fannah
Kvinna ·
13 sep, 2016
Vi som opereras i oktober 2016
BröstförstoringÄntligen börjar det närma sig! Efter lite strul med jobb så har det slutliga datumet för operation blivit mitt på dagen den 5 oktober, Patrik höijer på laser och estetik i Stockholm, motiva 425/450 cc round HP, + bröstlyft. Vilka andra ska opereras i oktober?
Sortera efter
Targaryen
Kvinna ·
16 okt, 2016
Anne
Kvinna ·
16 okt, 2016
Hej allesammans som också ska operera er i oktober!
Min operation äger rum, 25/10.
Hur känns det för er? Är allt glasklart för er kring stl och profil? Lycka till :)
Hej! Jag ska operera mig den 19 alltså på onsdag. Galet nära!! Har inte bestämt mig helt angående storlek ännu, haha. Ska göra ett lyft oxå!
Har du bestämt storlek och profil? Är du nervös?
Anne
Kvinna ·
16 okt, 2016
Hur känns det för er? Är allt glasklart för er kring stl och profil? Lycka till :)
Hej! Jag ska operera mig den 19 alltså på onsdag. Galet nära!! Har inte bestämt mig helt angående storlek ännu, haha. Ska göra ett lyft oxå!
Leahlo
Kvinna ·
16 okt, 2016
LifeLife
Kvinna ·
16 okt, 2016
Anne
Kvinna ·
16 okt, 2016
Leahlo
Kvinna ·
16 okt, 2016
Leahlo
Kvinna ·
16 okt, 2016
Operation den 25/10 på citadell! Fick bara ett lyft till att börja med. Åkte dit med inställningen att lyfta och förstora men Jörg tyckte jag skulle börja med lyft (har över 600 ml eget) är jag sedan inte nöjd med storleken så får jag göra en förstoring för mellanskillnaden (24.000:-) så jag är väl ändå rätt nöjd med dealen.
Dock har jag alltid tyckt att förstorade bröst är finare än riktiga (antagligen för att dom är lite fastare och har finare form) så lite ledsen är jag väl ändå...
Betsii
Kvinna ·
16 okt, 2016
Det var en sköterska som sa åt mig också att jag kunde spänna BHn snäppet tightare efter ett tag när svullnaden gått ner och så men hur vet man hur länge "ett tag" är liksom, haha jag är som dig, rädd att göra fel. Jag tänker att återbesöket är på måndag så jag kan lika gärna fråga när jag kommer dit istället så vet jag säkert.
LifeLife
Kvinna ·
16 okt, 2016
Operation den 25/10 på citadell! Fick bara ett lyft till att börja med. Åkte dit med inställningen att lyfta och förstora men Jörg tyckte jag skulle börja med lyft (har över 600 ml eget) är jag sedan inte nöjd med storleken så får jag göra en förstoring för mellanskillnaden (24.000:-) så jag är väl ändå rätt nöjd med dealen.
Dock har jag alltid tyckt att förstorade bröst är finare än riktiga (antagligen för att dom är lite fastare och har finare form) så lite ledsen är jag väl ändå...
Om du kan tänka dig två operationer så har man ju hört att det är lättare att få ett bättre resultat om man gör lyft och implantat var för sig, så det behöver inte vara ett dåligt alternativ:) Särskilt inte eftersom du bara behöver betala mellanskillnaden!
Targaryen
Kvinna ·
16 okt, 2016
Hur känns det för er? Är allt glasklart för er kring stl och profil? Lycka till :)Hej! Jag ska operera mig den 19 alltså på onsdag. Galet nära!! Har inte bestämt mig helt angående storlek ännu, haha. Ska göra ett lyft oxå!
Spännande :). Jag är mest förväntansfull men kmr garanterat bli nervös närmare operationsdagen. Är lite nojjig över komplikationer osv men försöker tänka realistiskt, dels att det finns risker i allt och sen att jag får ta tag i det om det tyvärr skulle uppstå någon komplikation. Vill inte oroa mig och tänka kring problem som inte finns. Ang stl: Planen är just nu 400cc, hög profil. Kanske kmr välja mellanprofil istället. Har bokat in en tid för att kunna prova ut implantat igen. det resultat jag hoppas få är normalstora bröst..har själv små bröst och liten bröstvävnad idag så vill inte heller lägga in för mkt..
Vilken stl/profil har du tänkt dig? :)
Sannajosefine
Kvinna ·
17 okt, 2016
Plum
Kvinna ·
17 okt, 2016
Betsii
Kvinna ·
17 okt, 2016
Sannajosefine
Kvinna ·
17 okt, 2016
LLW73
Kvinna ·
18 okt, 2016
Targaryen
Kvinna ·
18 okt, 2016
Nu är det nära!! På onsdag kl 10 ska jag vara på kliniken, nu börjar jag verkligen bli nervös! Hur har det gått för er andra?
Sannajosefine
Kvinna ·
18 okt, 2016
LLW73
Kvinna ·
18 okt, 2016
Håller med! Det är en spännande känsla men är samtidigt så nervös! Vill bara få det gjort nu! Haha! Känns som jag vill skratta och gråta på samma gång, ska bli så skönt och slippa gå runt med pusch-up hela tiden! Nu har jag börjat förbereda lite här hemma med kläder, ska bädda rent innan duschen ikväll också! Min sambo kommer vara hemma med mig imorgon kväll och hela torsdag, men är det något ni kan tipsa om?
Leahlo
Kvinna ·
18 okt, 2016