PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Jenjen
Kvinna ·
18 apr, 2017
Jenjen
Kvinna ·
18 apr, 2017
Bilder ligger uppe nu på min sida på ärren ;)
Kan ni snälla dela med er av bilder på ärren(bröstveck)
Mina läker inte som de ska och jag skulle vilja ha nåt att jämföra med. Gärna bilder där ärren är runt två veckor.Jag kan fota mina efter jobbet idag om du vill dom var två veckor igår, för jag ska byta tejpen idag :)
Jag är lite seg att svara men om du tog nåt foto så ser jag gärna det :)
Bilder ligger uppe nu på min sida , hoppas det är till någon hjälp
Tack! :D
Ditt vänstra är jättefint. Bägge mina är lite "bubbligare" och rödare än ditt högra men ändå ganska likt.
Tror det tar några veckor till innan ärren snyggar till sej , sen läste jag att dom kommer bli rödare efter en månad tror jag det var innan dom börjar blekna jag e lite orolig över " påsen " under mitt ärr . Har du någon sådan ?
Jenjen
Kvinna ·
18 apr, 2017
DorisP
Kvinna ·
18 apr, 2017
Marie
Kvinna ·
18 apr, 2017
Jag la precis upp bild på mina 7 veckors tuttar. Jag har fått muskelpåverkan på vänster bröst, men känner mig ändå mer nöjd än innan!
Det började vara lite ur ärret på höger bröst idag med. Har inte haft några problem innan men misstänker att jag tejpade hela ärret för tidigt.. hoppas inte de blir värre! Jag lägger upp en bild på ärret också..
Tuttefian
Kvinna ·
18 apr, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
18 apr, 2017
Marie
Kvinna ·
19 apr, 2017
Hej! Längesen ja uppdatarede mig. Nu är inga bröst 7 veckor gamla cirka. Snart 8...allt flyter på bra. Glömmer dock av att massera brösten varje dag utan gör det så fort ja kommer ihåg.
Brösten har mjuknat o sjunkit en del. Är nöjd me dem än så länge. Trots att ja ev hade velat haft större. Men vaksamma, någon som har koll på hur länge man ska fortsätta att massera brösten?
O är det nån mer än jag som känner av implantaten vid massage? Det är som att man flyttar runt på implantaten, känns bara obehagligt.
Har ingen muskelpåverkan när jag spänner musklerna...osv osv. Kan även säga att jag fortfarande inte har någon vidare känsel i vänstra bröstet. Bara stickningar ibland.
Lägger upp ny bild på mina boobs med en lättare topp fall någon skulle vara intresserad av att kika in. :)
Spigg
Kvinna ·
19 apr, 2017
Kattmamma
Kvinna ·
19 apr, 2017
Jenjen
Kvinna ·
19 apr, 2017
Hur länge kan det ta innan brösten sjunker? Jag ska absolut inte massera & har heller inte fått bröstband så "naturen" ska väl ha sin egna gång antar jag, men ni som varken masserar eller har bröstband, hur länge tog det innan brösten sjönk? Mina fyller 4 veckor idag!
DorisP
Kvinna ·
19 apr, 2017
Jag la precis upp bild på mina 7 veckors tuttar. Jag har fått muskelpåverkan på vänster bröst, men känner mig ändå mer nöjd än innan!
Det började vara lite ur ärret på höger bröst idag med. Har inte haft några problem innan men misstänker att jag tejpade hela ärret för tidigt.. hoppas inte de blir värre! Jag lägger upp en bild på ärret också..
Jättefina!! När du säger muskelpåverkan, vad menar du då? Jag menar, finns det ngn som inte känner av inläggen när de spänner bröstmusklerna eller hur funkar det? =)
hannaronja
Kvinna ·
20 apr, 2017
Beauty2017
Kvinna ·
20 apr, 2017
Kattmamma
Kvinna ·
21 apr, 2017
Hur länge kan det ta innan brösten sjunker? Jag ska absolut inte massera & har heller inte fått bröstband så "naturen" ska väl ha sin egna gång antar jag, men ni som varken masserar eller har bröstband, hur länge tog det innan brösten sjönk? Mina fyller 4 veckor idag!
Jag ska inte heller massera eller ha bröstband. Mina är bara tre veckor så de har säkert inte sjunkit än men har heller aldrig varit högt upp.
Har du inte märkt nån skillnad?
Kattmamma
Kvinna ·
21 apr, 2017
Hej! Någon som har kommit igång med sin träning än? :)
PumaBaby
Kvinna ·
23 apr, 2017
Spigg
Kvinna ·
23 apr, 2017
Ok. Bra att de går så bra för dom flesta.
En fråga, Vad för by har ni som gått över 7 veckor?
Jag har börjat använda lite lätta toppar o så..utöver sport bh.
Men har fått börja sova med sport bh på måtten igen. För har vaknat på natten o haft ont i brösten när jag sovit med bara topp, Då jag gärna sover på sida/mage...
PumaBaby
Kvinna ·
23 apr, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
23 apr, 2017
Och på mitt papper står de att ja skulle ha min i 4 veckor..en slags sport läke bh...:P
La in bild på mina ärr efter 3v :)