hamnar fel ....ahh tänker hela tiden😕 Men så tänker jag oxå på att hur kul det ska bli att kunna ha en bandeau bikini utan att tuttarna ligger som korvar i den.  Hoppas din dejt gick bra🤭

Gilla

Tina

Kvinna ·

25 apr, 2011

En liten fråga ni som ska eller varit på citadell landskrona...fick ni någon bekräftelse på betalningen? Är så stirrig att dom inte fått pengarna å när jag kommer dit så finns det ingen op tid till mig😢 Jag mailade för 2 veckor sedan men jag har inte fått svar..

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

25 apr, 2011

Tina skrev:

En liten fråga ni som ska eller varit på citadell landskrona...fick ni någon bekräftelse på betalningen? Är så stirrig att dom inte fått pengarna å när jag kommer dit så finns det ingen op tid till mig😢 Jag mailade för 2 veckor sedan men jag har inte fått svar..

Ja gud...hamna fel,värsta scenariot😛  jag har inte heller fått bekräftelse men mejlade ner kopia/kvittens på betalningen. Dejten framflyttad till i veckan,det hakade upp sig..så är det när man är egen ibland=( men men..känns lite konstigt att träffa en ny o vara utan boobs o sen nån vecka senare boobs...får väl ta upp det i veckan😇...åh åh=)

Gilla

Anonym användare

25 apr, 2011

Operation 12/5 på Polarkliniken:-) Ska på konsultation den 2:a maj, vet ännu inte vad jag ska ha men det lutar åt bakom och runt 200... Vill absolut inte ha stora bröst, bara få lite fason på dem igen efter amning av 3 barn!

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

26 apr, 2011

Tina skrev:

Fick mejl med bekräftelse att dom mottagit betalningen idag!

Gilla

emmas

Kvinna ·

26 apr, 2011

11 maj!! snart snart snart!!

Gilla

Tina

Kvinna ·

26 apr, 2011

tinkerbell1 skrev:

Tina skrev:

Fick mejl med bekräftelse att dom mottagit betalningen idag!

Jag me 🙂

Gilla

Anonym användare

26 apr, 2011

9 maj på Akademikliniken =D Snart snart....

Gilla

R3kan

Kvinna ·

27 apr, 2011

justsillisar skrev:

Någon som ska opa sig den 24 maj på Proforma? :D

Jag ska korra hos Calle på Proforma den 24e maj :)
Plus lite andra grejer, tar allt på samma gång, haha :) 

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

4e Maj på polarkliniken i Umeå! längtar!!:)

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

Fy farao, undra om jag gått o blitt förkyld mitt i allt 🙁

Har världens pollenallergi men misstänker att jag även har lite förkylning eftersom jag har lite ont i halsen på ena sidan 🙁 man blir ju sjukt känslig ibland mot allt när man har allergi... blää jag som ska opas på Måndag.... bara kurera mig då ..

Gilla

tinkerbell1

Kvinna ·

27 apr, 2011

4 dagar kvar  sen är det the DAY!!! Ringde precis o kollade så 345 och 380 ska finns för mig att prova innan op...ojojojoj vad fjärilarna stökar omkring i magen!!!!!!wohooo=))))

Tattoed.se till att få i dig massor av vitamin C  Great Earth har depåtabletter som utsöndrar under 8-12 timmar 1000mg  KÖP DOM!  Finns på hälsokost/Life

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem