Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

Hängis o slängis

Hängis o slängis

Kvinna ·

Äntligen kan jag också ansluta mig till en sån här skara, 23 april har jag bokat in op-tid för ankarlyft och förstoring. Osäker än på exakt storlek men ska på en till konsultation v 13:)
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Är preliminärbokad för Op på Citadell 24/4 i Landskrona.. 👍 någon mer.. 😉

Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Hängis och slängis: hur gick det på konsultationen? Kom du fram till ngn strl.?
Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

Då ses vi kanske. Jag åker hem den 1 :-)
Gilla
Hängis o slängis

Hängis o slängis

Kvinna ·

Linis; jag blev rekommenderad 550cc hp eller 450cc moderate plus, men känner att 550cc kommer bli för stort så jag bad om att få en till konsultation endast kring storleken så ska dit 24:e mars igen och känna klämma på lite implantat:)
Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

Jag har op tid den 31/3 på citadellkliniken hos Tuve Mårtensson för ankarlyft och förstoring. Ska dit för andra gången på torsdag för att kolla mer ang. storlek och profil.
Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Heeej tjejer!!

Glad att jag hittat en april-tråd! Var på konsultation i tisdags, op bokad 23 april!

Tänker nu baaara på boobs!

Hade 350 rispåsar igår och de kändes stora, har 325 idag vilket känns perfekt.

Frågan är hur mycket kroppen "sväljer"...

Dessutom livrädd för bakom muskeln pga av att jag älskar styrketräning men kirurgen sa att det ska gå..

Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Dödade jag tråden?

Tränar någon av er mycket styrketräning?

Hur tänker ni om framför/bakomplacering?

Gilla
krisssy

krisssy

Kvinna ·

Bakomplacering är väl det vanligaste. Jag själv tränar ganska mycket, dock aldrig bröst, och jag ska lägga bakom. Så länge din kirurg säger att det är okej så blir det förmodligen jättebra! 🙂

Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Jag hade helst velat ha framför-placering men det gick inte eftersom jag har för lite egen vävnad. Jag tränar inte, går bara promenader md hunden. Jag har läst här att vid bakompacering sväljer kroppen ca 20cc.

Jag går inte så mycket efter cc, utan efter formen, jag ville ha lite bredare än mina bröst så att det blir en fin klyfta och sedan valde jag mellan medel plus och hög profil och tyckte medel plus kändes för platt.

Gilla
Dodo021

Dodo021

Kvinna ·

Heej tjejer!!

Jag ska opas den 23/4 hos Gunnar Kratz på akademikliniken i linköping, ankarlyft och förstoring.

Tycker det är svårt att göra ristestet eftersom allt bara hänger på mig.. får ju inte UPP någon volym utan bara utåt lixom..

Har nu 80 C och har gått ner 10kg, ska droppa ca 5kg till innan Opn.. har tänkt mig 400 eller 450cc bakom muskeln, är rädd för att få "porr runda bröst" dock.. haha

Gilla
Dodo021

Dodo021

Kvinna ·

Åh, dagen efter mig ju!

Har du bestämt dig för vilken strl? =)

Gilla
Hängis o slängis

Hängis o slängis

Kvinna ·

Jag kommer att lägga framför, jag har ganska mycket egen vävnad och känner att komplikationrrna med bakom typ muskelpåverkan, db och bo inte känns så lockande, får för mig att min nuvarande form på brösten skulle framträda och bli fult:P
Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Men att inte träna bröst är inte ett alternativ för mig. . ! Åh, vad jobbigt... :/
Gilla
Dodo021

Dodo021

Kvinna ·

Jag har inte sån jättekoll men hört att om man lägger framför muskeln så får man "boll" formen och att även inlägget syns och känns mer.. och det är de jag är mest rädd för.. detta är som sagt endast vad jag hört!🙂

Gunnar kommer ta bort en del av min egna bröstvävnad för att få de bra. Vet även vänner som lagt delvis bakom men tycker de fått "bollar"..

Gilla
anonym88

anonym88

Kvinna ·

Hur är det med sol och bad i sommar om man gör i slutet av april? Är det totalförud eller går det?

Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

Ska opereras den 10 april i carlanderska av Fredrik gewalli någon mer ? :D
Gilla
Hängis o slängis

Hängis o slängis

Kvinna ·

Anonym88 jag ska utomlands i mitten på juli och frågade kliniken om det, de tyckte att det kommer gå bra men förmodligen får jag ju tejpa ärren så kanske syns under bikinin:) ska jugöra 23april och då skulle jag även kunna dansa i mittenpå juli trodde hon:P
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Tror du kan bada efter en månad iallafall, men Ärren ska inte vara i solen på ett år, så dom får du skydda med tejp
Gilla
Dodo021

Dodo021

Kvinna ·

Jag åker till Spanien en månad efter op och de skulle inte va nå problem tydligen, fick till o med ha bikini på mig på dagarna men då liggandes inte för en joggingrunda ;)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem