PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Lua31
Kvinna ·
16 feb, 2017
Lua31
Kvinna ·
16 feb, 2017
Jag velar mellan 320 cc och 360 cc. Motiva ergonomix demi profil. Det är ju sååå liten skillnad så det spelar väl ingen roll antar jag. Men när jag tittar på bilder så känns det som jag vill ha mini profil:-)
Allt ser stort ut!! Jag ska göra ristest ikväll igen:-)) Jag ska vara där kl. 11 och hoppas att jag inte behöver vänta så länge för jag mår inte så bra på fastande mage:-(
Lua31
Kvinna ·
16 feb, 2017
Jag ska operera mig den 20/3 på Bellakliniken. Ska lägga in 450cc hp.
Vill bara att tiden ska gå fort så jag får mina nya fina bröst :)
Lua31
Kvinna ·
16 feb, 2017
Jag håller också på och velar med vilken profil jag ska ta, min läkare rekommenderade att jag skulle ha high profile men är rädd att det ska puta ut för mycket och att det blir för långt avstånd mellan brösten... Sjukt svårt men man får väl lita på sin läkare
aleexis
Kvinna ·
16 feb, 2017
Estet
Kvinna ·
17 feb, 2017
Nillan
Kvinna ·
17 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
17 feb, 2017
Hej! Jag har op 2/3 i Umeå Polarkliniken.
Var ca 1 månad sedan jag bestämde mig för att göra detta men tanken har funnits i många år.
Har alltid haft små bröst men nu efter 2 barn är de nästan obefintliga :-/ längtar efter att få känna mig mer kvinnlig och inte som en tolvåring :-D
Uskan
Kvinna ·
18 feb, 2017
Jag ska opereras 8/3 på Citadellkliniken i Landskrona!
Är jätte nervös men äntligen är det snart dax! Har tänkt på detta några år då jag haft mycket upp och ned i viktgång. Ska även ta bort överkottshud
Lua31
Kvinna ·
18 feb, 2017
Jag ska opereras 8/3 på Citadellkliniken i Landskrona!
Är jätte nervös men äntligen är det snart dax! Har tänkt på detta några år då jag haft mycket upp och ned i viktgång. Ska även ta bort överkottshud
Vad härligt att du nu ska få en kropp du kämpat för och inte vara märkt av viktnedgången.
Jag har gått ner 35+ kilo och har några få kvar sedan, väntar snällt på landstingets hjälp med hudkostymen, men det kommer att bli om ett år ungefär.
Coffie
Kvinna ·
18 feb, 2017
Jenkan91
Kvinna ·
18 feb, 2017
xxenia
Kvinna ·
18 feb, 2017
Ja det här med storlekar är verkligen en djungel. Man kan ju inte riktigt jämföra sig med någon annan heller vilket gör det svårt. Ena stunden tänker jag att mina planerade 450cc känns helt lagom, för att i nästa tänka att det kanske blir alldeles för stort till att se en bild på någon med skitsnygga bröst i 625cc å tänka att mina blir för små. Hela dagarna går man runt och tänker på bröst, haha!
PumaBaby
Kvinna ·
19 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
19 feb, 2017
ffors
Kvinna ·
19 feb, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
19 feb, 2017
ffors
Kvinna ·
19 feb, 2017
Ta den större storleken!
Det kommer jag att göra ialf. :)
Jag ska kolla med apoteket! Annars löser det väl sig på ett eller annat sett.
PumaBaby
Kvinna ·
19 feb, 2017
Uskan
Kvinna ·
19 feb, 2017
Han sa 300 cc på konsultationen. Men efter att ja visade bilder på ett ungefär vad ja tänkt mig så sa han att han kan tänka att lägga in 350 cc.
Men 400 cc skulle inte gå. Då skulle de bli för stort o de skulle antagligen inte gå in ändå..
Eller det skulle det nog men då skulle säkert mina pattar spricka...haha!
Jag velar mellan 320 cc och 360 cc. Motiva ergonomix demi profil. Det är ju sååå liten skillnad så det spelar väl ingen roll antar jag. Men när jag tittar på bilder så känns det som jag vill ha mini profil:-)
Allt ser stort ut!! Jag ska göra ristest ikväll igen:-)) Jag ska vara där kl. 11 och hoppas att jag inte behöver vänta så länge för jag mår inte så bra på fastande mage:-(