saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

boppar
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
När börjar smärtan avta, dvs när känner man att man kan röra sig mer ledigt istället för som en docka och när känner man att man inte behöver smärtstillande längre? Har bara gått två dygn sedan operationen så jag antar att det tar ett par dygn till. Är det bättre att ligga ner och vila än att sitta upp och titta på tv, eller det spelar ingen roll? Gör min gymnastik minst en gång per timme oavsett vilket men det är väldigt jobbigt att sätta sig upp om man har legat ner i sängen, sitter ganska bra i soffan men tänker att det kanske belastar stygnen om man sitter upp mycket, eller?

Nellaaan
Kvinna ·
När börjar smärtan avta, dvs när känner man att man kan röra sig mer ledigt istället för som en docka och när känner man att man inte behöver smärtstillande längre? Har bara gått två dygn sedan operationen så jag antar att det tar ett par dygn till. Är det bättre att ligga ner och vila än att sitta upp och titta på tv, eller det spelar ingen roll? Gör min gymnastik minst en gång per timme oavsett vilket men det är väldigt jobbigt att sätta sig upp om man har legat ner i sängen, sitter ganska bra i soffan men tänker att det kanske belastar stygnen om man sitter upp mycket, eller?

Nellaaan
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Men vad olika det är! Jag ska inte träna eller köra ngt pulshöjande på 4 veckor! Har inte ens vågat mig på en längre promenad. Op samma dag som du.. :) Lyft är även större operation väl?
Mår oxå fint nu. Blev öm av att klippa gräset så jag la ner det..

Linis
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Den jag har från Lindex är oxå tvådelad, men tjockare än Kimberlyn.
Är den tajt över brösten eller runt om. (Har oxå 75E!)

Wonderland
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Vitchoklad
Kvinna ·
Har oxå mina Kimberly i först 80 men gick ner till 75 och då satt den mycket bättre, den glider inte upp på ärren lika lätt som 80 gjorde.
Tror att om man har en mindre byst som inte kräver samma stöd och att den passar lika bra så har man inte tänkt på att en bh faktisk SKA sitta åt runtom för att kunna avlasta liksom :)
Dessutom är ju Kimberly snällare mot ryggfettet, det ramlar ju inte ut så lätt😉

Smika
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·
Men vad olika det är! Jag ska inte träna eller köra ngt pulshöjande på 4 veckor! Har inte ens vågat mig på en längre promenad. Op samma dag som du.. :) Lyft är även större operation väl?
Mår oxå fint nu. Blev öm av att klippa gräset så jag la ner det..

Wonderland
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
Min ena bröstvårta/vårtgård ser större ut än den andra nu..? Hoppas verkligen att det är svullnad :O Dock hade kanske ingen annan tyckt den är så stor, men ser konstigt ut..
Någon som vet?? Det är på mitt vänstra och den är lite mer öm än mitt högra så är väl antaligen svullnad??
Annars mår jag sjukt bra! WOHO