PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Jenjen
Kvinna ·
23 apr, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
23 apr, 2017
Man vet ju faktiskt inte vad som är rätt ang. bh med alla olika rekommendationer.
Kanske spelar det inte någon roll alls?
Vore intressant att se de olika klinikernas anledning till varför de har som de har.
Det är ju allt från bh med bygel, åtsittade bh utan bygel, sportbh. Det sägs också att man inte ska ha bygel eller sportbh som plattar ihop.
Sen skiljer sig tiden att ha bh:n på både dag och natten rejält.
PumaBaby
Kvinna ·
23 apr, 2017
Marie
Kvinna ·
24 apr, 2017
hannaronja
Kvinna ·
24 apr, 2017
Hej! Någon som har kommit igång med sin träning än? :)
Ja hur är det egentligen, det sägs ju ingen träning förrän 3 eller 6 månader, men det kan ju inte gälla resten utav kroppen? Såg att vi har samma kirurg:-) är du nöjd med Örjan & ditt resultat hittills?
Kattmamma
Kvinna ·
26 apr, 2017
Hej! Någon som har kommit igång med sin träning än? :)
Ja hur är det egentligen, det sägs ju ingen träning förrän 3 eller 6 månader, men det kan ju inte gälla resten utav kroppen? Såg att vi har samma kirurg:-) är du nöjd med Örjan & ditt resultat hittills?
Hej! Ja funderar på det med tanke på att några stora profiler inom träningsvärlden börjat träna efter någon vecka, skulle vilja veta vad dom har kört, så man vågar köra igång lite smått :) jaha, va roligt! Jo jag är jätte nöjd, lite storleksblind nu när svullnaden har gått ner och känner implantaten eller om det är någon luftbubbla i nedre delen av brösten som är lite obehaglig. Är du nöjd med ditt resultat ? :)
PumaBaby
Kvinna ·
26 apr, 2017
Tuttflickan
Kvinna ·
28 apr, 2017
Marie
Kvinna ·
28 apr, 2017
Mina bröst är 6 veckor nu! Efter 4 veckor fixk jag ta av tortyren och gå med en bygelbh som inte puschar eller trycker eller gå utan (det gick lika bra). Fick även veta att jag skulle fortsätta med min massage 4 veckor till (alltså 2 veckor kvar, sammanlagt 8 veckor efter op). Har som er missat att vara lika strikt med massagen den senaste men gör det iaf lite varje dag. Sova på mage va okej 10 veckor efter op. Mina bröst är så mjuka nu och formbara, ser naturliga och fina ut och jag är så jädra nöjd så de finns inte! Ibland när jag ligger på sidan känner jag av lite i något bröst då byter jag sida eller lägger mig på rygg en stund. Armen som jag hade svårt att sträcka ut känns inte längre och jag kan röra mig helt vanligt igen! Brösten känns verkligen som en del av mig som jag älskar men jag är inte van vid dem helt då jag gillar att känna på dem & titta på dem så fort jag får möjlighet. Prova dem i olika kläder osv! Faschinerad av dem och älskar dem! Träna får jag göra igen (efter 4 veckor) men såklart har jag varit sjuk en vecka nu så de får vänta ytterligare zzz haha. Kul att höra allas historier och se hur det gått!
Jenjen
Kvinna ·
07 maj, 2017
Uskan
Kvinna ·
28 maj, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
28 maj, 2017
Jamen nu har det ju gått ett tag sedan våra operationer... Hur har ni det? Är ni nöjda? Hitta någon bikini?
PumaBaby
Kvinna ·
30 maj, 2017
Marie
Kvinna ·
31 maj, 2017